Hakutulokset

  1. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @totoro- ihanaa :love: Etsitkö tuon Katja Koon ja paat sille viestiä? Meillekin sanottiin että "ihan selvä poika" :love:
  2. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Obsidan on rautavalmiste, tablettimuodossa. Mulla hb laskenut jo 125 > 119, täytyy miettiä kanssa jos kokeilisi rautaa jossain vaiheessa... Siitä vaan tulee herkästi vatsavaivaa, mutta Obsidan sopi ainakin ekassa raskaudessa :) Ekat liikkeet tunnettu täälläkin 13. viikolla ja nyt 16. viikolla...
  3. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Niin kuin sanoin yllä, aktiivisesti tässä keskustelijat on tervetulleita ryhmään myöhemminkin. Keskusteltiin ryhmässä koosta ja vaikka kaikenlaisia mielipiteitä oli, suurin osa oli sitä mieltä, että ryhmän maksimikoko voisi olla siinä 60-70 kieppeillä. Nyt on jo siitä isompi. Aiemmassa...
  4. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Nyt kun nt-ultrat alkaa olla takanapäin, suljemme tuon fb-ryhmän, ettei kasva liian isoksi. Jos joku teistä aktiiveista haluaa vielä liittyä, pankaa viestiä Katja Koolle ja huhuilkas mua tässä keskustelussa, niin lisään vielä kuten olen luvannut :) Älkää huolestuko jos en heti havahdu, en nyt...
  5. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Nt-ultra käyty ja kaikki hyvin. Myös ekat liikkeet havaittu vaikka aikaista onkin, viikkoa aiemmin vain kuin edellisessä raskaudessa. Pahoinvointi jyllää yhä mutta ehkä inasen helpottumaan päin. 13. viikko alkanut eli 12+1 eli eikös sitä siirrytä nyt toiselle kolmannekselle. Mulla ultrattiin...
  6. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa taas uusille Jos faceryhmä kiinnostaa, etsikää facesta Katja Koo jonka profiilikuvassa näkyy mustavalkoinen kuusitapetti ja harmaapöksyinen, paljasvarpainen vauva ja liittäkää kaveriksi niin saan liitettyä ryhmään.
  7. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tsemppiä kaikille pahoinvointeihin ja pohdintoihin, niitä kyllä riittää... Onneksi osalla on jo alkanut pahoinvointi helpottaa. Täälläkin aamupäivällä on jo ehkä aavistuksen parempi olo mutta illat on kyllä aika kauheita. Alkoi 11. vko eli 10+1. Ultra-ajan sain puolentoista viikon päähän eli...
  8. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Joo pco mullakin :) Onpas meitä. Sain metforminit raskautumista varten ja syön nyt niitä sokerirasitukseen asti. Tai lopetan vähän ennen, niin ei vaikuta tuloksiin. Sit katotaan tulosten perusteella uudestaan. Hyvä jos QP-vinkistä oli iloa :)
  9. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mullakin hoidettiin radia vaan ruokavaliolla mut nyt oon jo lääkityksellä, Felicitas pani mut sokerilääkitykselle, kun kuulemma lisää raskautumisen mahdollisuutta. Näköjään :) Neuvola nyt sitten pohtii, syönkö sitä koko ajan.
  10. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @emilyyh mun tekee myös mieli kiinalaista! Viime raskaudessa nepalilaista nyt ei sitä yhtään. Himoitsen myös irtiksiä ja McDonaldsin Quarter pounderia... tosi hyvä kun mulle tulee aina radi.. Ei hätää sen fb-ryhmän kanssa, oon luvannut ottaa keskustelijat täältä myöhemminkin :)
  11. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Ihanaa @Miljamaaria :) Normaalistihan se pahoinvointi väheneekin ja loppuu ekan kolmanneksen lopulla. Mulla loppui ekassa raskaudessa 12. viikolla mutta viimeksi jatkui lähes puoliväliin... Ainakin 17. viikolla voin vielä pahoin.
  12. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kilpirauhasen vajaatoiminnan hoitamisesta raskausaikana on varmasti neuvolassa paljon kokemusta. Älä stressaa liikaa @emilyyh - varmaan helpommin sanottu kuin tehty.... Mutta uskoisn että ne tietää miten sitä hoidetaan, sen verran yleistä kuitenkin. Mulla ei ole vielä vajaatoimintaa, mutta...
  13. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Voi @Miljamaaria, joko kävit lääkärissä?
  14. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Voi @Zeena olen niin pahoillani puolestasi, kovasti voimia teille :'(
  15. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea Zeena! Mä kävin tänään varhaisultrassa, ja siellähän tyyppi piilotteli ihan perällä ja kiinni seinässä, vaikea saada kuvaa. Itkuhan siinä tuli, kun näin sydämen läpättävän. Mittojen mukaan 7+2 mutta pidän kiinni elokuun lasketusta ajasta eli 7+3 tänään :)
  16. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tai sydänäänien kuuluminen toki riippuu viikoista mutta oon yleensä käynyt 8. vkolla (7+).
  17. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Varhaisraskauden ultrassa ei käsittääkseni tarkisteta kuin että raskaus on oikeassa paikassa ja vastaa viikkoja ja syke näkyy. Sydänäänet eivät vielä kuulu. Jos yhtään mietityttää, kannatan siellä käyntiä. Jossain esim. Lahdessa ja Helsingissä kätilön tekemään ultraan pääsee reilu 80 eurolla :)
  18. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea uusille ja tsemppiä kaikille! Täällä 7+0 ja varhaisultra maanantaina... 5+6 nähtiin jonkun köllivän oikeassa paikassa mutta ei vielä syke näkynyt. Jännittää. Oireita kyllä on. Kipeät rinnat ja iltapainotteinen pahoinvointi, johon ainakin vielä auttaa ne seaband-rannekkeet :) Ryhmään...
  19. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tervetuloa @Haaveilija18 ja kyllä ryhmään vielä mahtuu :)
  20. C

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea @jonuan :) Tsemppiä pahoinvoiville! Mulla nuo rannekkeet vei pahimman terän pahoinvoinnista, joten suosittelen. Nyt se ei oo ihan vielä voimissaan mutta välillä nostaa päätään eli ihan nurkan takana toivottavasti kolkuttelee... Vaikka se on inha oire, jotenkin kummasti tykkään kaikista...

Yhteistyössä