Hakutulokset

  1. AuroraBorealis32

    Ovulaation ja kuukautisten pitkä väli

    Vaikka ovistesti näyttää plussa, sinulla voi olla anovulatorinen kierto. Ovuloimattomia kiertoja osuu joskus kaikille.
  2. AuroraBorealis32

    Kesäkuiset 2021

    Mä harkitsen fb-ryhmään liittymistä. Mun äidinkieleni ei ole suomi, en tiedä haluaisitteko nähdä jatkuvasti kirjoitusvirheitäni :D
  3. AuroraBorealis32

    Kesäkuiset 2021

    Mulla tasan tarkkaan tämä: Itsellä ollut kiinnittymisestä lähtien menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, repäisykipuja ja muita nipistelyitä mahassa. Väsy alkaa olla tosi kova, ja nälkä myös vaivaa aivan jatkuvasti; vaikka olis just syönyt niin ihan kohta jo vatsa huutaa tyhjyyttä. Muita...
  4. AuroraBorealis32

    Kesäkuiset 2021

    Kiitos, samoin :) Harkitsen myös varhaisultraa heti 7+ alussa, koska ensimmäinen lääkärikäynti todennnäköisesti viikolla 9+ ja silloin myös ultrataan.
  5. AuroraBorealis32

    Kesäkuiset 2021

    Hei, sain haalean toisen viivan 20. syyskuuta ja la olisi oviksen mukaan 3. kesäkuuta :)
  6. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Kävin viime viikolla valokuvauksessa. Samalle valokuvaajalle myös vauvan kanssa. Kävin eilen päivystyksessä. Jatkuvasti supistuksia, menkkapolttoja ja kohdunkaulassa vihlasuja. Lantiossa myös paineen tunnetta. Paikat kiinni ja kohdunkaula riittävän pitkä. Tuska mennä kauppaan tai johonkille...
  7. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    @ToukkaHaave87 juu on. 5 paria otetaan kerralla ja kestää 1,5 tuntia. Hyviksen kautta varaat sopivan ajan. Jos eka lapsi, niin kannattaa lähtee ;) https://www.phhyky.fi/assets/files/2017/11/Synnytysvalmennus.pdf Mä ymmärsin näin, että se, johon ei tartte ilmoittautua, on joku yleinen luoento...
  8. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Kiitos, pelastit päiväni :ROFLMAO: Mulla muuten huomenna illalla Päksissä toi synnytysvalmennus. Jännä :)
  9. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Mulla oli 27+ viikolla 1,3 :D apua, mikä jättiläinen sieltä tuleekaan :D En ole vielä kertakaan ollut flunssassa tänä talvena. Normaalisti sairastan kerran vuodessa. Toivottavasti en ehdi sairastaa... Painoa tullut 11kg, ei tässä vielä mitään paniikkia ole :) rv 30+2
  10. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    @Lillimaria olen 2 x käynyt jo tarkistamassa tilannetta. 1. x neuvolalääkärissä, vissiin rv 24, ja 2. x ihan äitiyspolilla rv 27. Nyt on tilanne pahentunut selvästi. Musta liian usein supistaa ja tuntuu tukalalta :( rv 32 taas neuvolaan, jospa otan uudestaan puheksi. Toivottavasti paikat pysyy...
  11. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Toukokuisille on fb ryhmä olemassa, johon kaikki pääsee - "toukokuiset 2018". Mulla ei ulkonäöstä paineita, vaikka nuoruudessa ollut syömishäiriö, koska se on vain väliaikainen juttu :) Naama on hyvässä kunnossa ja kohta on kesä, pääsee lenkkeilemään. Kevätaurinko vähän piristää ;)...
  12. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meillä on gulliver pinnis ja hoitopöytä. Lipasto vauvan vaatteille pakko osta vielä. Muuten kaikki ostokset tehty. Kantoreppu ja liina vielä ostamatta. Ja jotain hoitotarvikkeita... Ensi kuussa laitetaan paikat kuntoon, ja huhtikuussa otetaan rennosti ja odotetaan vauvaa :) 28+6
  13. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Sain 2017 v. pakkauksen. 2018 vuoden pakkaus ei ole mun mielestäni ees vielä julkaistu? Uutta äitiyspakkausta aletaan jakaa keväällä sen jälkeen, kun edellinen pakkaus on jaettu loppuun.
  14. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Mä sain Kelalata myönteiset päätökset ja vauvapakkauskin tuli jo viime viikolla. Se on aivan ihanaa :) Tänään 26+5 ja vauva painaa n. 1kg :)
  15. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Voi että, joku vielä urheilee. Mulla samanlisia kipuja alavatsassa, kun tässä viestiketjussa. https://www.meidanperhe.fi/keskustelu/182292/ketju/_kaveleminen_sattuu_muilla_vastaavia_ongelmia_ Joku sanoi "Vähän samanlainen tunne kuin että joskus pistää vatsaan lenkkeillessä hapenpuutteen vuoksi...
  16. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Paras vaihtoehto hoitoalusta pesukoneen päälle. Samalla pestä pylly vedellä. Muuten täytyy kävellä toisesta huoneesta aina pesemään :) (puhdas vesi parasta ja tulee halvemmaksi). Meillä valitettavasti kapea pesukone.
  17. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Keskenmenot ovat ihan hirveitä, erityisesti jos tapahtuu np-ultran jälkeen. Ihan ymmärrettävä pelko. Mä olen vähän hullu mama. Tuttipullon sain veljeltä (uusi tommee tippalee), mutta toivottavasti jää meilläkin seisomaan :) Tavoite on täysrintaruokinta vähintään 6kk. Samoin en ostaisi sellaisia...
  18. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meillä kaikki veljenpojan vaatteet noin 80cm asti. Olen ostanut itsekin nyt kun on alennuksia. Kirpputorilta kans jotain löytynyt. Eli vaatteita jo tarpeeksi. Ostin myös Super Viking kopan 150 € käytettynä, outdoor rungon ostamme kaupasta uutena. Täytyy seurata alennuksia esim...
  19. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Hei! Mitä olette ehtineet jo hankkia? Meillä aika paljon tavaraa jo :) Mutta aika paljon hankittava ennen pienokaisen tuloa.
  20. AuroraBorealis32

    Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

    Meillä oli 20.12 rakenneultra Päksissä. Kätilöllä oli vaikea katsoa sydän kunnolla, meni aina karkuun, mutta pippeliään esitteli usean otteeseen :) Saimme pippelistä myös 2 kuvaa. Tänään 21+1, koon mukaan 21+4. La ei muutu. Menkkojen mukaan mennään alusta asti, eli la 7.5.2018...

Yhteistyössä