Hakutulokset

1. R

Heinäkuiset 2018

Ja fb ryhmään haluaisin myös jos sinne mahtuu Onnea Krisuliinille, teillä pitkän yrityksen tulos ❤️ Ite olin varautunu henkisesti pidempään yritykseen, kun kuitenki viime viikolla täytin jo 30v ja kuitenki raskauksista hetki aikaa. Täällä myös mies vaihtunu, mulle kolmas lapsi mut miehelle...
  2. R

Heinäkuiset 2018

Mulla raskaudet ollu vaikeita, molemmissa ollu toksemia ja oon ollu osastolla synnytykseen asti rv32–> eka synnytys käynnistettiin 37+1 ja toka 36+1. Nyt alotettiin heti plussan jälkeen primaspan 100mg ja myöhemmin mietitään myös klexanea. Eli verenohennuslääkkeillä yritetään estää toksemian...
  3. R

Heinäkuiset 2018

Täällä myös välillä menkkamaista kipua, toso kovaa väsymystä ja välillä tulee hetkellisesti huono olo. Tissit toki kans kipiät ja mieli melko herkillä helposti itkettää ja sit taas pinna palaa sekunnin sadas osassa. Mää oon läheisimmille kavereille kertonu ja oli pakko paljastaa myös mun...
  4. R

Heinäkuiset 2018

Heippa! Täällä uus heinäkuinen ilmottautuu. Positiivisen testin tein 1.5viikkoa sitten, nyt ois laskureiden mukaan 6+2. Samalla viikolla alotin uudessa työpaikassa Kolmatta lasta tosiaan odotan muksut täyttää alkuvuodesta jo 4v ja 6v, aiemmat raskaudet ollu tosi vaikeita ni pelon ja ilon...

Yhteistyössä