Hakutulokset

  1. N

    amaryllis

    osaisko joku kertoa miten nopeaa amarylliksen kukka aukeaa nupusta täyteen kukkaan?
  2. N

    Maidoton, munaton hyydytetty kakku?

    kauravaniljavaahtoa ja soijapersikkajugurttia ja sokeria. päälle mangososetta. tosi hyvää, mut ei ehkä väritykseltään niin jouluinen :)
  3. N

    Mitä 2v ja 3v voisivat tehdä itse isänpäivälahjaksi?

    No höh.. olipa outo kysymys.. tietenki kangasväriä. Tarttis vissiin mennä nukkumaan.
  4. N

    Mitä 2v ja 3v voisivat tehdä itse isänpäivälahjaksi?

    Millaista värin pitäis olla kankaaseen? Tuo käsikuva t-paita rupes muakin kiinnostaa?
  5. N

    liiton päivärahasta ja työssoloehdoista kysymyksiä.

    Lisäys: Minusta se viikkomäärä on 34 ja tarkastelujakso 28 kk eli 2 vuotta ja 4kk.
  6. N

    liiton päivärahasta ja työssoloehdoista kysymyksiä.

    liiton päivien loputtua voi saada Kelan työmarkkinatukea. Päiviä ei tarvitse käyttää loppuun, vaan uusi työssäoloehto täyttyy kun edellisen ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan määrityksen jälkeen on ollut töissä uudelleen se vaadittu viikkomäärä kahden vuoden aikana. Sillä ei ole merkitystä...
  7. N

    Äkillinen loriseva verenvuoto rv 10, joka kesti hetken..

    Onneksi oli mukavia uutisia, hyviä vointeja :flower:
  8. N

    Äkillinen loriseva verenvuoto rv 10, joka kesti hetken..

    Mulla tuli rv 11 ihan isoksi lammikoksi lattialle. ALkoi yllättäen ja hiipui hiljalleen, se pahin vuoto tuli silleen lorona myös. Mutta mulla ei ollut keskenmeno ja nyt menossa jo rv 27. Jos ei oo kipuja ollut, eikä suurempia hyytymiä tullut saattaa vauva olla vielä hyvässä voinnissa. Mutta myös...
  9. N

    Vesalan grilli Ylikiimingissä

    APUA! Tietääkö kukaan moneen se on auki?
  10. N

    Onko RENAULT ihan surkea auto?

    On :D. Tai meille ainakin sattui just sellanen maanataikappale (just sellanen kun renault on maineeltaan). Vuoden ollut auto meillä ja jatkuvasti joku hajalla ja korjauksiin menny usseempi seteli. Just viimeviikolla jäin taas kerran sillä kaupan pihaan, kun auto ei vain jaksanu käynnistyä...
  11. N

    Mitä olisithalunnut tietää synnytyksestä tai sen jälkeisestä ajasta etukäteen?

    että epparihaava voi olla niiiin kipeä. kipeämpi, kuin synnytys x5. ja, että lause "kun vauva syntyy ja saa ihanan palkinnon rinnalle kivut loppuu samantien", on ihan potaskaa ja, että alatiesynnytyksestä toipuminen voi olla jopa hitaampaa kuin sektiosta toipuminen.
  12. N

    Mitä te söitte silloin..(raskauspahoinvoinnista)

    Täällä kärsitään siitä myös ja muutama kilo tullutkin. ei voi mitään kiloille, mut pakko syödä koko ajan, että kestää. Mä siis syön jugurttia ja jugurttia ja jugurttia. Näkkäri on leivistä parasta + teetä, siitä tulee hetkeksi jopa hyvä olo.
  13. N

    Siivousapua !! kalkkeutuneet vesiroisketahrat saunan lasiovessa!!

    Universal stonea suosittelen minäkin, varmana lähtee.
  14. N

    Oho, tyttö oppi kirjoittaan oman nimensä! (turhis)

    :flower: On hienoa seurata oman lapsen kehitystä. Meillä myös kirjoittaa oman nimensä juuri 3 v. täyttänyt tyttö, vähän omalla tyylillä vain: kirjoittaa kirjaimet kyllä oikeassa järjestyksessä, mutta ei riviin vaan ympäri paperia, siihen missä hyvin tilaa :D .
  15. N

    Mitä sinun "ihannekahvilassa" haluaisit tarjottavan? Mielipiteitä kaivataan!!!

    salaatteja, täytettyjä patonkeja, ja paljon erilaisia juustokakkuja :p :p
  16. N

    Ompelijat hoi!

    Ottobre lehdissä todella kauniita malleja lapsille. Varsinki, jos oot tekemässä hienostelutakkia.
  17. N

    Voiko lapsi hikoilla näin paljon???

    Meidän esikoisella on ollut vauvasta asti märkä läntti pään alla aina iltayöstä. Joskus neuvolasta siitä kyselin, mut ei kuulema huolta, jos normaalisti leikkii. Hellekki tosiaan voi hikoiluttaa.
  18. N

    Raskaushepatoosin kokeneet!

    mulla oli viikkoja jo 39 niin tehtiin heti se käynnistyspäätös. Mut mun mielestä sitä seurataan ensin (riippuen tietenki arvoista) ja yritetään saaha vauvalle viikkoja lisää.
  19. N

    Raskaushepatoosin kokeneet!

    Mulla ei ollu mitenkään älytön se kutina. Kutisi kämmeniä lähinnä, joskus jalkapohjissa. Luulin just et se johtuu turvotuksesta ja helteistä. Mut niin oli vain arvot koholla. Mut vauva syntyki sit muutaman päivän päästä siitä ku se todettiin, ei ehitty käynnistää vaik sellanen oli suunnitteilla...

Yhteistyössä