Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuiset 2021

    Hei, olen viritellyt hiljaiseloa, kun kaikki energia mennyt arjen pyörittämiseen työn ja esikoisen parissa sekä pahoinvoinnin sietämiseen Paljon onnea uusille plussanneille! ❤️ Kävin tänään ekassa neuvolassa ja varhaisultrassa, siellä pikkuinen oli ja sykekin löytyi! ❤️ Mä voisin kanssa nyt...
  2. N

    Heinäkuiset 2021

    Ihana kun tänne on tullut jo kivasti porukkaa! Oon kanssa kiinnostunut liittymään suljettuun ryhmään. Esikoisen odotusaikana perustettu ryhmä on kyllä ollut iso tuki ❤️ Mä soittelin eilen neuvolaan ja varasin ekan ajan, jännittävää! Heidän mukaan laskettu aika ois 4.7. :)
  3. N

    Heinäkuiset 2021

    Täällä kanssa pääkoppa yrittänyt selitellä oireita ihan muulla! On ollu alavatsan vihlontaa, kuplintaa ja jomottelua, hirveä jano koko ajan, huimausta, vuorotellen hikoilua ja palelua... Mitenkäs muilla? o_O
  4. N

    Heinäkuiset 2021

    Hei kaikille! Tässä kahden vaiheilla, että uskallanko tänne jo jotain kirjoittaa Mutta vielä ei kavereille viitsi mitään sanoa, niin onneks tänne voi hehkuttaa! Tänä aamuna tuli haalea plussa (kiertopäivä 27) ja menkkojen pitäis alkaa vasta 4 pvän päästä. Piti tehdä testi, kun ollut...
  5. N

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Hei onpa hauska sattuma, meillä kans tulossa eka, synnytetään myös Seinäjoella ja la päivä teidän jälkeen eli 11.4. :) Tän porukan ryhmä ilmeisesti suljettiin puolivälin tienoilla niin ettei enää lisätä uusia? Mutta kai oot liittynyt Huhtikuun esikoiset 2018 -ryhmään?
  6. N

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä uusi huhtikuisen odottaja ilmoittautuu. Meille siis miehen kanssa tulossa ensimmäinen :) Tänään oli np-ultra ja siellä pikkuisella vaikutti kaikki olevan ok. Kätilö meinasi, että mulla saattaisi olla kohdussa välisenä ja herttamainen kohtu, mistä syystä kolmen viikon päästä kontrolliultra...

Yhteistyössä