Hakutulokset

  1. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jestas, täällähän on menty sivutolkulla eteenpäin sitten mun viime vierailun. Onnittelut ja osanotot kaikille plussaneille ja pettyneille, tervetuloa myös uudet. Menis koko päivä jos lukisin kaikki lukemattomat läpi, täytyy alkaa useemmin käymää täällä :D Meitin tilanne on sama ku aina...
  2. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jäin pohtimaan Viipulaisen kommenttia, että josko ovis ois tapahtunukki vasta kp11, vaikkakaan ovistikku ei sellasta lupaillut, mutta lämmöissä notkahdus.. Vauvalasit ja pipot päässä täällä teorisoinu googletuloksia niin tyhmänä kysyn: Voiko edes teoriatasolla olla mahdollista että ovis jäikin...
  3. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla niiiiin päin vastoin.. jokainen kroppa on kyl niin yksilö
  4. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ouhh, toivottavasti selvii. Tuntuuko joka kuukaus vaa se oikee vai n. Jokatoinen kuukaus.. mää tunnen vuoroin oikeen ja vasemman.. sit ku ei tunnu mitää ehkä kerran vuoteen niin olen olettanu et ovista ei tullu. Onko kauan oireillu noin? Kaverilla oli toinen torvi kapeempi ku toinen, se tunsi...
  5. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ohh, mulla toisin päin.. lisäksi tyttöä odottaessa sen oksentamisen ja yökötyksen ohella oli koko raskausajan märkää ja halutti monta kertaa päivässä mitä ei ennen eikä sen jälkeen oo ollu.. pojan kohalla, kuivaa ku saharassa eikä kyl haluttanu paljookaa.. hassua
  6. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Fritang, jee meitä kp nelosia on enemmänkin. Viipulainen, saako kysyä onko kuopus tyttö? Mulla oli esikoisesta kans aivan jäätävät pahoinvoinnit ja kaikki haistoin kilometrien päästä ni tuli sitten kyl laatotettua ja yökittyäkin hyvin paljon. Nuorempi on poika, eikä mitään oireita ollu, edes...
  7. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Päästäänki jännäilee samassa tahdissä, täällä nyt koopeet samat (tänää kp4)
  8. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Epäilen kans että on tosissaa ny joku hormoonimutteri vinksallaan.. yk 1 olin varma et tärppäs, oli mielikuvitusoireet yms. yk2 meni vähä molempien työkiireiden takia ohi kokonaan, yk 3 oli oirelistaa taas ja haaaamujen haamujen esiäiti apteekin herkäs testissä, mutta aina menkat alkoivat...
  9. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oliski niin.. tikut käytössä jo.. muutama päivä jäi välistä. Alotin jo kp 4 ku oli ovisoireet, mut kp 5 jäi välistä kiireiden takia. Lämmöt on aamu lämpöjä, hymynaamat ilta/yöpanoja ja ympyröidyt aat aamupanoja. Jotain jääny kyl kirjaamattakki. http://aijaa.com/kwHOgS Muoks vielä.. ovistikku...
  10. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyt ei oma kuuppa enää jaksa yksin pohtia ja googlailla vauvan kiilto silmissä. Pudottakaa mut ny puusta, pliis. Eli: kp6 ovis+ 36.4 (voi olla että ovis+ oli jo kp5, lämpöjen perusteella) kp7 37,6 dpo0? kp8 37,5 dpo1 kp9 37,8 dpo2 kp10 37,6 dpo3 kp11 37,1 dpo4 kp12 ? dpo5 kp13 37,4 dpo6...
  11. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä pyörittelen silmiäni päässä kun en nyt ihan ymmärrä omaa kiertoani. Nyt olis dpo11-12 (ovis oli kp5 tai 6) ja nyt on kp18/24-26. Eilen alkoi tuhruvuoto pyyhittäes vaan, tänään vuotanu vähän enemmän, ei ole mitään oireita, pms, menkka, mitään...Kyllä on kroppa seonnu tän vauvakuumeen...
  12. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips taas, hetki tuossa vierähtikin viime jaarittelusta. Tervetuloa uusillekin, tää ois ihan kauheeta yksin jännäillä. Tänään ois siis dpo 8-9, eikä oikeestaan muuta sanottavaa kun se että alakerta solisee ku vantaanjoki, normikierrossa on se kuivakausi ja liukua saa käyttää litra tolkulla...
  13. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Päivitystä eiliseen.. Taisi olla ovis mulla, kun lämpö eilen 36,5, tänään 37,6. onneks on tullu lakanoita järjestettyä sunnuntaina ja eilen (normilämpö 36,7-36,8). Tänään siis KP7, nyt alkaa jäätävä jännääminen :D Ovistestissä enää hailura..
  14. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Viipulainen, mä en oo ees ukolle kertonu tikuttelevani ku se on niin reissumiäs firmansa kans ni viiti ressaa häntä. ollaan oltu yli 4v yhes ja ehkäsy, mikä se on? eikä oo ku kaks kertaa meinannu testiin piirtää 3 viivaa yhessä olon aikana (kemiallisia/varhaisia km).. Ukkokin tahtoo jälkikasvua...
  15. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Viipulainen, juu kierto heittelee 24-26 jostain syystä vaikka yli 10 vuotta ollukki aika tasan se 28, viime kevät kiiman aikaan lyheni, oisko ollu jotain huhti-toukokuuta. En oo koskaan enne tikutellu ja viimekiertoki aika laiskasti vaikka piti koko kierto tikuttaa et näkee miten tikut reagoi...
  16. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/YBnNtC Tän päivän testi. Tosin edellinen kierto piti tikuttaa alusta loppuun ku oli eka tikkukierros niin se näytti tältä http://aijaa.com/4yQN2K, mutta lopetinki tikutuksen ja alotin kp10 uudestaan, jolloin tuli vaa puhasta negaa, kp 11 hailu viiva kp12 vahvempi ja kp 13 oli...
  17. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Alanpa nyt huutelee täälläkin kun kerkesin jo ilmottautua himotestaajien osastolle. Yk 4 starttas 27.9, eli nyt kp6. Kolme viimisintä kiertoa olleet 25, 24 ja 26. Ihmetytti viime kierrossa kokonaan puuttuvat pms oireet jotka aika voimakkaat mulla (tissit ja rähinät). Ennen menkkoja oli vain...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla alko vuoto aamulla ja ihan ku kannusta kaatamalla
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Plussatuulet tähän kiertoon! Ite täällä jännäilen omia tuloksia, kun kaks vikaa kiertoo olleet 24 ja 25, nyt siis 26 ja apteekin herkkä näyttää vaa haamujen haamujen haamun hailua mallilla roskis. Menkkaolot on, mutta erilaisella tavalla. Toivoa on vielä, mutta...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein tolla samalla testillä eilen keskellä päivää ja toisen tänä aamuna. Kuivuttuaan tuli niin epämääränen hailura testiviivan paikalle niin siks räjäytin osiin, pimahtanut kun olen niin läpivalasinkin, oli siinä joku tooodella hailura, ei läpinäkyvä, vaan hailusti punertava. Nyt vartoilen pari...

Yhteistyössä