Hakutulokset

  1. N

    Milloin testi näyttää oikean vastauksen?

    Menkat alkoi viimeksi 25huhtikuuta. Kiekko näyttää että huomenna tulisi jo 5viikkoa täyteen. Vauvaa haluamme kovasti, mutta tahtoisin tietää milloin testi minun kohdallani näyttää tulosta.
  2. N

    Milloin testi näyttää oikean vastauksen?

    Menkat viimeksi ollut 25huhtikuuta. Kiekosta katsottuna huomenna tulisi jo 5viikkoa täyteen. :/ :heart:
  3. N

    rakennekynsi-ihmiset hoi

    onko kukaan käynyt tallinnassa huollattamassa akryylikynsiä?? olisko vinkkejä paikasta ja hintataso tietty kiinnostaa kanssa!!! kiitti jo etukäteen!!! =) =)
  4. N

    äkkiä helppiä

    Löytyisikö joku sananlasku tms. 50-vuotiaan korttiin? JOkin positiivinen...esim. jokin "nalle puhin viisaus" tai jokin muu! siis idealla, "olet niin nuori, kuin mielesi on" :)
  5. N

    hormonikierukan hinta

    tästä oli joskus aikaisemmin juttua ja kun kerroin minulle TK:ssa sanotusta hinnasta (113e) moni sanoi että joudun maksamaan n 160e josta saan kelalta sitten osan takaisin ja nyt kolahti TK:sta lasku ja summa on tosiaan toi 113e.... ei paha kun miettii että ennen käyttämääni Nuvaringiin...
  6. N

    kertokaas kierukasta...

    sellainen asia että pitääkö se itse käydä ostamassa apteekista ja mennä sitten TK:hon se laitattamaan?? mä kävin tänään sopimassa laitto-ajan eikä mulle mitään sanottu itse apteekista hakemisesta, juttelin kaverin kanssa ja hän kertoi että hänen piti hakea kierukka itse apteekista...
  7. N

    huima korotus koiranruuan hintaan..

    meillä syöty moooonta säkkiä Nutra Nuggets Large Breed Adultia, hinta ollut mustissa ja mirrissä 35e/15kg, eilen menin sitten hakemaan säkkiä niin hops heijaa hinta onkin pompannut nyt se 15kg maksoikin 43,90... Murr sanon minä!!! pitänee etsiä uusi ruoka, kellään kokemusta Mustin ja Mirrin...
  8. N

    ovis tutkimus

    Niin, että osaisiko joku kertoa minulle, että mimmoisella tutkimuksella katsotaan ovuloiko ihminen. Ja voiko tavallinen terveyskeskus lääkäri tehdä sen vai täytyykö siihenkin jonottaa monta kuukautta? Voiko terveyskeskus lääkäri määrätä clomifenit vai täytyykö olla hormonilääkäri? Kiitos! :)
  9. N

    Hormonikierukka vai kuparinen?

    Olen tässä pähkäillyt kumpi olisi parempi. Hinnaltaan kuparinen olisi edullisempi, mutta enpä tiedä sopisiko se muuten. Mulla ehkä hieman tavallista runsaammat kuukautiset, mutta lisääntyykö vuoto aina kuparikierukasta? Entä jos hormonikierukan ottaisin, niin miten haiitavaikutukset? Pillerit...
  10. N

    Punkkirokotukset?

    Onko kokemuksia kouluikäisten punkkirokotuksista? Mökkeilemme saaristossa ja lapset harrastavat myös partiota, jolloin leirejä pidetään meren rannalla/saaristossa. Mietin pitäisikö heille laittaa...
  11. N

    auttakaa joku

    onko kellään kokemusta,mulla oli ovis neljä päivää sitten,tiedän sen tarkkaan kun minulla oli ultra silloin koska syön clomeja ja kyllä myös tunsin sen.minulla oli neljä munarakkulaa kaksi oikein isoakin 23mm.kysymys on että minulle on jäännyt painon tunne alavatsalle,raskaana?käytin silloin...
  12. N

    Follikkeliultra

    minkä kokoisia teillä on ollut munarakkulat ultrassa.minulla oli molemmilla puolilla yksi 23mm ja kaksi 19mm eli yhteensä neljä.onkohan noi hyvän kokoisia,ymmärsin että on. :)
  13. N

    lämmöt

    kuinka kauan lämmöt on koholla oviksen jälkeen.kun mulla ei ole laskenut ollenkaan,oviksesta yhdeksän päivää ja lämmöt edelleen 37 :flower:
  14. N

    lämmön mittaus oviksessa?

    sanotaan että lämpö nousee jonkun verran kun on ovis.voisiko joku kertoa kuinka paljon se nousee ja koska se laskee.mulla on oviksesta kuusi päivää ja lämmöt on ollut 36,8-37,2. eikä ole laskenut.
  15. N

    mitä oireita clomeista?

    olin syönnyt kolmen kierron aikana clomeja ja jäin raskaaksi mutta sitten sain keskenmenon tammikuun alussa.kuukautiset minulla alkoi noin neljän viikon päästä ja aloitin uudelleen clomien ottamisen,ovis oli ilmeisesti pari päivää sitten.ihmettelen olo tilaani,että johtuuko nämä oireet...
  16. N

    kutiavat nännit

    mulla oli keskenmeno noin viisi viikkoa sitten ja on ollut yhdet kuukautisetkin tässä.keskenmenon jälkeen mua alkanut kutittamaan hierveästi rintoja erityisesti nännejä.tietääkö kukaan mistä tämä voi johtua? :wave:
  17. N

    nuvaring

    uutena palstailija, onko millaisia kokemuksia nuvaring-ehkäisystä?? tuttu kehui kuukautis-äksyilyjensä loppuneen ja vuotonsa pienentyneen huomattavasti... itse kk-aikaan pirttihirmu ja tod runsasvuotoisena haluisin muilta kokemuksia
  18. N

    Colorama-peli

    Vastaako peli Disneyn Nalle puh ensimmäinen muotoni tai ensimmäinen värini peliä?
  19. N

    neuvoa kaipaava

    onko kellään ollut alkuraskaudessa alaselkä tosi kipeä.Jostain luin,että jos odottaa poikaa tule alaselkä kipuja,en tiedä pitääkö paikkansa
  20. N

    MAXI COSI RODI XP

    ...Hobby Hallissa edullinen ( ?? ) Onko kokemuksia siitä ? Voiko jo suurikokoinen 2-vuotias matkustaa sellaisessa ? Meillänyt HTS ( hyvä !! ) ja Anttilan-käytettynä-ostettu-mikä-lie josta haluaisin eroon ja laitettais toiseen autoon sit toi Maxi Cosi...jos sitä suosittelette :flower:

Yhteistyössä