Hakutulokset

1. M

Kesäkuiset 2020 <3

Moi kaikille! Hyppään mukaan tässä vaiheessa, toista lasta odotetaan ja viikkoja nyt 9+1. Raskaus ei oo ollu helppo, seiskaviikolla sain keskenmenodiagnoosin kun verta tuli desitolkulla lorisemalla. Viikko siitä käytiin ultrassa kattomassa onko kohtuun jäänyt jotain kun raskausoireet jatku...
  2. M

Kesäkuiset

Täällä myös plussattu lauantaina vihdoin 7kk yrityksen jälkeen :) tänään sain soiteltua neuvola-ajanki ens kuulle. Fbryhmään ois myös kiinnostusta Muro95/25.6./eka/TAYS
  3. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetääs nyt tännekkin vihdoinki, lauantaina ennen laivareissua jouduin testaan varuilta ja epäherkkään testiin pamahti selvä viiva, dpo10-11 oli sillon. Ihan täysin odottamatonta, me ooteltiin ennemminkin parin viikon päähän varattua ensikäyntiä lapsettomuuslääkärille, mitään toiveita tälle...
  4. M

Miehen simppatestin tulokset tuli tänään ja kaikki kunnossa niissä. Nyt vaan ootteleen omaa ensikäyntiä. Oviskin taitaa olla ihan lähellä, tänään jo vähän nipisteli muttei tarpeeks oviskivuiksi, huomenna se pitäs olla jos kierto pysyy samassa 28 päivässä.
  5. M

Josko tännekkin päivittelis, nyt siis menossa yk7 ja kp13 eli ovis kolkuttelee ovella. Mies kävi viime viikolla sperma-analyysis, tulosten pitäis tulla ens viikon alulla. Mulle on myös varattuna yksityiselle ensikäynti lääkärille, jos kierrot pysyy nyt samoissa niin lääkäri osuu ens kierron kp10...
  6. M

Moi, liitynpä minäkin tänne. Yritystä takana helmikuun lopulta saakka, nyt menossa siis yk6 ja ovis pitäis olla lähipäivinä. Tuntuu, että lähipiirissä kaikki raskautuu parista kierrosta noin vaan, ja itse kärvistelen kierrosta toiseen oottelemassa. Alkuun oli ovistestit käytössä mutta oon...

Yhteistyössä