Hakutulokset

  1. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/5mmBtH Kiitti @viipulainen (y) Eihän oo vaan mun kuvitelmaa??(n):cautious:
  2. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mäkin oon jo pari kk syöny mamma vitskuja, miestä en sais syömään kyllä mitään:cautious: Öö nyt kp 29 ja taisin ehkä tehdä just positiivisen ra testin. En osaa linkata sitä tänne(n) eikä ollu ees herkkä testi:rolleyes: viiva ei ollu vahva mutta helposti näkyy kyllä väriä.. ei oo ollu kyllä...
  3. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oon aina syvällä sisimmässäni pelännyt etten voi koskaan saada lapsia.. oikeastaan mitään perusteltua syytä näille ajatuksille ei oo.. mutta sitte taas toisaalta aina "pelännyt" että ku kerran on ilman ehkäsyä pamahtaa paksusks :D vasta yk 2, mutta perr etttä ottaa päähän:geek: ens kierrossa...
  4. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vielä on toivoa siis @viipulainen :) täällä nyt menossa kp 26, alavatsa ja tissi kipuilua ja tuntemuksia ollut varmaan melkeempä oviksesta lähtien, mutta ei muuta mainittavaa.. oireet tuntuu samoilta ku viime kierrossa:unsure: jos huomenna kuiteski testais varulta(n)
  5. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikkamooi pitkästä aikaa! Tänne eksynytkin näköjään paljon uusia, tervetuloa!:love: Ite oon malttanu pari viikkoa pysyä poissa, nyt kp 20 ja ei raskautumisen oireita havaittavissa:( kierto tulee olemaan varmaankin jotain 28-31 väliltä.. toivois taas niin että ois tärpänny:unsure: Parin viikon...
  6. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täälläki alko menkat kp 32, normaalia pidempi kierto, muttei onneks mikään mahoton :sneaky: nyt kp 3.. osaan jotenki ihan selvästi olla aika rauhassa tän vauva asian suhteen näin alkukierrosta(y)
  7. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itekki huomasin että oviksesta puhuminen aiheuttaa miehessä turhia paineita. En aio puhua jatkossa :D Täällä mennään edelleen samassa kierrossa kp 31 oletetusta 28 päivän normi kierrosta. Menkoista tai mistään muistakaan oireista ei tietoakaa:mad: varmaan oon ressannu ittelta menkatki...
  8. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hmm mulla hiukka sama tilanne täällä.. tai no voihan ne menkat vielä tässä illan päälle alkaa, hätähousu:whistle: kp 29/28 kaikenlaisia tuntemuksia kyllä mutta ei menkkoja näy! Toisaalta pillereidenkin lopetus voi vielä sekottaa, mutta mullakaan ei ikinä näin pitkä kierto oo ollu vaikka pillerit...
  9. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eikös se oo aika tavallistakin että noi oireet hiipuu @Untuva79 (n) ja myös ne pienet vuodotkin! Älä vielä lyö hanskoja tiskiin:) Mikäs @viipulainen tilanne tänään? Voihan plussa tulla vasta viikonkin päästä menkkojen pois jäännistä, ymmärrän kyllä että ne jo tehdyt negat masentaa.. Mulla...
  10. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Monesko yk teillä @viipulainen onkaan menossa? 26/28 ja aika moiset alavattakivut, jotenki ei vastaa edes menkkakipuja(n) aivanko ois joku tulehdus tuolla:mad: jos vielä huomiseen kärvistelen ja vien sitten tkseen pissanäytteen.. vkpl meillä ei täällä päivystystä... varmaan kuvittelen hemmetti...
  11. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    On kyllä tosiaan kiva käydä täällä lueskelee samassa tilanteessa olevien juttuja ja jännätä yhessä! Mullakaan ei kavereilla ole vauvoja vielä, enkä ehkä muutenkaan haluaisi yritysvaiheesta huudella julkisesti edes ystäville :sneaky: Huippua @Alinah92 että hommat alkaa etenee:) kpt 25/28 ja...
  12. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eiköhän testit jo huomenna oo sulla loovassa. Eikös ne yleensä tuu aika nooopeeta! Mullaki kotona pc testit.. kiva ei munkaan niitä kannata siis vielä tehdä:( Mulla kp 24/28, ja tänään alavatsalla ollu koko päivän vähän outoja tuntemuksia. Mietin voiko nää oikeasti olla kuvitelmaa:rolleyes: oon...
  13. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuuhan sitten @viipulainen kertoon miten kävi:p oireet kuulostavat lupaavilta ainakin:love: Mulla kp 23/28 eikä mitää ihmeempiä oireita(n) tissit aristaa, mutta niin ne aristi viime kierrossakin.. viikolloppua ootellessa!
  14. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnnnea @Veeruli87 ! :love: Täälläkin pietään @Untuva79 peukkuja! (y) Maltoin hetken pysyä poissa täältä, mutta nyt kp 21/28 ja aika matelee. Mulla ei mitään erityisiä oireita, muutakuin alavatsatuntemuksia. Eilen jo ajattelin että menkat... tuli muutama sellainen kouristus, mutta ei...
  15. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eilen alkoi kp1. Alle kolme viikkoa minipillereiden lopetuksesta. Aika hyvin, kun kuullut että jotkut oottaa ekoja menkkoja monta kuukautta! Nyt toivottavasti kierto palaa takaisin normaalin pituiseksi. Aina se on sitä kyllä ollut ennen pillereitä, 28pv melkein kellon tarkasti. Mulla mies on...
  16. F

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ilmoittautuu yksi vauvakuumeilija mukaan! Minipillerit lopetettu huomenna tasan 2 vko sitten ja nyt jännätään minkälaiseksi kierto muuttuu. Pari vuotta minipillereitä syönyt, eikä menkkoja ole ollut koko aikana. Nyt muka koko ajan jotakin alavatsa tuntemuksia, mutta liittyy varmaankin...

Yhteistyössä