Hakutulokset

  1. K

    Tubettaja vilwa minne kadonnut ?

    Nuori kaunis nainen sairastaa leukemiaa ja pääsi kantasolusiirtoon. Sitten tapahtui mitä? Vilma on joka päivä mun mielessä. Olisi kiva tietää miten meni siirto ja kuinka hän voi. Tietääkö joku ? ❤
  2. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Noh,ajatusmaailmasi on täysin sallittu, kiitos kysymyksistä kuitenkin ja mukavaa tulevaa talvea :)
  3. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Äh,Kukaan ei aivopese. Omat lapseni 12v ja 14v saavat ihan vapaasti valita elävätkö romanikulttuurissa, laittavatko hameita, tai edes pikkuhameita. Tottakai toivomukseni minullakin on mutta tuen kaikkia vaihtoehtoja, enkä missään nimessä painosta valinnassa.
  4. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Asuvalinnan tekee jokainen itse! Kukaan ei sitä pakota.
  5. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Vaikka käyttäisi vain "pikkuhameita" täytyy silti pukeutua mustaan pitkään hameeseen, alla tietenkin aluhame ja aina kädet peitettynä eli pitkähihainen paita. Unohtamatta kuitenkin sitä että jos hame valinnan on jo tehnyt, et voi enää vaihtaa pienempiin hameisiin.
  6. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Itse en tätä käytä,mutta uskon että useat valtaväestöstä myös toimivat näin.
  7. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Pitkät kauniit hiukset kuuluu kulttuurin tyyliin. Onhan ne kauniita:)
  8. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Emme voi pukeutua kevyemmin. Se on kulttuuria. Peseydymme päivittäin mutta isot hameet pestään n kerran kuukaudessa. Sen alla kuitenkin aluvaatteet joita vaihdamme päivittäin. Hygienia ja puhtaus on meille kaikki kaikessa. Isoja samettihameita ei voi pestä joka päivä.
  9. K

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Hei. Kyse ei missään nimessä ole naisen alistamiskulttuurista. Naisella on erittäin suuri merkitys kulttuurissa. Voin sanoa rehellisesti että ilman naista ei kulttuuri ja miehet pärjäisi. Nainen on kodin sydän ❤
  10. K

    Tubettaja sannimariia sairaus

    Ms tauti :(

Yhteistyössä