Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea maaliskuisen vauvan saaneille minulta myös♡ En ole varma muistatteko minua. Olin alussa teidän mukana täällä, ja meidän vauva lähti tuulten mukaan, mutta mielessä edelleen kun hänen LA olis ollu 10.3 :) Meillä on nyt tulossa vauva ja laskettu aika on elokuussa ja raskaus viikkoja on...
  2. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Eilen sain kuulla että pieni on lähteny tuulten mukaan ja koko vastasi 9+2 ja sykettä ei enää suruksemme löytynyt ♡ Onhan tämä surullista, mutta vain elämää. Täytyy toivoa että mahdollisesti seuraava lapsi pääsisi meidän syliin saakka. Maanantaina tyhjennys, sekin pelottaa. Itkettää ja...
  3. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään aamulla kävin uuesti lääkäriultrassa paikallisessa terveyskeskuksessa. Huoli nousi jälleen kun sikiö ei ole kasvanut viikossa odotetusti :( vähän kuitenkin? Sain heti samalle päivälle eli tänään ajan keskussairaalaan, jossa lääkärin mukaan saa paljon paremmilla laitteilla ja...
  4. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänä aamuna pääsin vihdoin alapään kautta tehtävään lääkäriultraan ja pieni pavun näkönen möykkyhän sielä köllötteli viikkoja siis vähemmän aluksi luultua 10. Mittauksilla saatiin 8+6 helpotti niin paljon kun sai tietää että jotain sielä on ja toistaiseksi kaikki hyvin sykkeestä ei ollu kyllä...
  5. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään oli toinen neuvolakäynti ja täti koitti taas vatsan päältä ultrata. Eipä olla yhtään viisaampia kun viime viikollakaan.. sano että näkee sielä "jotakin" ja saan todennäköisesti huomiseksi jo lääkäriultran sisäkautta. Pelottaa jo valmiiksi :(
  6. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Niin ja lisäksi, en tosiaan ole vuotanut verta ollenkaan eikä mitään kamalia kipuja ole ollut. Tuskin siis ulos on tullut missään vaiheessa.. :( on tämä kamalaa. Haluttais jo tietää miten on asiat, olen kyllä tämän viikon aikana paljon mietiskellyt ja enää en uskalla herätellä minkäänlaisia...
  7. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei! Mulla oli eka neuvola 7.8 jossa ultrattiin vatsan päältä ja harmiksi sieltä ei juuri mitääm näkynyt. Pari kertaa vilahti "jotakin" johon neuvola tätiki totesi että tuossa mutta saman tien katosi.. viikkoja todennäkösesti siis vähemmän kun se rv9 sano hän, ja nyt maanantaina uus yritys...
  8. H

    Maaliskuiset 2018

    Kävin tänään neuvolassa ja viikkoja pitäis olla 9. Mutta ultrassa ei juuri mitään näkynyt, välillä pikkunen mahdollinen alkio mutta katosi aika nopeaa ainakun vähän näkyi :( eli luultavasti viikkoja on vähemmän. Tuli niin surullinen ja paska fiilis :( otettiin uusi aika viikon päähän... on niin...
  9. H

    Maaliskuiset 2018

    Mulla on eka neuvolakäynti siis 7.8 eli rv on silloin 10+1. Mietin tässä että mitä ekalla käynnillä tehdään? Joko pääsen ultraan? Saako sieltä kuvia mukaan? Ja tehdäänkö ultraus sisäkautta vai vatsan päältä? Netistä olen lueskellu niin molempia on tehty näilä viikoilla. Kaikki on niin uutta ja...
  10. H

    Maaliskuiset 2018

    Mulla nyt viikkoja 7 täynä, mutta sain ekan neuvolakäynnin ja ultran vasta viikolle 10. Onko se ihan normaalia että näin myöhään otetaan
  11. H

    Maaliskuiset 2018

    Hei! Sain positiivisen viime tiistaina, eli 11.7. Samantien kävin terveyskeskuksessa varmistamassa ja oikeassahan se oli. Soitin neuvolaan ja puhelimessa sanoi että on todennäköisesti rv 6. ensimäinen lapsi olis tämä ja olen ihan pihalla. :) parin viikon päästä ekaan ultraan. Onko kellään...

Yhteistyössä