Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2019

    Heippa, @Punanokkonen sulle meinasin vastailla että voisi kuulostaa myös issias kivulta. Eli suuri issias (en oikeasti tiiä miten kirjoitetaan :p) kulkee jossain kohdun alla ja kun kohtu painaa voi kipeytyä. Jopa säteillä jompaan kumpaan jalkaan. Mulla itsellä tuo kipu johtuu välilevyn...
  2. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Sain jo tulokset! Kaikki ok! Voijaan huokassa ja nähhään rakenneultrassa :) Nyt mä relaan.
  3. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa! Mullaki siirty la tammikuulle, nyt vkot 14+1. En oo silti vaihtanu ryhmiä tms. Pelko varjostaa onnea koska, down riski hälytti, odotellaan tuloksia nipt:istä. En tiiä mistään mitään :eek::cry: Toissapäivänä pyyhkiessä paperiin vaal.punaista, paniikki ja lkr. Hää katsoi että kohdunsuulta...
  4. M

    Helmikuiset 2019

    Minun ymmärtääkseni ryhmää ei ole suljettu.. @Scoc , @Katie89 tai @Kornarse84 miten on? Ylempänä on ohjeet laittaa täällä yksäriä jolloin sitten lisätään facessa. Onnea uusille plussanneille :love:
  5. M

    Helmikuiset 2019

    Kopsasin ohjeen teille (y) Mä lähen just kohta ekaan neuvolaan ja jännittää ihan hitosti. No, ei se neuvola mutta ultra...toivottavasti kaikki olis niinku kuuluu :love::love:
  6. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa, mitäs tänne kuuluu? Aika hiljasta taitaa olla. Mä en oo bongannu missään @Röllykkä , @Iltatähti83 enkä edes @miniminimini taidatte vaan olla jossain faceryhmässä? Olis kiva kuulla mitä kuuluu? Entäs @kiurujen yö mikä tilanne? Toivottelen iK:in tervetulleeksi vaikka en täällä enää...
  7. M

    Helmikuiset 2019

    @syystyttö :cry: olen pahoillani. Voimia tilanteeseen.
  8. M

    Helmikuiset 2019

    Laitoin viestin kaikille teille @Scoc , @succubus , @Katie89 ja @Kornarse84 facetyhmästä. :)
  9. M

    Helmikuiset 2019

    Täällä pari muuttujaa, terkkari laittoikin viestiä et pe ei käy ultraa ni kävin sitten tnä. Näimme heti että kyllä sieltä löytyi tyyppi :love:koko oli 2 päivää vähempi kun menkoista joka siis nyt 6+4. Syke ei ollut satavarma, eli ihan niinkö olis ollu mut ei uskaltanut sanoa. Sama kun ite...
  10. M

    Helmikuiset 2019

    @syystyttö sama täällä, edellisellä kerralla ei löytynyt mitään... pelko on iso. Mutta olen varma et nyt kaikki on hyvin, meillä molemmilla :love: ylihuomennaaaaa Mä asun kans pikku paikkakunnalla jotenka tääl terkkari katsoo ultralla ihan kunnallisessa. Varmaan varaan ekan neuvolan samal jos...
  11. M

    Helmikuiset 2019

    Hei, 6+2 eikä oireita :eek: Onnea ja tervetuloa uusille. Perjantaina meen ultraan ja se JÄNNITTÄÄÄÄÄÄÄÄ!
  12. M

    Helmikuiset 2019

    Onnea ja tervetuloa:love:
  13. M

    Helmikuiset 2019

    Mie tein viimeisen testin, digin. Näytti 3+ :) Ymmärrän ettei se mitään takaa mutta viimeksi en sitä saanut koskaan... näytti aina vain 2-3. On luottavaisempi olo. Viikon päästä pääsen käymään terkkarin ultrassa, kovasti jännittää.. Ja niin mies on vähän tylsä kun ei uskalla ollenkaan iloita...
  14. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini missä oot? Miten meni? Kaikki hyvin?:love:
  15. M

    Helmikuiset 2019

    Just näin :) Asiasta toiseen, mulla tuntuu niinku oisin aivan paksukainen, housut puristaa ja läski olo. Puntaris ei onneks näy mitää :eek: olkoon se sit mun raskausoire.. Minkälaisissa töissä te ootte? Tai no en tietty tarkalleen utele mut onko esim raskaita tms töitä? Mä oon matkailualalla...
  16. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @ahmis kiitos onnitteluista ja mukava kuulla sinusta :) @miniminimini luojan kiitos sun vuoto loppui, hui ko jännittää huominen mutta oon varma että kaikki on sielä kunnossa :love:, mitkä sun viikot nyt onkaan? Itehän menen kansa 15.6 kurkkaamaan hoitsun kaa ultralla, sillon viikot mulla 6+5...
  17. M

    Helmikuiset 2019

    Voi jessus. Joo no omalla kohallani voin sanoo ettei mua kukaan painosta juomaan siunatussa tai raskaudettomassa tilassa. Enkä hirveesti juo ilman raskauttakaan, saati raskaana ollenkaan :DYleensä vain meidän kaveriporukassa on käyty kesälauantaina joskus terassilla alkoholijuomalla, ja olis...
  18. M

    Helmikuiset 2019

    Heippa ja onnea kaikille plussanneille :love: Mulla edelleen ainoa oire on ettei oo menkkoi ja tuntuu menkkamaisia kipuilija. Tissejä yritin eilen miettii kipeeks mut ei, ei ne oo. Mä en oo viel varannu neuvolaa, ja edellisestä beibistä on 11 vuotta joten en tiiä mikä meil on käytäntö. Luulen...
  19. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini mikä tilanne??
  20. M

    Helmikuiset 2019

    Hello naiset! @Kumiankka1 oon pahoillani teiän puolesta :cry: Mie oon tässä testaillu ja viivat vahvistuu, digin tein ti aamuna, näytti 1-2, se vähä masensi... mul on niit viel kaks, haluaisin nähä ne kaks seuraavaaki tulosta mutta pelottaa. Koska tekisin? 4+5 on mun laskujen mukaan menos...

Yhteistyössä