Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Aaa okei! Olen jotanki aina ajatellu et kun kivut on ni on myöhästä. Mut itseasias joulukuussahan oli seksiä 5 päivää ennen ja the päivänä ja siitä raskauduin. Joten ehkä on toivoa :love: jos en tästä raskausu niin arvelin oikeasti laittaa naulakkoon koko homman kesäks ja nautin vaan kesästä.
  2. M

@miniminimini mikä sun tilanne??? @eppula sulla kohta ultra? Ovis on ollu tuloillaan ma lähtien, tai tuntunut. Miestä ei ole kiinnostanut YHTÄÄN sänkyhommat, ainakaan mum kanssa... no eilen ovis sitten tuli kp 12 niinku kuuluuki ja olin fine sen asian kanssa että tänäkään vuonna ei pikkuista...
  3. M

Moi, testasin la aamuna ku ei yhtään ollu semmoi olo et alkaa kuukautiset. No illalla lauantaina ne pärähti käyntiin, ilman mitään kipuja..ja mulla kyllä on olleet aika kivuliaat menkat aina. Nyt jo siis kp 5 menossa. Se siitä sitten.... :cry:
  4. M

Hello, @eppula miljoona kiloa onnea =) Onneksi jaksan olla muiden ilouutisista onnellinen, juuri kuultiin että miehen kummisetä ja vaimonsa saavat syyskuussa vauvan. Silloin piti meidänkin vauva syntyä...:cry: ja miehen täti saa ihan tässä kuukauden sisällä. Mulla ei todellakaan ole mitään...
  5. M

Heipparallaa naiset =) Luin tuossa pikaisesti jotain kuulumisia mutta kännyllä on niiiiii ärsyttävää seikkailla näillä sivuilla. @eppula ainakin jännät paikat :LOL: Mites @Esmenet ? Me ei olla pahemmin sekstailtu keskenmenon jälkeen... en tiiä miks. Ehkä enemmän on niin että mies ei ole...
  6. M

Mutta nyt, tuntuu että olen päässyt yli. Asia on loppuunkäsitelty ja en vaivu sen kans enempää synkkyyteen vaan keskityn tulevaan. Mieli parantunut huomasti, töissä sesonkia vielä kuukauden verran, parin kk päästä kroatiaan, ihana oma iso tyttöni, jaksaa reenata salilla joten mullon kaikki...
  7. M

Heippa naiset, en tiiä palailenko sen kummemmin vieläkään mutta tulin kurkkaamaan mitä kuuluu. Mulla siis kävi niin ettei terkka nähnyt mitään kohdussa ja nuori yleislääkäri lopulta katsoi eikä hänkään nähnyt kun pussin. Laitettiin keskussairaalaan gynelle ja siellä gyne totesi alkion...
  8. M

3-kymppisenä toista lasta yrittävät Kukkurainen | 35v | yk5 | kp9/26-30 | esikoinen -12 Eppula | 37v | yk4 | kp13/31-34 | Letrozol+Lutinus | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16 Toukokuinen Röllykkä | 33v | yk 7, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 21/28-30 |...
  9. M

Halusin tulla kertomaan teille kun tää on mun "koti"-ryhmä... ei päättynyt hyvin tämä tarina. Palaan tänne kohtapuoliin sitkun aika on ja kerron tarkemmin jos haluatte. Plussaonnea kaikille :love: @Esmenet mikä fiilis?
  10. M

Syyskuiset 2018

@marrrsipaani poistakko minut listalta ku pääset koneelle... Uutiset ei siis ollu hyviä, parivkoa sitten menehtynyt alkio löytyi pussistaan oikeasta paikasta. Huomisen työpäivän teen ja sitten su aamuna otan lääkkeet, en yhtään tiiä mitä on odotettavissa... Olinhan jo parivkoa osannu...

Yhteistyössä