Hakutulokset

  1. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Vkon kuluttua neuvola, 4vkon päästä neuvolalääkäri ja 7vkon kuluttua rakenneultra. :cool: Nyt oon alkanut jo jännäämään sitä rakenneultraa, tottakai. Mun terkkatäti sano mulle, etten joudu automaattisesti sokerirasitukseen, mutta sitten luin käynnin tiedot kannasta ni siellä luki että...
  2. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Onnittelut hyvistä uutisista kaikille, keille niitä on suotu. :) @Daisy85, ymmärrän täysin sun fiilikset tosta sukulaisten tuppautumisesta. Itse ahdistuisin aivan älyttömästi. :confused: Mun mielestä tällaisessa tapauksessa tärkeintä olisi kunnioittaa sen vastasynnyttäneen äidin fiiliksiä ja...
  3. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Nt-ultrassa kaikki hyvin! :love: Siellä se tyyppi heilui kovasti, sydän sykki reippaasti, vaadittavat elimet löyty ja niskaturvotusta ei ollut. Vastasi viikkoja 12+2 mutta ilm jatketaan neuvolan laskurin mukaan eli kätilö kirjoitti korttiin 12+6 tänään..? Todnäk lasketuks ajax antoi kuitenkin...
  4. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Väsymys tai pikemminkin sairaalloinen uupumus on mullakin pahin oire at the moment... :sleep: Mulla on krooniseen hemimigreeniin (ynnä muihin sairauksiini) liittyen muutenkin normisti fatiikkia, mutta tää on se potenssiin sata. Ei meinaa ees seisoessa pysyä hereillä... :confused: Ja sitten tää...
  5. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Tsemppiä pahoinvointeihin, mulla on helpottanut mun karmiva 24/7-oksetus pikkuhiljaa. Eli toivoa on että helpottaa, vaik olis kuin hirvee olo. (y) Mähän olin melkeinpä vuodepotilaana monta viikkoa oksentelun, phv ja fatiikin vuoksi. Nyt jaksaa taas tehdä enemmän asioita ja kykenee syömään...
  6. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Tervetuloa Kesänlapsi35! :) Meillä on vissiin muutakin yhteistä kuin ratsastus, mullakin ed raskaudesta 9 vuotta aikaa, kolmas tulossa ja oon 34v. :cool: Mulla on siis oma hevonen (äitini omistuksessa, hän myös ratsastaa, samoin veljeni), ja omia hevosia meillä on ollut siitä asti kun olin pieni...
  7. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Vauvamaha ei vielä hirveesti näy mulla. Oon pitkä ja normipainoinen. Illalla toki turvotuksien kera näytän siltä kuin ois rv30, mutta aamulla taas ihan normilta. Ihan pieni kumpu noussut alavatsalle kyllä, sellainen jota ei saa vedettyä sisään vaik kuin yrittäisi... :cool: Toistaisex ei vielä...
  8. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Huono olo yhä 24/7, mutta oksetusolo vähän helpottanut. Ei oo tarvinnut pönttöä halailla pariin päivään, vaik lähellä kyl ollut... Maha on joka ilta kipeä, kaikki housut puristaa... Turvotustahan tää, joten vielä en suunnitellu mammavaatteisiin siirtymistä... :cool: Syöminen hankalaa kun ei...
  9. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Nemsille tsemppiä palovammojen kanssa! Hurjalta kuulostaa. Mä oon vähän hiljaiseloa pidellyt, kun neuvola laskee mulle la 30.12, mutta tiedän että kk-kierto on säännöllinen ja pitkä, niin veikkaan että ultrassa kuitenkin siirtyy taas takas tammikuulle... :cool: Hassua oli kyllä käydä vuosien...
  10. Tonks

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Liityn joukkoon, kun täällä tuntuu olevan aktiivista porukkaa. :) Kolmas raskaus (yllätys sellainen). Vanhemmat lapset jo pian 9 ja 11 vuotta, joten ed raskaudesta on aikaa. Ja aika kenties kullannut muistot.... :sick: Tää pahoinvointi on ollut nimittäin aivan järkyttävää... Puhumattakaan...

Yhteistyössä