Hakutulokset

  1. A

    Nouseeko ruumiinlämpö aina jos on raskaana?

    höh...eikö kukaan osaa auttaa?
  2. A

    Nouseeko ruumiinlämpö aina jos on raskaana?

    Ja kuinka paljon? Ja onko se vaan aamulla mitattaessa? Mikä on korkea ruumiinlämpö, onko esim. 36.3?
  3. A

    Miten teillä vaihdelleet raskausoireet ensimmäisen ja toisen

    lapsen kanssa? Voiko olla että ekassa on esim. paljon oireita ja sitten toisessa ei mitään?
  4. A

    TAAS NE OPET OVAT KOHTA LOMILLA

    Ovat kyllä minunkin mielestäni lomansa ansainneet. :flower: Ja täähän on siis ammatinvalintakysymys... ;)
  5. A

    ideoita kaivataan...!

    Työkaverin läksiäiskorttiin runo, lorua tms...päässä lyö tyhjää ja korttiin pitäisi jotain keksiä. Ei ole kyse eläkkeelle jäämisestä, vaan poisjäämisestä ja työpaikan mahdollisesta vaihdosta!
  6. A

    Haluan nukkua jo yöt...

    Lukemista äideille: http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2547,6444,6445,7649 "Kiinnittymissysteemin vakiintuminen 6-10 kk:n iässä on vaihe, jossa olisi erityisen tärkeätä välttää lapsen turvallisuudentunnetta horjuttavia kiinnittymistraumoja. Monet vanhemmat oivaltavat tämän...
  7. A

    Huomasin miten kasvatus vaikuttaa...

    Joo, ei tainnut pojalla paljon olla tapoja... Mua kanssa ärsyttää tollaset vanhemmat yli kaiken. :kieh:
  8. A

    minä itse, minä itse

    onko muilla 2v:lla yhtä vahvaa minä itse vaihetta? Meillä kun poika tahtoo tehdä kaiken itse, ja jos sattuu auttamaan, niin teke uudelleen...tänäänkin uusittiin sisääntulo, kun äiti vahingossa auttoi kynnyksen yli kylässä...eikä huuto loppunut ennenkuin sai tulla "minä itse" tyylillä... :\|...
  9. A

    Seksi sektion jälkeen?

    Itse harrastanut vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Ja tikkejä/leikkaushaavoja kun on yhdeksässä kerroksessa niin pelkkä ihon paraneminen ei silloin kokonaistilannetta kerro. Parempi odotella kuin saada tulehdus alempiin kudoskerroksiin. Mekaaninen ärsytyskin voi tehdä hallaa paranemiselle.
  10. A

    masentaa niin vietävästi,laihiksesta

    Ole sitkeä vaan :)
  11. A

    Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

    Ja kukaan ei ole vissiin vastannut alkuperäiseen kysymykseen...? Annu
  12. A

    Minkäikäinen olit kun esikoisesi syntyi?

    25 ½ - vuotias
  13. A

    Mitä mieltä olette kun jo tarhassa kerätään rahoja retkiin

    Ihan ok on mun mielestä nämä retket, meidän päikystä ovat käyneet nukketeatterissa (useammankin kerran), elokuvissa yms., jotka ovat maksaneet n.5 euroa, kevätretkellä kävivät Heurekassa, joka maksoikin sit n. 15 euroa. Kivahan se on, että reissaavat ja saavat erilaisia kulttuurikokemuksia. =)
  14. A

    mikä ihmeen oma aika??

    Minä en usko, että on lapseltani pois, jos käyn viikottain parissa jumpassa, iltaisin kävelyllä naapurini kanssa tai silloin tällöin shoppailemassa ja kampaajalla. Lapsellani on isäkin, jonka kanssa hän viihtyy mainiosti. Se, että olen välillä hetken pois tekee kyllä hyvää ihan kaikille. Ei...
  15. A

    kallonsaumojen leikkaus

    kiitos todella paljon näistä vasatauksista!! on helpottavaa kuulla kokemuksista ja siitä että kaikki on mennyt hyvin!! olisi kiva kuulla lisää kokemuksia! ja vaihtaa vaikka sähköposti osoiteita :) T. äiti ja poika 9kk
  16. A

    kallonsaumojen leikkaus

    kiitos todella paljon näistä vasatauksista!! on helpottavaa kuulla kokemuksista ja siitä että kaikki on mennyt hyvin!! olisi kiva kuulla lisää kokemuksia! ja vaihtaa vaikka sähköposti osoiteita :) T. äiti ja poika 9kk
  17. A

    kallonsaumojen leikkaus

    hei! onko täällä ketään jonka lapsi olisi ollut kallonsaumojen avaus leikkauksessa? olisi todella ihanaa ja helpottavaa kuulla niistä ja miten en on menny?? meillä ensi kuussa näillä näkymin tulossa sellainen leikkaus! T. äiti ja poika 9kk
  18. A

    mitä tämä voisi olla?auttakaa!

    hei! mun veljen tytöllä oli samanlaisia oireita ja ne meni lääkäriin vaivojen kanssa. ja tytön pää kuvattiin ja todettin migreeni herkkyys ja auringo herkkyys, piti aina olla arskkalasit auringoisella säällä. nyt tyttö on 6v. eikä ole enää mitään oireita!! B)
  19. A

    kallonsaumat

    onko täällä muita joiden lapsi on joutunut kallonsaumojen avaus leikkaukseen? meillä ensi kuussa edessä :/ olisi kiva kuulla kokemuksia!!! kiitos jo etukäteen!

Yhteistyössä