Hakutulokset

  1. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa kaikille ja onnea hiljattain lapsen saaneet! Tuota hetkeä odotellessa... :) Täällä esittäytyy uusi plussannut, jos mukaan vielä mahtuu. Tänään pärähti digiin 2-3 viikkoa, joten pakko on uskoa että tämä on nyt totta. Esikoinen on minulla kyseessä ja hurjalta tuntuu, varsinkin kun onnisti...
  2. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Minut voi nyt sitten siirtää odottajiin, tein digin ja se näytti jo 2-3 viikkoa raskaana. Että uskotaan nyt sitten viimeinkin! En vaan olisi ikinä uskonut, että 36v ja 41v voi saada jo yk2 onnistumaan, mutta näin nyt sitten kävi. Tosi paljon onnea ja plussatuulia tänne kaikille, toivottavasti...
  3. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos @murmelii! Paljon plussatuulta sinulle seuraavaan kiertoon, toivottavasti se oviskin löytyisi. :) Onnittelut tuntuu kyllä kovin ennen aikaiselta vaikka tietysti kivalta tuntuukin. Varsinkin kun tietää mitä kaikkea plussan jälkeen voi vielä tapahtua, täältä palstoilta lukeneena. Tässä...
  4. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos! En halua kuitenkaan vielä plussanneisiin ennen kuin (jos) vahvistuu kunnolla. Pitääpä lähteä testiostoksille. @Maaria1980 sullakin on jännät päivät käsillä! Noilla päivillähän voisi jotain jo näkyäkin. Plussatuulia
  5. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    No, kiitos vaan, vaikka itse en kyllä todellakaan vielä usko! Hailun viivan kyllä itsekin tuossa näen. Hitsi kun ei ole testiä aamuksi. Tänään tuntui sitä paitsi vahvasti siltä, että menkat alkaa, mutta ei ainakaan vielä alkanutkaan. Jännää huh.:)
  6. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Näkyisiköhän tämä? http://aijaa.com/2TIGXi Näköjään tuo aijaa söi siitä värit joten mitään tuskin näkyy. No, katsotaan mitä tapahtuu. Ikävä kuulla @tänttähäärää sinun tilanteestasi. Jotenkin kuulostaa, ettei lääkäri ole ihan tarkkaan miettinyt, mitä on sanonut lasten hankinnasta? Ehkä asian...
  7. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Äh, ei onnistunut, pitää yrittää illalla uudelleen.
  8. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Nopea ON: näettekö mitään, onko viivanpaikka vai haamu?
  9. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Maaria1980, plussatuulia sinne, samoin @Miri81! Ja tottakai muillekin. Laittakaahan sitten testituloksia tänne :) Täällä on menossa dpo 12, jos oviksen arvailu meni oikein. Ei mitään tuntemuksia, joten menkkoja täällä myös odotellaan loppuviikosta alkavaksi. Talleteltiin tosiaan dpo 0 ja 1...
  10. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Mutta se piti vielä lisätä, että varmasti kuitenkin sitten testailen ja hyvissä ajoin! :D
  11. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Terveiset täältäkin kaikille, hiljaiselot ja reissut on nyt pidelty! Onnea plussanneille @Taaartsan ja @Snowmamma82 ! Upea juttu. Olin siis viikon verran reissussa ilman miestä ja ihan itteä kiduttaakseni otin sinne ovistikut mukaan. En tiedä oliko oikea ovis, mutta kahta päivää ennen paluuta...
  12. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @tänttähäärää Ompa ikävä kuulla uutisiasi. Onneksi esiaste kuitenkin huomattiin ajoissa! Vaikka vauvahaave siirtyy, on se kuitenkin vielä mahdollinen. Paljon jaksamista kaiken keskelle! @Maaria1980 ja @Taaartsan teille paljon plussatuulia! Nyt onkin jännät päivät käsillä. :) ON: Itse lähden...
  13. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Noniin, täällä voidaan unohtaa alkoholiin liittyvät huolet, täti tulla tupsahti. Kierto olikin 26 tällä kertaa. No, eipä auta kun ottaa ilon kautta ja siirtyä juhlien kautta yk 2:seen (vasta). Ensi viikolla lähden reissuunkin joten onhan se kiva tyttöjen kanssa pari skumppaa ottaa... Jään siis...
  14. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @tänttähäärää Kuulostaa hankalalta tilanteelta! Onhan se niinkin, että kuukaudet ei ole samanlaisia keskenään. Eikö kunnalliselle tosiaan pääsisi aikaisemmin tutkimaan asiaa? @Miri81 toivottavasti liityt meihin yrittäjiin pian! Ymmärrän kyllä että pettymksistä voi olla vaikea päästä eteenpäin...
  15. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Meniköhän toi pinohomma nyt oikein? Saa korjata jos ei. :)
  16. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - Taaartsan, 35v, yk 2, kierukan poisto 2/2017, 1.lapsi - tänttähäärää, 34v, yk 6, 6. lapsi - Maaria1980, 36v, yk 1 03/2017 km:n jälkeen, 1. lapsi - taaperotx5, 34v, tilanne ?, 6. lapsi - Snowmamma82, 34v, yk6 (km laskettuna), tytöt 08/05, 04/07 & 06/09...
  17. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos vastauksista @tänttähäärää, @Taaartsan ja @Maaria1980! Ja onnea kaikille yritykseen. Mulla ei lähipiirissä olekaan kohtalotovereita kun kavereilla on joko lapset tai sitten ovat sinkkuja. Tulen mielellään listoille mukaan, yritän askarrella sen huomenna illalla kun pääsen koneelle. Vähän...
  18. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Moikka, vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? Minä olen 36-vuotias ensimmäistä yrittävä. Miehellä on jo kaksi ennestään, 8 ja 12 vuotiaat, mutta nyt on päätetty aloittaa yhteisen yrittäminen. Eli uusioperheen arkea elellään osa-aikaisesti, välillä taas ollaan kahdestaan. Kovin vahvaa vauvakuumetta...

Yhteistyössä