Hakutulokset

  1. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei ja kiitti kaikille ihanille halauksista ja tsempeistä. :love::love::love: Kaikkien näiden hautajais-järjestelyjen keskellä oon huomannut että vaikka ei uskoisi niin seksiä on ollu ihan maksimaalinen määrä. Tehdään miehen kanssa mummon toiveen mukaisesti sitä uutta verta sukuun. :) Jospa...
  2. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Huh! Täällähän on käynyt kuhina! Onnea plussanneille :love: Paljon piti lukea ja että "pysyy kärryillä" ja tietenkin unohti puolet mitä piti kirjoittaa. Ehkäpä vaan omanapailen ja käyn uudelleen lukemassa ajatuksella viestit huomenna. Elikkä. Täällä kp 3/ 28 jos osasin oikein laskea. Outoa...
  3. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Voi paljon onnea @tokoliina ja ihanaa odotusaikaa! :love::love: Täältä luetut raskaus-uutiset on jotenkin niin ihania ja liikuttava, kun tietää että jokainen raskaus on todellakin odotettu ja toivottu tapahtuma. Nyt meni ihan paljon roskia silmiin ihanien vauva-uutisien takia :love::LOL: Jos...
  4. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mä oon kans aika hyvä ettimällä ettimällä noita raskausoireita. @Yuna toi korvan kihelmöinti on ihan varmasti oire ;) Mä oon tässä yrityksen aikana laskenut raskausoireiksi mitä kummallisimpia juttuja, sen että hiukset ei kasva, sen että yhtäkkiä ne kasvaakin älytöntä tahtia. Jopa sen että...
  5. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Helei ja taidankin pitkän pitkän palstailulakon päättää ja liittyä tänne "meikäläisten" seuraan. Kirjoittelin kaksplussaan jo pari vuotta sitten, muistaakseni joku vuosiryhmä oli. No, nyt uudella innolla kokemuksia jakamaan uudella nimimerkilläkin kun vanhat tunnukset unholassa Eli eli...

Yhteistyössä