Hakutulokset

  1. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jos joku haluaa dopplerin niin mä voisin myydä edullisesti :)
  2. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Myma, viikot oli 37+3 :) Kiitos kaikille <3
  3. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meidän prinsessa syntyi 8.11 klo 12.48 :love: Painoa 3130g ja pituus 47.5cm. Kävi lastenosastolla vuorokauden verran mutta huomen aamupäivästä päästään kotiin :love:
  4. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vipe onnea vauvasta :love: --- Mulla on sektiosta aikaa yli 2v ja edelleen leikkauskohta on tunnoton joten tuskin siihen tuntoa palaa. Enään 3vk ja pari pvä sektioon..torstaina mennään äitipolille leikkauksen suunnittelukäynnille..:eek:
  5. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervehdys... rv 33, enää 4,5 vk vauvan syntymään :ninja: Meille syntyi 9 koiranpentua viime viikonloppuna...ekat 2 yötä piti kokoajan jonkun vahtia pentuja ja seuraavat 2 yötä kello soi 2h välein..nyt jo uskaltaa nukkua ilman kelloa kun pennut pitää niin kovaa meteliä jos on joku hätä tai...
  6. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Eipä ne pennut ehdi uusiin koteihin kun syntyvät tässä ~5päivän sisään ja mut leikataan alle 6vk päästä... Ja kyllä meille yks pentu jää.
  7. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulle on aiemmin tehty sektio ja siinä meni vähän kaikki pieleen, en saa synnyttää alateitse suuren repeämisriskin takia.
  8. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En olekkaan kommentoinut pitkään aikaan, niin hektistä ollut viime kuukaudet..:ninja: Koirakin saa pentuja 1.5vk sisään niin kyllä tässä tekemistä on viimeisille viikoille :LOL: Täällä vauva voi hyvin,painoarvio oli 1.5kg eilen 30+4 :love: Mulle tehdään suunniteltu sektio ja aikakin lyötiin...
  9. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    eipä oo tullut tännekkään kirjoiteltua, on ollut niin paljon kaikkea... mun pojalta löytyi kasvain (hyvälaatuinen) pään mri:ssä ja se nyt on huolettanut että mitä jatkossa.. vauva voi masussa hyvin,potkii ihan vimmatusti :love: mies on ihan rakastunut ja kokoajan masussa kiinni kun kotona on...
  10. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    20+4 täällä ja rakenneultrassa näkyi täydellinen tyttövauva :love: Napanuora saattaa olla kiinni aika reunassa istukkaa ja rv30 se kontrolloidaan mutta vauva vastasi täysin viikkoja joten en oo huolissaan :)
  11. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Uutena ostettiin, oli lekmerillä just sellanen mikä haluttiin tosi edullisesti :love: Vaunutkin ostettiin viime viikonloppuna mun veljeltä ja vaimoltaan :love: sitteri saadaan kaupan päälle..oikeastaan siis enään tarvii hankkia vaatteita lisää ku mies tilas turvakaukalon ja telakankin...
  12. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea karoliina plussasta :love: -- Heissan pitkästä aikaa :) Täällä 19+6 ja tiistaina on rakenneultra :love: Odotuskin on konkretisoinut miehelle kun ostettiin pinnasänky ja se odottelee makkarin nurkassa tulevaa asukasta. Mies sen halusi jo kasata paikalleen <3 Painoa ei oo tullut vielä...
  13. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei reason :cry: voimia! Onnea kaikille synnyttäneille :love: Täällä rv 18, olin tänään neuvolassa ja siellä ultralla kurkittiin vauvaa...th katseli jalkoväliin ja siellä ei poikavehkeitä näkynyt joten varovainen tyttöveikkaus :love: ru on reilun 2vk päästä :X3:
  14. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Kesäheinä-78 , mä lensin kreikkaan ja takas ennen 12 viikkoa. Klinikanlääkäri sanoi että on ihan ok.
  15. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Se on moottoroitu patja, liike jäljittelee sitä liikettä mitä tehdään kun vauvaa heijaa sylissä (ylös ja alas) . Googletin sen patjan niin löytyy niiden sivut (familjing jotain).. Jonotusaika on muutaman kuukauden,eka valmistunu erä oli menny käsistä heti.
  16. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä menossa rv 16... Istukka on ärsyttävästi kokonaan edessä etten tunne vieläkään liikkeitä.. Mua on alkanut töissä jo supisteleen ja tekeen tosi inhottavaa mahaan (fyysisesti raskas työ) ja sovittiin et heinäkuun loppuun teen joka toisen viikon ja sit jään saikulle loppuajaksi...
  17. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla näytti digitesti samoilla viikoilla samoja lukuja joten en olis huolissani :)
  18. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea uusille :love: Täällä mennään 15 viikolla...vuotoja ei oo ollut taas pariin viikkoon (kopkop).. Vieläkin on huono olo välillä ja verenpaineet temppuilee kun huimaa niin usein.. Tuntuu että aika matelee :whistle:
  19. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Kesäheinä-78 mulla ainakin pahoinvointi tuli vasta 6+ , väsymys 8+ ja nännikipu vasta 11+ viikoilla ...eli yksilöllistä :ROFLMAO:
  20. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hyvää äitienpäivää kaikille vauvan saaneille ja odottajille :love:

Yhteistyössä