Hakutulokset

  1. J

    Tammikuiset 2022

    Heipsan Onnea uusille tulijoille. Tänään se ultra oli viime km jälkeen ja siellä oli alkio ja sydän❤. Niin helpottunut olo. Tsempit muille ultraan menijöille Ja vointeja kaikille.
  2. J

    Tammikuiset 2022

    Heipsan Pari päivää oksettanu suihkussakin ja pidättelin ettei lennä oksu. Vösyä ja päiväunia otettu. Perhe tietää osa ystävistä niille joille voi sitte huonotkin uutiset kertoa. Toivon mukaan olis nyt kivempia uutisia tää kerta. Aika matelee ens viikon varhaisultraan ootan jo kovasti...
  3. J

    Tammikuiset 2022

    Oih nyt kun mainitsit kebab alko just nyt tekee mieli hih.
  4. J

    Tammikuiset 2022

    Voih että niin surullisia on noi km toivotaan et tää tammikuisten ketju sais nyt olla sellainen hyvä kk kaikille
  5. J

    Tammikuiset 2022

    Onnea plussasta nyt vaan paljon tarrasukkia mullakin oli tammikuu keskenmeno joten jännittää kyllä nyt uus raskaus...
  6. J

    Tammikuiset 2022

    Onnea kaikille uusille plussanneille. Muakin kiinnostaa toi fb ryhmä tosin ootan sitä varhaisultraa saa vähän varmistusta tietoa olisko kaikki ok. Tänään tein vielä digitestin näytti ihan oikein r viikot . Kivaa viikonloppua kaikille
  7. J

    Tammikuiset 2022

    Varovaiset kurkistukset tänne. Onnea kaikille plussanneille❤. Tammikuussa oli keskenmeno ja nyt pelottaa uusi plussa tikussa laskettu aika olis 3.1. Mutta onnea kaikille plussanneille paljon tarrasukkia että kaikki sujuu hyvin. Oloja: jäätävä väsymys ja hajuaisti on tarkka vähän liiankin kun...
  8. J

    Elokuiset2021

    Moikka No niin tätiä ei näy että ollaan edelleen raskaana ja vähän oksuoloja löytyy ... eilen söin pizzaa se kyllä maistu vähän liian hyvälle. Tervetuloa uusille . Poppana laitoin sulle viestiä . Mut voi lisätä tuohon listaan Jadde 27.8... Mukavaa lauantaita kaikille.
  9. J

    Elokuu 2017

    Iltaa Tervetuloa uudet. Elkää pelästytkö asun ulkomailla siksi ultra maksu eri täällä heh. Unimaa: on ollut vasta-arvot ok. Ei ole noussut ollut ongelmia odotuksissa. Synnytyksien jälkeen aina saanu piikin pyllyyn kans. Vika synnytys kyllä oli vauva keltainen syntyessään ja sai valohoitoa...
  10. J

    Elokuu 2017

    Moikka Ultrassa käyty vilkas jooga siellä oli meneillään :) ja yksi beebi kaikki oli OK. Laskettu aika muuttu parilla päivällä. Mun pitää mennä sokerirasitustestiin ja noita verikokeita tutkitaan kun oon rhesusnegatiivinen enemmän.... Ja niskapoimu / rakenneultra on muuttunut maksulliseksi...
  11. J

    Elokuu 2017

    Moi Tervetuloa uudet:). Tasaisen oksettava olotila jatkaa voitokasta kulkuansa minun luonani Torstaina ultra jännittää kyllä sekin... Toivottavasti nyt kaikki tuhrut loppuisi teiltä muilta kin ja kaikki sais nauttia raskaudesta. Tänään oli pakko ostaa oikeen kunnon donitsi en syö mitään...
  12. J

    Elokuu 2017

    Tervetuloa uudet:) Onnea sokeripala kaksosuutisista Mä odotan innolla ekaa ultraa vielä.. En oo jaksanut palstailla... eilen iski kunnon migreeni ja edelleen oksu olo tasaisen tappavasti jaksaa väsyttää:LOL:. Tänään sai siivottua yhden lasten huoneen lakanat vaihdettua puhtaiksi mikä...
  13. J

    Elokuu 2017

    Moikka Tervetuloa uudet. 3päivää flunssa siihen päälle kokopäivä etova oloa onneks mies ollut lomalla saanu levätä... Kun mikään ruoka ei oikein maistu vain hedelmät kylmät jutut... Tänään aattelin mennä syömään ystävän luo ettei ihan homehdu kotia... Unista: on kyllä semmosia seikkailuja...
  14. J

    Elokuu 2017

    Moikka:) Tervetuloa uusille Jutska:Tsempit mulla kyllä pahan olon päivät hetket vaihtelee toivotaan et sullakin olis hyviä uutisia kun pääset ultraan. Mullakin on eka ultra tammikuussa jännityksellä ootan sitä!. Joulu meni hyvin rosolli onnistu kinkku ja lohi maistuivat ei tullu ulos jee...
  15. J

    Elokuu 2017

    Tervetuloa uudet odottajat Kertomisesta:läheiset perhe ja ystävät tietää... muille kerrotaan myöhemmin kun on eka ultra takanapäin viikkoja enemmän. Pitää lähteä riisipuuron keittoon ja syödä aamupalaa kun hiukka etoo... Ihanaista joulua kaikille ... Jadde ja 6+6 pulla
  16. J

    Elokuu 2017

    Toivotaan et nyt olis hyvät tarrasukat kaikilla ja pysyisivät matkassa pikkuiset Mulla on ollut aikaisemmissa raskauksissa vuotoa tiputtelua mut nyt ei. Raskaus oireet on kans erilaisia ollut joka kerta. Mieli teoista tuli mieleen porkkanat hillosipuli jota vedin purkista joskus Ihana sain...
  17. J

    Elokuu 2017

    Moikka kaikille Täältäkin yks uusi odottaja liittyisi mukaan. Todella pahaa oloa pari päivää ja en muistanut et oli ennemmin näin tukala olla raskaana ...Aika kultaa muistot vissiin... Niin mieli tekoja* kaikkea kylmää hedelmiä jätskiä lihat on nou nou hampurilainen oli yäks... Kaikki tuoksuu...

Yhteistyössä