Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Hei kaikki! Päädyimme tosiaan laittamaan fb ryhmän kiinni. Siellä alkaa olla porukka tutustunut ja ensin pidimme takarajana 12vko ultraa mutta nostimme sitten lähemmäs rakenneultria. Toivottavasti löydätte vielä ryhmän joka auki :)
  2. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    En oo saanu sun Viestiä :o on toiminnassa, kokeiles uudelleen laittaa viestiä :)
  3. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Ryhmä on nyt salainen ja haluavat voivat laittaa minulle viestillä linkkiä :) lisäilen heti sinne :)
  4. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Tehdäänkö sitten sillain? Laitan salaiseksi ryhmän ja laitatte mille tiedot niin voin lisäillä :)
  5. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Muutetaan salaiseksi kun saatu porukkaa, en tiedä miten kutsua ilman että on kaverina, eli pakko pitää suljettuna vielä että löytyy. :/
  6. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    On ja pitäisi löytyä hausta, Ei ole salainen vielä :)
  7. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Juu siellä minä, T-K ja Ovivia vaan tällä hetkellä :) että jos liitytte nii saan lyödä sen salaiseksi tämän päivän aikana :)
  8. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heippa! Mulla La 2.12, plussan sain 25.3. Oon 25v ja toinen lapsi tulossa :) Facebook ryhmä kiinnostaisi myös :) Mulla oireina ollut aikalailla voimakas väsymys ja palelu, muuten aika normaali olo :D tiistaina meen jo varhaisultraan, tarkistamaan onko raskaus oikeassa paikassa. Onko teillä...
  9. M

    Elokuu 2017

    Me ei olla myöskään kauaa oltu, ensimmäisestä kierrosta yhdessä ollessa nappasi tämä. Ollaan käytetty kyllä kumia mutta luultavasti kännissä kun muutamat kerrat oltu yhdessä viihteellä niin kumi joko hajonnut tai oltu ilman kokonaan. Yllätyksenä tuli ja en oikein Edes vielä tiedä miten pitäisi...
  10. M

    Elokuu 2017

    Heippa! Täällä uusi elokuun odottaja! Tiistaina oli varhaisultra jossa sydän tykytti tiuhasti ja laskettuaika määrittyi 3.8 olevaksi. Minua kiinnostaisi myös Fb ryhmä? @Kiiltokuva ☺ Tämä on minulle toinen lapsi, tilanne vielä sillain oudohko että uusi mies kuvioissa ja esikoisen isästä erosin...

Yhteistyössä