Hakutulokset

  1. M

    sairaslomista?

    Minkälaisista syistä olette joutuneet olemaan raskausaikana sairauslomalla? Uteliaisuuttani vain kyselen. Kiva, jos joku viitsisi kertoa kokemuksistaan.
  2. M

    kysymys pavuista. vastauksia kiitos.

    Onko turvallista syödä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, joita saa ostaa säilykepurkissa kaupasta? Pavuthan muuten ovat vältettävien ruoka-aineiden listalla tai ainakin ne pitää käsitellä todella hyvin. Rupesi tekemään ihan älyttömästi mieli, mutta kun ei tiedä onko turvallisia :)...
  3. M

    A:kosken äidit moi !

    Olen 28v. kahden tytön äiti A:koskelta ja odotan kolmatta perheeseen syntyväksi heinä-elokuun vaihteessa. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia tai kahvitella toisten odottajien/äitien kanssa tästä lähiympäristöstä.
  4. M

    onkohan tama nyt sita?

    huomenta. olihan yo. illalla alkoi supistelut klo 9, muuttu voimakkaammaksi ja kivuliaimmiksi kerta kerralta. noin klo 12 soitin sairaalaan, sanoivat et ota paracetamolia ja koita levata. supparit tuli 6 minuutin valein ja kesti noin 10 sek kerrallaan. kuumenettavan kaurapussin avulla ja...
  5. M

    Laihdutus imettäessä?

    Onko kukaan laihduttanut imetyksen aikana. Mulle on poika 5 kk ja paino ei ole tippunut yhtään. On niin lihava olo ja ois kiva saada pois painoa. Vielä kuitenkin täysimetän. Onko muilla vaikuttanut laihdutus maidonmäärään?
  6. M

    Monikulttuuriset perheet!

    Olisiko täällä monikulttuuristen perheiden äitejä,vailla kaveria? Minulla kohta vuoden ikäinen lapsi ja olisi kiva tuntea muita äitejä ja lapsia joilla perheen isi on ulkomaalainen... Jos teitä on,ilmoitelkaa itsestänne!

Yhteistyössä