Hakutulokset

1. P

inssiläiset paljonko teillä on ollut simppoja toimenpiteessä?

tänään testi ja nega tietty mut se oli jo odotettavissa, onnistumisen mahdollisuuteen en onneksi uskonutkaan yhtään. mutta alkuvuodesta uusi ivf ja sinne toiveikkain mielin, kun ivf:stä meillä on tulosta. =)
  2. P

monta päivää inssistä pitää alottaa luget?

mulla ei ollu lugeja ollenkaan. kummallakaan inssi kerralla, muuten kyllä lääkkeellisesti.
  3. P

kysymys punktiosta

kyllä mä ainakin toimenpiteen jälkeen pystyin touhuileen askareita. ei ollu paikat kipeinä. lääkkeen vaikutuskin meni aika pian ohi.
  4. P

inssiläiset paljonko teillä on ollut simppoja toimenpiteessä?

meillä oli pesun jälkeen 1,1miljoonaa ja lääkäri sanoi suoraan että tuskin onnistuu. liikkuvuus oli tosi hyvä kuitenkin.
  5. P

miten teillä on menny inssi jos siittiöitä tooodella vähäisesti?

voi harmi. mutta eli tuollakin voi olla onnistumis mahdollisuus . lääkäri meinasi että tuskin onnistuu mutta koskaan ei tiedä. onnea tulevaan inssiin ja jos ei tärppiä tule niin ivf:ään, sitä täälläkin kovasti odotellaan. meillä onnistui ivf ensimmäisellä tuoresiirrolla.
  6. P

miten teillä on menny inssi jos siittiöitä tooodella vähäisesti?

meillä oli eilen inssi ja miehen siittiöt olivat "kadonneet" viime hoitojen jäliltä. yhteensä niitä oli 2,2miljoonaa ja pesun jälkeen 1,1 miljoonaa. liikkuvuus oli pesun jälkeen todella hyvä. meille on tehty joskus yksi inssi ja yksi ivf josta meillä on tulosta. nyt ollaan jonossa uuteen...
  7. P

te joille tehty inssi...

kiitti vastauksista. onnea piinailuun vuokko. sitä mä tässä oon miettiny kun mulla on ens ti kp10 ja ultra että pe on kp13 että ei kai se voi viikonlopun yli mennä? vai voiko? :snotty:
  8. P

te joille tehty inssi...

monentena kierron päivänä itse inseminaatio tehty
  9. P

Inseminaatio Oysissa

jossain välissä taisi olla ettei clomeja ollut saatavilla ja tää toinen on sitten korvaava lääke. mulle reseptit on tullu jo ennen kesää joten voi olla että clomeja taas on saatavilla. puregon taitaa olla tää irrotuspiikki mutta mulla ainakin on ohjeena kierron 3-7 clomeja ja 8-9 hormoonipiikit...
  10. P

Inseminaatio Oysissa

soitin eileen apteekkin ja mulle sanottiin että clomhexal tabletit on 31 euroa ja menopur liuokset ja kuiva aineet kelakorvauksen jälkeen 88euroa. nuo pistos jutut myydään ainoastaan 5 ampullin pakkauksina ja niitä ei tarvi kuin 2 päivänä mutta jäähän siitä sitten uuteen yritykseen.
  11. P

tehdäänkö inseminaatio lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon?

kiitti vastauksistanne. tuossa sain soitettua hoitajan kanssa ja lääkkeillä mennään. eka clomifenejä sitten menopur pistoksia. ja syksyllä päästään yrittämään.
  12. P

meinasin että tarviiko siihen mitään lääkkeitä?
  13. P

mulle on tehty joskus yksi inssi mutta siitä on jo niin kauan etten enää muista mitä lääkkeitä mulla oli käytössä, silloin lääkkeellinen kun en ovuloinut luonnostaan.mulla oli ennen pco jota mulla ei enää painon pudotuksen ja raskauden jälkeen ole ollut.
  14. P

Ovulaatiotesteistä

luultavasti sulla on eilen testi ollu positiivinen eli tänään toimintaa! =) noilla samoilla testeillä mulle kävi tässä kierrossa ihan samalla lailla. ja ohjeissa kun sanotaan että viivojen pitää olla yhtä tummat tai vielä tummempi... mammaksin testejä oon aikasemmin käyttänyt ja niissä ei...
  15. P

PAS huhtikuussa

tupla onnittelut aiaifi! :heart: :flower:
  16. P

PAS huhtikuussa

voi bantsku iso :hug: sinulle!
  17. P

PAS huhtikuussa

hienoa bantsku!!! :heart: onnea! nega se testi oli tänäkin aamuna, mutta mulla on ollu aikaa sulatella tätä asiaa pari päivää. alku vuodesta 09 päästään uuteen ivf:ään. sitä ennen voidaan kokeilla jos vaikka onnistuttaisi luomusti kun mulla ei enää sitä pco:ta ole, miehellä hieman hidastuneet...
  18. P

PAS huhtikuussa

onnea plussasta peepee! :flower: musta taas tuntuu että on itselle helpompi kun olen negannut aikaisemmin testipäivää että nyt jo alan valmistautua siihen lopulliseen negaan joka tulee maanantaina. testi oli kaupoista ja kiskoista saatava rfsu:n testi.
  19. P

PAS huhtikuussa

pp11 ja nega, tuskinpa se siitä plussaksi muuttuu, oikea testipäivä olisi pp14 eli maanantaina.
  20. P

PAS huhtikuussa

sitten ei kun piinailemaan! onnea onnistuneesta siirrosta =) mulla alkoi kans luget siirrosta seuraavana päivänä.

Yhteistyössä