Hakutulokset

1. P

LUOPUAKO VAI EI?

voi miten ihana tarina! paljon onnea :heart:
  2. P

Onnistuuko Lugeilla menkkojen lykkääminen???

itse kysymykseen en osaa vastata kun lugeja olen käyttänyt vain emättimen kautta mutta uteliaisuuttani kyselen miksi ovis ei saisi olla viikonloppuna :D
  3. P

Ovulaatiotesteistä

ethän ole testannut aamun eka pissasta? mulla ei ainakaan liuskatesteissä näkyny aamupissasta mutta tokassa näkyi. digitaalisessa näkyi aamullakin.
  4. P

PAS huhtikuussa

aiaifille onnea plussasta! :flower: onnittelut myös kipatsulle onnistuneesta siirrosta! :flower:
  5. P

PAS huhtikuussa

huomenia kipatsu, sulla on tismalleen samallaisia ajatuksia kuin mulla siirto aamuna, hyvin se menee! meillä 3 alkiosta yksi selviytyi siirtoon asti, mutta toivotaan puolin ja toisin että nää ois niitä sitkeitä yksilöitä! tule kertomaan miten meni ja vielä kerran onnea siirtoon!
  6. P

PAS huhtikuussa

voi risto, paaaljon onnea, aivan mahtavaa!!! :flower: marli:meillä on lapsi 2v10kk joka sai alkunsa ensimmäisen ivf:än tuoresiirrosta. helmikuussa oli pas ja siitä nega, nyt huhtikuussa toinen josta nyt ootellaan tuloksia, pahasti vaan tuntuu että menkat ois tulossa. nyt onkin pakastin...
  7. P

Pakko jakaa kanssanne

onnea! :flower:
  8. P

PAS huhtikuussa

mulla on nyt neljättä päivää ollu ala maha hellänä ja niin kuin siellä olisi ilmaa/maha täynnä tunnetta... vaikee selittää näin kirjoittamalla... mutta luulen että menkkoja ne elkeilee en oo uskaltanu ottaa yhtään positiivisesti vaikka väkisinkin sitä vähän miettii jos tää onnistuiskin...
  9. P

PAS huhtikuussa

viimeksi kun tikuttelin ovista ja tein liuskatestin heti aamupissasta ei tullu testiviivaa ollenkaan näkyviin ja edellisenä päivänä se oli jo ollut tummunut,tajusin toka pissasta ottaa uuden testin ja ovis siinä oli ja meinasi mennä sivu suun! ei kannata ottaa aamupissasta.digitestillähän kyllä...
  10. P

PAS huhtikuussa

voi itku tännehän kuuluu surkeita uutisia, voimia teille kaikille. :hug: toivotaan että meistä joku päätyisi siihen toivottuun tulokseen! musta tuntuu kans sille ettei tää pas ole onnistunut, tasan viikko siirrosta ja viikko vielä että saisi edes testata, jos sinne asti päästään. meillä...
  11. P

Syy lapsettomuuteenne

miehellä siittiöiden liikkuuvuus hieman heikentynyt ja mulla oli ennen pco joka hävisi kun pudotin painoa.
  12. P

PAS huhtikuussa

mulla testipäivä on 28.4
  13. P

PAS huhtikuussa

kiitos peepee ja plussatuulia kaikille :flower: pitää toivoa että kohtu oisi alkiolle paras paikka jakaantumiseen.
  14. P

PAS huhtikuussa

tänään on sitten käyty alkion siirrossa, yksi kolmesta alkiosta selviytyi sulatuksesta siirtoon. tänä aamuna oli otettu sulamaan kaksisoluinen 2 luokan alkio(jotenkin tähän suuntaan), jakautumisesta ym. ei tietoo kun tosiaan on sulamaan otettu tänään. tuntuu taas jotenkin niin turhauttavalle.2...
  15. P

nyt se sitten alkaa...huomisesta

epävarmuus ja miettiminen... monenkohan aikaan ne soittaa jos sulatus epäonnistui? olikohan mulla varmasti ovulaatio? entä jos limakalvo ei olekaan tarpeeksi paksu? onko mua edes ultrattu viime siirrossa? selviääkö 2 viimeistä alkiota sulatuksesta? ja näitähän riittää... mulle tulee...
  16. P

rakko täynnä pakastealkion siirtoon(ko)?

ei mulla vaan siirrossa ultrattu mitään mahan päältä, sen että ehdin pöydälle makaamaan ja jalat nostaa homma oli ohi ja sain poistua.
  17. P

rakko täynnä pakastealkion siirtoon(ko)?

täh? jostain olin näin lukevinani ja tietty alkoi vaivaamaan? :D
  18. P

PAS huhtikuussa

mulla tänään ovisteseti plussa ja maanantaina olisi alkionsiirto mikäli sulatus onnistuu =)
  19. P

PAS huhtikuussa

soittelin ivf-hoitajalle siirto tehdään positiivisesta ovistestistä 3-5 vuorokauden kuluttua eli jos kaikki menee hyvin mä pääsen siirtoon jo ensi viikolla, nyt vaan odottelemaan ovista, jännät paikat!
  20. P

PAS huhtikuussa

tänään aloin tikuttelemaan ovista, kierron 12 päivä. viime kierrossa ovis oli kierron 16 pvä ja sitä edellisessä kierron 14 pvä. ja jos se nyt sattuu 14 päivälle eli torstaiksi en sitten taaskaan pääse siirtoon.

Yhteistyössä