Hakutulokset

  1. K

    Vessaton työ ja suolistosairaus. Help!

    Ota yhteyttä työsuojeluun, jokaisella työntekijällä täytyy olla mahdollisuus käydä vessassa. Jos tavis lääkäri ei kirjoita saikkua niin oletko asiakkaana erikoispolilla sairautesi takia, sieltä luulisi löytyvän lääkäri jolta paperin saa. Tuota suolistosairauden tuomaa, vessa asiaa, ei oikeasti...
  2. K

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Ok. mä kiltisti syönyt sitä pahaanoloon, pastöroitua tietysti ja jossain kohti tajusin, että hitsit onkohan tääkin kielletty. Voi ei... No se on nyt syöty, täytyy toivoa ettei siitä mitään seuraa. Joo kerran puhuttiinkin siitä, että suomessa on tosi erilaisia ohjeita kuin monessa Keski-Euroopan...
  3. K

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Ihanaa, että on muitakin itkupillejä.:cry::oops: Mä luin tänään lehdestä perheestä missä lapsi kuollut muutaman kuuakuden iässä, juttu oli ihan liikaa mulle. Samoin ahdisti aikalailla lukea niitä Imatran juttuja, kun ymmärsi miten monta lasta taas menetti äitinsä. Toki itku tulee paljon...
  4. K

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Samanlaisia vaihtelevia fiiliksiä, välillä miettii onkohan kaikki hyvin, kun olo on niin mainio. Tänään taas pahoinvointi ollut ihan jäätävää. Niin ne päivät vaihtelee. Kolme yötä ultraan. Iik ja ihanaa.
  5. K

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mut voisi myös päivittää listaan eli 21.6/Kanelikardemumma/36/2
  6. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Kunto kohdillaan siis muillakin, miten musta tuntuu, että mäkin hengästyn nyt jotenkin tosi helposti... En toki missään superkunnossa ole, mutta en nyt rapakunnossakaan.. :LOL: Mulla hajuaisti ehkä hieman tasaantunut, monet hajut ällöttää, mutta nykyään kestän miehen saippuan hajua jo (oikeasti...
  7. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Huomenta kaikille... Täällä jännitetään nt-ultraa myös. Päivät matelee... Onneksi on kaikkea kivaa joulunalus puuhaa niin saa vähän muuta ajateltavaa :) Pahoinvointi tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan, hetken tuntui et jo parempi, mutta nyt neljä päivää ollut taas ihan mahdotonta. Oksennus ei...
  8. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    ja tässä tiedot 21.6.2017/Kanelikardemumma/36/-/2
  9. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Heippa, miekin yritän uskaltaa liittyä mukaan tänne. Toista lasta odotellaan, välissä vaan monta vuotta. Kahdesti on ultrassa pikkuinen nähty, silti mulla ihmeellisiä pelkoja, että mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin. Itsenäisyyspäivän jälkeen Np-ultra. Sitten on taas viisaampi monen asian...

Yhteistyössä