Hakutulokset

  1. Naturamama

    Huhtikuiset 2019 palstalaisille

    Ajattelin kokeilla löytyykö täältä kiinnostusta sellaiselle ryhmälle, joka pysyisi tällä foorumilla, eikä facebookissa? Olen ollut tuolla toisissa huhtikuisissa alusta asti, mutta sieltä on oikeastaan kaikki lähteneet faceen, mikä ei minua kiinnosta. Löytyykö siis sielunsiskoja? Minä odotan...
  2. Naturamama

    Vauvakuumeelle pitäisi keksiä uusi nimi!

    Olenko ainoa täällä, joka kärsii vauvakuumeesta ilman, että pääsee edes yrittämään? Mies ei ole valmis ja koen tämän suorastaan kidutuksena. Nyt miltei pari vuotta vauvakuumetta takana ja olen alkanut harkitsemaan jo lääkkeiden syömistä. Tuntuu, etten enää selviä ja elämänhalu alkaa hiipua...
  3. Naturamama

    Ajatuksia vauvan syntymäajankohdasta. Paras vuodenaika?

    Tällainen leikkimielinen kysely teidän ajatuksista vauvan syntymäajankohtaan. Oletteko pohtineet plussia ja miinuksia ajatellen eri vuodenaikoja vauvan syntymälle? Tai onko teillä kenties jo kokemuksia lapsen saamisesta eri vuodenaikoina? Haluan korostaa, että tiedän, että lapsia saadaan, ei...
  4. Naturamama

    Ekaa kuumeilevat, joiden mies ei ole vielä valmis.

    Olen 31-vuotias nainen joka kovasti kuumeilee ensimmäistä vauvaa. Jarruna kuitenkin mies, joka ei vielä halua, eikä osaa sanoa milloin haluaa. Ikää minulla siis alkaa jo olemaan ja aikahan on rajallista. Olen aina halunnut lapsia (monikossa, ainakin kaksi) "sitten joskus", kunnes tajusin sen...

Yhteistyössä