Hakutulokset

  1. Eela-

    Marraskuiset 2018

    Joudun valitettavasti jäämään porukasta pois. Perjantain ultrassa raskaus paljastu tuulimunaksi ja huomenna alotetaan tyhjennys:cry: Onnea kaikille odotukseen ja aurinkoista kevättä❤️
  2. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa. Saisinko palailla takas tänne:unsure: perjantaina meillä oli eka neuvola ja päästiin käymään ultrassa, jossa raskaus paljastu tuulimunaksi:cry: ihan h*lvetin raivostuttavan turhauttavaa kun täällä annetaan aikoja niin myöhälle (10+4 oli perjantaina) ja olin ehtinyt tässä monta viikkoa...
  3. Eela-

    Marraskuiset 2018

    @Nadine88 apua kun muistaisin nimimerkit, joille laittaa täällä yv!:( selaan nyt puhelimella niin vaikea tarkistaa, mutta tais olla edellisellä sivulla mainintaa:) @Pocahontas- kuulostaa kyllä hyvin paljon omilta oloilta. Närästys on myös tänään tullut kuvioihin mukaan. Mies haluais kovasti...
  4. Eela-

    Marraskuiset 2018

    Minä oon vahingossa ajautunut lähes kokonaan facen puolelle niin tänne kirjoittelu on jäänyt(n) Kiitos @voittamaton ja onnea myös sulle!:love: on kyllä huippua kun samaan porukkaan pääsee vanhoja tuttuja. Meillähän tosiaan oli vähän hässäkkää tässä kierrossa, kun miehen näytteenanto...
  5. Eela-

    Marraskuiset 2018

    Moikka! Haluaisin myös liittyä keskusteluun mukaan:) eilen testasin hyvin vahvan plussan ja LA ois laskureiden mukaan 15.11. meillä on myös lapsettomuutta taustalla ja mulla ois just ensi viikolla ollut aukiolotutkimus ennen hoitojen aloitusta, mutta saan sen nyt sitten perua(y) tämä lapsi on...
  6. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Apua! Tulin vaan pikaseen omanapaileen. Epäuskonen ja pelokaskin olo, mutta uskoa kai se täytyy kun viiva alkoi piirtyä välittömästi. Ihana plussatuuli kyllä pölähti täällä! Toivottavasti jatkuu vielä mahdollisimman pitkään:love:
  7. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ihanaa, kun täällä on niin monella jännät päivät edessä! Toivottavasti tulis paljon plussia:love: mullakin on kp30/27-33, mutta en oo jaksanut edes ajatella testin tekemistä, kun on niin luovuttanut olo tästä kierrosta. Eilen toivo nosti kuitenkin vähän päätään, kun hengästyin pienistäkin...
  8. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos kommenteista ja mielipiteistä!:giggle: @Villisilmä ollaan joo julkisella hoidoissa, joten uskaltanen kai luottaa, että on ammattitaitoinen lääkäri(n) onhan mulla tietysti kipuja etenkin oviksen aikoihin, mutta vaikea arvioida kipua millään mittarilla. Nyt kun mietin, niin en oikeastaan...
  9. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia meillä on kolme kissaa ja oon miettinyt paljon niiden suhtautumista vauvaan, jos sellanen joskus saadaan. Ne on niin tottuneita tähän kahden aikuisen rauhalliseen elämään, että säikkyvät välillä kun vieraiden lapset käy kylässä ja pyyhkäisevät tömistellen ohi. Olen kuitenkin ajatellut...
  10. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Meinasin tulla kirjotteleen tänne omia apeita fiiliksiä, mutta kohenikin mieliala huomattavasti @haaveistatotta ja @Villisilmä uutisista sekä tietysti myös @maximus hyvästä ajoituksesta:love: Tervetuloa @Fritang ja @ananasbananas :) oottekin jo tuttuja tuolta esikoisesta haaveilevista, harmi...
  11. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @haaveistatotta ihan mahtavaa että pääsitte kuitenkin siirtoon! Toivottavasti nyt tärppäis:) @Tuimatar tsemppiä piinailuun(y) @aavalvar en noista arvoista osaa sanoa mitään, mutta hienoa että tulokset tuli noin pian! Ja kiitän omasta puolesta muiden vastauksista. Tulen tarvimaan niitä myös...
  12. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- täytyy kyllä usein muistaa sumutella:censored: Meillä miehen murehtiminen on astunut kuvioon oikeastaan ihan viime päivinä. Luulen että tuo poliaika jotenkin konkretisoi tätä tilannetta ja sitä ettei tää tosiaan välttämättä onnistu pelkästään omin avuin. Aiemmin ollaan haaveiltu...
  13. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Jennipä pahoittelut negasta! :( onko tuo ihan yleinen tapa,että letroilla kokeillaan noin monta kiertoa? Tuntuu kamalan pitkältä ajalta(n) @haaveistatotta täältäkin tsempit siirtoon! @Nonsk pahoittelut menkoista! :( @-dino- oot nyt ainakin pelannut varman päälle:LOL: minkä aikaa tuota...
  14. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tervetuloa @Wintersun ja @Esmenet :) @-dino- voi itku! Voimia❤ Minä en syö mitään lisävitamiineja vaikka pitäis. Oon niin lahopää, että yritän nyt muistaa ottaa edes tyroksiinin joka päivä(n) Meille soitettiin tänään polilta ja saatiin peruutusaika jo parin viikon päähän(y) nyt pitää heti...
  15. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia käytiin joo eilen lääkärissä ja ihan hyvä fiilis vaikka eihän siellä tosiaan mitään vielä tehty. Saatiin lähete ja aika polille tulee 6kk sisään. Miehen täytyy käydä sitä ennen antaan simppanäyte ja mun täytyy käydä verikokeissa. Oli tosi mukava lääkäri, joka otti meidät tosissaan ja...
  16. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea tosi paljon @TT1 :love: selkeä plussa minustakin. Täällä alko tänään vuoto:poop: alkaa siis yk 14. aamulla ois se eka yhteinen aika tk:hon lähetettä varten, mutta voi olla ettei päästä menemään kun oon kovasti edelleen taudin kourissa. Pitikin sattua samaan aikaan!
  17. Eela-

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Vesinokkaeläin, tuossa olikin tosi kattava info(y) Täällä alkoi vuoto:poop:. Huomenna tais olla se tk:n ensiaika. En oo ees jaksanut tarkistaa kun ärsyttää niin.
  18. Eela-

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos tiedosta @Sosh :) onneksi näyttää toimivan melko ripeästi täällä hommat. Harmi ettette saaneet tätä kiertoa hyödynnettyä polilla. Haluan kuitenkin luoda uskoa luomuplussaan sillä, että tosi monethan on plussanneet just kun hoidot on alkamassa. Toivottavasti teillekin kävis näin ja...
  19. Eela-

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Karla89 tsemppiä kovasti hoitojen läpikäyntiin ja jaksamiseen! :) @voittamaton minä kyllä itse oon niin malttamaton, että haluaisin lääkkeet testiin mahdollisimman pian:LOL: mutta on lääkärillä varmasti tuossa pointtinsa ja lääkityksen aloittamisesta nyt vois olla enemmän haittaa kuin hyötyä...
  20. Eela-

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tuun heti päivittään tänne, ettette nyt henkeä pidätellen odottele. Taashan se meni tietenki niin, että kun "ääneen" meni mitään sanomaan niin tiputtelu alkoi:mad: ei vielä onneks kunnon vuotoa, mutta kyllä nyt jo v*tuttaa:poop:

Yhteistyössä