Hakutulokset

1. Eela-

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä ollaan onneks reissussa tää vkl niin ei oo testejä käsillä eikä aavistustakaan missä ois testejä myynnissä:whistle:
  2. Eela-

@Päppyrä täällä saa kyllä kaikki tunteet näkyä ja kuulua ja jokainen purkaa fiiliksiä, oli yritystä takana yks kierto tai vuosi. Sitä vartenhan tämä on:) Useammallakin tais olla kissojen kans huolia (puhelimella inhottava selata ja saatan sekoilla:LOL:). Eläinten sairastelu on kyllä niiin...
  3. Eela-

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@-dino- meneekö se siis niin että nyt käydään yhdessä tk:ssa, jutellaan, saadaan lähete naistenpolille(?) ja sekin eka aika käydään yhdessä? Oon niiin pihalla näistä vielä:( mekin muuten saadaan tuo poliaika sitten Oysiin, asutaan siis melko lähekkäin:)
  4. Eela-

Tervetuloa @emppu11 :) @-dino- ei ole kun vasta terveyskeskukseen aika(n) ei tehdä varmasti vielä tuotakaan vähää.. @Tuimatar kyllä se elämä aina jotenkin päin järjestyy jos viivat nyt testiin ilmestyis:) minäkin oon jo kauan jättänyt tekemättä asioita siksi että jos oonkin raskaana sillon...
  5. Eela-

Moi @voittamaton :) oon välillä käynyt täällä ohimennen lueskeleen ja huomannut että porukka on vaihtunut paljon. Taidatte tosiaan olla Jennipän kanssa ainoat mun kanssa aiemmin kirjotelleet. Kivaa että täällä oli vielä vanhoja tuttuja vaikka ihan :poop:ettei teilläkään oo vielä tärpänny! Mua...
  6. Eela-

Mulla on usein oviksen aikaan saman kuulosta kipuilua kun @Päppyrä kirjoitti. Vatsa ei aina toimi ovulaation aikaan vaan siksi että ponnistaessa tuntuu alamahalla niin pistävää kovaa kipua, ettei voi tarpeeks ponnistaa. Onko muilla yleensä yhtä kovaa kipua? Oon tätä joskus miettinyt että onkohan...
  7. Eela-

Moikka pitkästä aikaa! Minä pidin syksyllä palstalta taukoa ja nyt olen kirjotellut tuolla pitkään yrittäneissä kun vuoden vaihteen jälkeen tuli vuosi täyteen yritystä. Voisin tulla taas listalle ja seurailla täälläkin keskustelua. Eli ikä 29, yk 12. Kierto on viime kuukausina onneksi lyhentynyt...
  8. Eela-

Mulle on kaikki nämä hoitomuodot niin uusia, etten oikein osaa kommentoida mihinkään mitään. Yritän kovasti tässä lueskellessa oppia :) tsemppiä kuitenkin kaikille kellä on nyt toimenpiteitä luvassa! Tervetuloa @Sosh :) Meillä on kahden viikon päästä ensikäynti julkisella puolella. Mitähän...
  9. Eela-

@Josia ja @-dino- kaikkea multa saa kysellä ja kerron ihan mielellään taustoja:) en viitsinyt kaikkea ekaan viestiin kirjoittaa kun tuli muutenkin jo niin pitkä. Mulla on itsellä ollut paha raskaus- ja synnytyspelko minkä takia ajattelin pitkään etten taida haluta ollenkaan lapsia. Ikä kuitenkin...
  10. Eela-

Moikka! Saanko liittyä teidän seuraan?:) yritystä tuli juuri vuosi täyteen ja aika turhautunut ja luovuttanut olo. Kaipailisin vertaistukea. Oon aiemmin kirjoitellut tuolla Esikoisesta haaveilevien puolella, joten joitain tuttuja nimimerkkejä täällä näyttää sieltä olevan. Oon tässä vuoden...
  11. Eela-

Kp 1/33 yk 9:devil: alkaa jo vähän hajottaa tää homma niin taidan pitää hetken taukoa täältä palstalta. Käyn kyllä varmasti lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta pakko saada ajatuksia vähän muualle välillä(n) Loppukevennyksenä miehen suunnitelma aamuisen menkkapettymyksen jälkeen. Kysyi multa...
  12. Eela-

Plaah, vaaleanpunasta vuotoa havaittu:mad: pari kertaa vain pyyhkiessä tullut, ei ole tarvinnut edes pikkuhousunsuojaa. Yleensä menkat alkaa kertarysäyksellä. oireita on kyllä edelleen, mutta vähän alan menettää jo toivoa. Tein tunnin pidätyksestä päivällä testin joka oli nega. Testaan vielä...
  13. Eela-

@Karla89 pahoittelut menkoista:unsure: @jenetsu aamulla heti uutta testiä ja tänne testiharakoille ihasteltavaksi, jooko?:LOL: Minä ainaki saan oltua testaamatta niiden aiempien negojen takia, joista olin sillon varma että plussaan. Oon varmaan vaan niin tylsä etten jaksa turhaa tuhlata...
  14. Eela-

Epäilykset vahvistuu entisestään. 5v kummitytön kanssa venyteltiin lattialla ja tokas yhtäkkiä että "sulla on kyllä aika isot tissit!":ROFLMAO: ihan totta kun on varmaan kaksinkertaset entiseen verrattuna:LOL: myös yliluonnollisia näkevä ja tunteva ystävä laitto tänään viestiä saadaanko...
  15. Eela-

@Kumiankka1 voimia!❤ Sulla on kyllä todella rankka viikko:cry: @Adiela88 me ollaan säästytty uteluilta just tuolla, että ihmiset on siinä uskossa ettei haluta biologisia lapsia. Ollaan kauan sitten mietitty halutaanko lapsia ollenkaan ja myöhemmin alettu puhua adoptiosta. Paria ystävää...
  16. Eela-

@Mimpsu93 juurikin jotenkin noin niinkun @jenetsu kirjoitti. Lh lähtee kohoamaan vasta aamulla ja on näinollen matalampi aamulla. Tein kans ekan kierron aamupissasta kun luulin että tehdään samalla tavalla kun r-testit. Mitkä ohjeet, onko ne jotain syötävää?:whistle: Jostain oon lukenut, vai...
  17. Eela-

@Pihlatar testiä kehiin jo! Ite en viitu turhaan tuhlata testejä negoihin niin haluan taas jännätä muiden puolesta:ROFLMAO: @Vesinokkaeläin kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta(y) mikä dpo sulla nyt oli? @Jennipä kiitos taas listan päivittämisestä:) Minä oon kans ehtiny pohtia maat ja taivaat...
  18. Eela-

Voi :poop:, harmi että täällä on menkat alkanu muutamilla. Se on kyllä niin syvältä! Mulla itellä on kp 26, dpo 14 tai 9. En oo jaksanu vielä testata, kun jos on dpo 9 niin ei välttämättä vielä ees näkyis mitään. Välillä huomaan että ois vähän niinkun menkkapolttoja alaselässä mutta voi olla...
  19. Eela-

@tilliina bongasitko oviksen testeillä vai miten? Onhan niitä kaikenlaisissa erikoisissa kierron vaiheissa tultu maailmassa raskaaksi, joten eihän se mahdotonta oo. Testaa aamulla ja tuu kertoon tulos :) Mulla on kp 8 tai 13:ROFLMAO: alavatsaa pistää vähän väliä mutta en tiedä voiko tuota...
  20. Eela-

Oijoijoi, paljon onnea @ToukkaHaave87 :love::love: jos vois, niin painaisin monta kertaa sydäntä tuolle sun testikuvalle:ROFLMAO:

Yhteistyössä