Hakutulokset

1. V

Jarmon kirje nyt netissäkin

idiootti
  2. V

Asko vai Jone?

mutta kyllä Jarkko oli vipa vuos paras, samaan sukuun kun kuulutaan... B)
  3. V

pakko hehkuttaa myös

Sori nyt vaan, mutta mun mielestä sulla on kyllä aika vähän pudonnut paino kk, VAIN 100G, ellei siinä ollut painoyksikkö virhe?? Mulla viime kuussa 9 treeni kertaa ja kaloreita kulunut 4890. Kyllä kiloja pitää lähteä vähintää 500g/kk, jotta sen vaikutus rupeaa jossain näkymään. Alussahan lähtee...
  4. V

Älvsbytalot

#&%?$!* TALO JUST MUUTIN SIPOOSEEN UUTEEN KALEVATAR SANOISIN #&%?$!* ,#&%?$!* EI EDES ASTIANPESU KONE MAHDU PAIKALLE ILMAN PÄIVÄN TYÖTÄ JA UUSIA KALUSTEITA,TAKAN PAIKKA ON VAIN PIIRRUSTUKSISSA,KATTO PELLIT OVAT KALJA TÖLKISTÄ VOI LEIKATA PUUKOLLA TERRA MIKÄ LIEKÄÄN,LÄMPÖ KAMERA KUVILLA VETÄÄ...
  5. V

femisoija

onko jollain kokemusta femisoijasta, sillähän voi korvata aterioita? entä voiko sitä käyttää, jos samalla haaveilee raskautumisesta, onkohan jotain haittaa?
  6. V

Alkava uhma ja oma jaksaminen

Tuntuu että tytön (1v 3kk) jatkuvat raivarit, uhittelu ja takertuminen sen kuin pahenee päivä päivältä. Ennen niin aurinkoinen hymytyttö on nyt raivotar ja kokeilee rajojaan jatkuvasti. Tai riehuu tai kiskoo tukasta tms. kivaa. Syöminen takkuaa (->minä itse!), vessaan ei pääse yksinään ja...
  7. V

Koiran uhmaikä

Kyllä se aikanaan ohi menee, kokemusta on neljän koiran osalta. Nyt uhittelee basset houndin pentu, ikää 9 kk. Lisäksi vielä tyttö 1v 3kk on oppinut uhittelun taidon joten pinna on kireällä täälläkin. Tuntuu että sanavarasto koostuu päivän mittaan kielloista mutta aikansa kutakin.
  8. V

Käykääs kurkkaamassa

www.lemmikkipuoti.com
  9. V

pino 2003 syntyneille

8.10.03 PHKS, Lahti

Yhteistyössä