Ja sitä niin kehutaan ja ylistetään, onhan se toki hyvä että saadaan tuollainen avustuspakkaus.
Mutta kun nykyään ei panosteta enään kotimaiseen tuotteeseen vaan annetaan halvemman perässä tuotanto ulkomaille.. Kotimainen ei enää olekaan niin suomessa tehtyä :(
SHIRE varsa ei ole löytänyt emoa edelleenkään (16.4.2010). Ja varsinainen emon tarve alkaa vkl:n jälkeen todenteolla. Emäksi käyvät vain isokokoiset emät, ei siis ponit, koska varsa on nyt jo 1m korkuinen. Paikkakunnalla ei väliä, tärkeintä saada varsalle emä. Asumme Luumäellä ja varsa nyt...
Kuinka nopeasti olette palautuneet leikkauksesta?
Kerkesin jo välillä huokaista että nythän tämä helpottaa.. Nyt on uudestaan alkanut nipistellä ja kipuilla alavatsa (Haavan alta ja ympäriltä "syvemmältä"). Tympeää mutta sen kanssa pärjää ja olen jatkanut lenkkeilyä.. Mitenkäs teillä ? :headwall:
Mä odotan kans innolla, laskettuaika oli ja meni! Napero vain kasvaa, eikä aiokaan tulla ulos potkiskelemaan...
Oon kans kuullu että seksi vois auttaa asiaa, mutta..oikeesti, kuka haluaa seksiä kun maha on kuin suuren luokan kova pesupallo?! Ei oo haluja tippaakaan..
Mutta naperoa ootan kyllä...