Hakutulokset

  1. T

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Inkivääriä kovasti mietitty täällä. Itse alkuun kokeilin sitä pahoinvointiinkin, ja kerran join sellasen ihan mielettömän hyvän inkivääridrinksun ja tuli sairaan hyvä olo. :D Sen takia se on Suomessa vältettävien listalla, koska ei oo tarpeeksi tutkittua tietoa. Niinkuin monet muutkin yrtit...
  2. T

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Moikku! Ihanaa kun monet tuntee jo liikkeitä kunnolla!:love: Mä en oikeen varmaks osaa sanoa kun ei aikaisempaa kokemusta miltä ne tuntuu. Välillä tuntuu et tuolla olis joku kala uimassa (sillain tuntuu jänniä hipsutuksia:ROFLMAO:) ja välillä tuntuu ihan tosi hentoja "potkuja". Voi olla että...
  3. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Heippa! Oon lueskellut aina teidän jutut mutta itellä ei oo mitään ihmeempiä ollut. :) Huomenna on neuvolalääkäri ja pelottaa paljonko on tullut painoa..:unsure: mutta ihana kuulla vihdosta viimein sydänäänet! Mulla oli myös verikokeista löytynyt joku tuntematon vasta-aine mihin ei neuvolatäti...
  4. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Voimia kovasti Tytille <3 ei oikein löydy muita sanoja tähän. Kurjalta tuntuu sun puolesta. :( <3 Missäs vaiheessa täällä porukka on alkanut käyttään äitiysvaatteita? Missä vaiheessa teidän mahat on alkanut kasvaan? Mä en tiedä onko tää vaan turvotusta edelleen mut tuntuu jo melko pallolta tää...
  5. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Moikka pitkästä aikaa! Koitin tässä vähän lueskella mitä tänne kuuluu ja monet myös käyny ekassa kunnon ultrassa. (y) Mekin käytiin eilen ja olihan se aika uskomaton fiilis. Tuli kovin onnekas ja onnellinen olo!:love: Siellä pieni pomppi ja heilutteli käsiä ja jalkoja. Sitten kaveri esitteli...
  6. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Kyselin tosta inkivääristä neuvolassa, kun ite kokeilin sitä pahoinvointiin, sano vaan että kunhan pitää kohtuuden siinäkin. Ainoo syy miks sitä ei suositella on se ettei oo riittävästi tutkittua tietoa. Muualla kuin Suomessa sitä käytetäänkin raskauspahoinvointiin. :) Eli eiköhän sitä glögiäkin...
  7. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Heippa! Pitkästä aikaa tulin lueskeleen tänne teidän kuulumisia. Ollut niin hirveetä kiirettä tässä että hyvä kun ehtinyt ajatellakaan raskautta. Paitsi pahoinvointi siitä edelleen muistuttaa. :ROFLMAO: Vähän tosin muuttunut, enää en oksentele mutta yökkäilen tosi helposti esim. jääkaappia...
  8. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei aloin tässä miettimään että kun ultrakuvassa lukee nuo viikot nii meinaakohan ne nyt raskausviikkoja vai alkion/sikiön viikkoja? En yhtää tajunnut kysyä siltä gyneltä. :D hupsis!
  9. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Haha Leenulainen, musta kans tullu kuulemma kauheen komenteleva mitä en tosiaan ennen oo ollut. :ROFLMAO: Muutenkin nyt ehkä ollut jotenkin allapäin kun tuntuu ettei nyt ollenkaan pysty elämään normaalia elämää tän pahoinvoinnin takia ja väsyttää ja turvottaa..:confused: Ja suhteellisen rankalta...
  10. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Tänään kävin ultrassa ja onkin jo rv 8+2 eli laskettu aikakin ilmeisesti muuttuu 17.5. Olipas se jo hassun näkönen nyytti! :love:
  11. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Mutkin vois lisätä listoille! 19.5 / tinz_l / 24 / 1.lapsi Huomenna ultraan aamulla taas, jännää! Tänään ollut ihan kamala olo, aamupäivällä oksensin ihan yhtäkkiä ja siitä alkaen joutunut nieleskelemään. :sick: Hyviä vointeja kaikille! tinz_l ja kirppu 7+6
  12. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mullakin kyllä nälkä aivan hirveä, mutta koska samalla niin paha olo niin en oo nytkään aamuisin kuin syönyt jotain nestemäistä, esim. elovenat maistuu ihan hyvin. Ja tosi vähän kerrallaan sitäkin, kun koittanut harjoittelussa vältellä oksentamista. :LOL: Tää olo on kyllä tosi vaihteleva...
  13. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Itekään en vielä uskalla fb ryhmään mennä, ehkä sitten joskus myöhemmin liityn sinne. Nyt kun kaikki vielä niin epävarmaa. Meidän piti pitää tää salassa pidempään mutta tän mun olon takia ollut pakko kertoa muutamille ja yks arvas mun rannekkeesta.:ROFLMAO: Ja joo tää väsymys on muuten aivan...
  14. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Eilen oli yllättävän hyvä olo ja pystyin syömään mitä vaan! Luulin jo hetken että kaikki ei oo hyvin tuolla.:LOL: Kunnes tänään sitten vaikuttas siltä ettei vesikään pysy sisällä. :sick: On tää kyllä melkosta.. Ylihuomenna alkaa harjoittelu, varmaan ei jää sielläkään kellekään epäselväks että...
  15. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täällä toinen pahoinvoinnista kärsivä! Mulla ei oikeestaan yösyöminen ja aamulla ennen nousua syöminen auttanut. Ajattelin ite kokeilla seuraavaks jotain suolakeksiä tai vastaavaa, kun nyt syöny omenaa vaan. Siitä ainaki lueskelin että vois olla apua. (y) Eilen kävin ostaan b6 vitamiinia ja...
  16. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Pakko sanoa, että pikkasen oon kateellinen niille joilla ei juurikaan oireita oo! :ROFLMAO: Alkaa pieni epätoivo tän pahoinvoinnin kanssa. Pitää varmaa kokeilla B6 vitamiinia ja sitä ranneketta ja mitä näitä olis? Onko kokemuksia? Jostain luin myös että inkivääri vois auttaa mut tiedä sitten. (n)
  17. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Meillä tietää molempien äidit ja mun muutama hyvä ystävä. Ajateltiin kertoa muille kun se 12 viikkoa täynnä. Tosin saattaa olla että ilmenee aikasemmin kun näin pahat oireet. Tänään oksensin sitten ensimmäistä kertaa. :confused: Mitenköhän tän enää pitää salassa?:LOL: Pelottaa kun ensi viikolla...
  18. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Hehe, mulla kans jäi kahvi kokonaan pois kun ällöttää sekin. Mehukeitto on mun paras kaveri tällä hetkellä. Viime viikolla vedin appelsiineja hulluna. :ROFLMAO: Olis kiva kyllä jos maistuis joku ruokakin, ettei pakolla joudu syömään. Ei herätä yhtään epäilyksiä kun aina niin kaikkiruokainen ei...
  19. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla on neuvola vasta 14.10 ja sillon taitaa olla 10. viikko alkamassa. Tuntuu et monilla on paljon aikasemmin. Ei malttais odottaa. ;) Onneks meen ens viikolla vielä ultraan, kun viimeks kysy haluanko tulla vielä niin eihän siitä voinut kieltäytyä. Oli se vaan niin siistiä nähdä sydämen siellä...
  20. T

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täältä ilmottautuu yksi uusi odottaja! En oo tänne ikinä kirjoitellut niin oon vähän pihalla tän käytöstä, pahoittelen. :p Itsellä tosiaan menossa rv 6+4, viime viikolla kävin ultrassa kun viikoista oltiin epävarmoja. Laskettu aika ilmeisesti 19.5. Ensimmäinen lapsonen kyseessä. :love: Voisin...

Yhteistyössä