Hakutulokset

  1. Mam17

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi ei ! Mulla oli eka ultra tuolloin 7+ jotain? Tuntuu että sen jälkeen raskausoireet on alkanu loppumaan yksitellen.. Nyt parina yönä ei oo tarvinnu ees rampata vessassa... Huono olokin on vaan välillä, jos sitä enää edes on(en tiiä kuvittelenko).. Maanantaina on neuvolakäynti..Silloin oon...
  2. Mam17

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Apua ! Mulla oli eka ultra tuolloin 7+ jotain? Tuntuu että sen jälkeen raskausoireet on alkanu loppumaan yksitellen.. Nyt parina yönä ei oo tarvinnu ees rampata vessassa... Huono olokin on vaan välillä, jos sitä enää edes on(en tiiä kuvittelenko).. Maanantaina on neuvolakäynti..Silloin oon...
  3. Mam17

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Niin ja LA mulla on 5.5 ! Rv.8+0 siis mennään !
  4. Mam17

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips! Ajattelin liittyä, jos täällä olis samanlaisia tuntemuksia kuin itellä.. Ikää siis mulla 20v ja kaksi keskenmenoa takana. Molemmat keskenmenot tulleet jossain kuudennen viikon paikkeilla. Heinäkuun keskenmenon jälkeen aloin miettimään, että mitenkäs ei menkkoja nyt kuulu. Miehen laitoin...
  5. Mam17

    ** Toukotenavat 2017 **

    Hei ! Vieläkö mahtuu mukaan ?:) Elikkäs keskenmenon jälkeen raskauduin heti. Miehen laitoin kauppaan hakemaan testin, kun en ite päässyt. Ja kaksi viivaahan sinne ilmesty! :) Ensimmäisessä ultrassakin jo kävin, jossa sydämen syke näkyi. Oli itkussa pidättelemistä.. :) Eka neuvola onkin sit...
  6. Mam17

    20-vuotias esikoista odottava. Tällä hetkellä rv. 8+0 eli laskettu aika siis 5.5.2017 ! <3

    20-vuotias esikoista odottava. Tällä hetkellä rv. 8+0 eli laskettu aika siis 5.5.2017 ! <3

Yhteistyössä