Hakutulokset

  1. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Onni ja Unelmalle lämpimät onnittelut plussasta :) Toivottavasti kaikki on edennyt sinulla hyvin. Ilmoittelin tuolla aivan alkuvuodesta omasta plussastani ja kaikki on mennyt koko matkan oikein mukavasti. Jostain syystä en kuitenkaan tuonne odottajien ketjuun ole...
  2. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mamma vaan ja Iida-Karoliina Kiitokset onnitteluista. Iida-Karoliinalla hienot hcg-arvot eilen, onnea :) Mamma vaan Minulla hoidot on tehty täällä kotimaassa ja toinen siirto luovutetuilla toi plussan (ensimmäinen siirto syksyllä ei onnistunut). Munasoluja saatiin luovuttajalta hyvin...
  3. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onni ja Unelma Olen tosi pahoillani, ettei hoitosi nyt onnistunut. Ymmärrän hyvin, että mieli on matalalla eikä ehkä juuri nyt fiiliksiäkään suunnitella hoidoille jatkoja. Käytte varmaankin jossain vaiheessa lääkärin kanssa kuitenkin vielä keskustelun siitä, mikä hänen arvionsa on tämän hoidon...
  4. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille, ja onnittelut Iida-Karoliinalle plussasta! Kiva huomata, että palsta on aktivoitunut ja useampikin hoito meneillään tai tuloillaan. Kirjoittelin tänne itse muutaman kerran syksyllä ja tulin nyt ilokseni ilmoittamaan, että minun loppysyksyn hoitoni onnistui :)...
  5. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    IIda-Karoliina kiitos vastauksesta :) Puolisen vuotta jonoa siis joskus ulkomaillakin. Mielenkiintoista seurailla, kuinka hoitosi siellä etenee :)Mitenhän se lienee noin yleensä - jostain olen saanut sellaisen käsityksen, että joillain ulkomaisilla klinikoilla luovuttajan saa tosi piankin ja...
  6. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    IIda-Karoliina Tosi kiva juttu, että jollain muullakin hoitokierto lähestyy. Toivottavasti asiat etenevät nopsaan ja siirtoon pääsette ennen joulua :) Minuakin kiinnostaisi, oletteko hoidoissa täällä Suomessa vai ulkomailla? Lähinnä siinä mielessä kiinnostaisi, kuinka kauan jouduitte odottamaan...
  7. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piipahdin paikalle kurkistamaan Aliisa08:n uutisia, jotka olivatkin melkoisia :) Paljon onnea plussasta :) Kirjoittelit, että verikokeen tuloksen saat tällä viikolla - toivottavasti olet saanut hyviä uutisia ja verikokeen arvot näyttivät hyviä lukemia. Ihailtavalla kylmäpäisyydellä vaikutit...
  8. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille, ilmoittaudun uutena mukaan keskusteluunne. Meillä lapsettomuushoidot aloitettiin parisen vuotta sitten ensin omilla soluilla, mutta auttamattahan siinä ikäni vuoksi (vähän päälle nelikymppinen olen) tuli seinä vastaan hyvin nopeasti. Minulle päätös siirtyä luovutettuihin...

Yhteistyössä