Hakutulokset

  1. Tinkula

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Heissan! Eipä ole tullut oltua aktiivinen ollenkaan täällä keskusteluissa. LA muuttui nt-ultrassa toukokuun puolelle. Minut saa pyyhkiä listalta pois. Onnea kaikille odotukseen! <3 Tinkula 13+5
  2. Tinkula

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    2.6. Tinkula/31/P-HKS/4.
  3. Tinkula

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Moikka! Löysin ekan ketjun kautta tänne. Onnea uusille plussanneille! <3 Mä aloin vuotaa verta viime pe (5+0), verta tuli paljon koko pv, la ja ma aamuna tuhrua. Kamala viikonloppu. Maanantaina, siis eilen, soitin neuvolaan ja sain tälle päivää lääkäriin ajan. Lääkäri ultras sisäkautta ja...
  4. Tinkula

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Paljon uusia täällä! Onnea kaikille plussasta! <3 Toivotaan, että kaikilla sujuu hyvin! :) Täällä tänään 4+5. Kovasti ootan, että viikot menisivät nopeampaa, että pääsisi varhaisultraan. On ihmeellinen tuulimunanpelko...
  5. Tinkula

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Sain lääkäriajan samalla ku sain sen neuvola-ajan. Luulen, että on rutiinikäytäntö täällä... Oon muuttanu uudelle paikkakunnalle, joten on ihan uudet kuviot. :) Ja en kyllä nyt yhtäkkiä yhtään muista, miten ekasta kolmesta meni aikanaan kaikki käynnit :D
  6. Tinkula

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Mä oon kertonu varovasti vain muutamalle. Vaikeaa olla hiljaa, jo senkin takia, et lähimmät tietää sit syyn suruun, jos tää päättyykin. Hyvä, ettei siellä sen pahempia oloja! Kiitos kysymästä, hyvin jaksellaan. Täällä kans melko normaali olo. Repäisykipuja kans. Tavallista enemmän itkettää...
  7. Tinkula

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Onnea! :) Täällä plussattu 19.9. Jolloin kp 25/28. Kp 27/28 clearblue digiin tulos 2-3 viikkoa. Kierron mukaan nyt olis rv 4+0, laskettuaika 2.6.2017. Viime menkkojen mukana poistui pieni alku, nyt toivon, että kaikki menee hyvin. Ehkäisy jätettiin pois toukokuussa ja annettiin mahdollisuus...

Yhteistyössä