Hakutulokset

  1. hede

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    En ennättänyt lukea muita vastauksia, mutta minä eroaisin molemmista miehistä, jatkaisin raskautta ja antaisin ajan kulua... Aika parantaa haavat -jos parantaa...eli ottaisinetäisyyttä molempiin miehiin ja katselisin kauempaa kummanko kanssa ehkä onnistuisin tai sitten en jatkaisi enää ollenkaan...
  2. hede

    Mitä pitää tehdä?

    Ja vielä siitä, onko sitä pakko ilmottaa lastenvalvojalle jos eroaa? Miten sitä pärjää jos muuttaa heti suoraan lapsen kanssa omaan asuntoon, oon kotona lapsen kanssa eikä työpaikasta ole tietoa.. Kannattaako ilmottautua työttömäks vai jatkaa kotihoidon tuella niinkuin tähänkin asti? kiitos...
  3. hede

    Mitä pitää tehdä?

    Ollaan jätkäkaverin kanssa eroamassa, asutaan yhdessä, ei olla kihloissa tai naimisissa. Lapsemme on vuoden ikäinen.. On todella sekava olo että, en tiedä mihin päin pitäis soittaa/ottaa yhteyttä? Eli mitä pitää ottaa selville kun eroaa? Mihin "ilmottaa"? Yhteishuoltajuus on ollut alusta...
  4. hede

    Personan käyttäjät!

    Siis toimiiko Persona-laite,jos ei oo täysin säännölliset menkat?
  5. hede

    onko kellään kokemusta Persona-laitteesta?

    Jos on, nii millaisia??
  6. hede

    Messenger-mammoja!

    Olen 24-vuotias pienen poikavauvan äiti pohjoisesta. Olisi kiva keskustella messangerin välityksellä kanssasi, sekä muiden pienten lasten äitien kanssa. Muutkin voivat siis liittää minut yhteystietoihin, mikäli haluatte vaihedella kuulumisia arjen keskellä. Kuulemisiin!

Yhteistyössä