Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    mulla meni melkeen ohi, että on uus ryhmä!oon tainnu makoilla vaan peiton alla ilman nettiä. Täällä voidaan ihan hyvin, nyt 10+3. pahin pahoivointi kait ohi, mutta 2-3 tunnin välein pitää syödä ja välillä iltasin iskee käsittämätön väsymys, jotain mitä ennen ei oo kokenu ja usein sit tulee myös...
  2. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Hei kaikille! Meillä oli eilen eka neuvola ja jäi kyllä tosi mukava fiilis. Terkkari oli tosi rempseä ja positiivinen ja ainakin hetkellisesti huolet hälveni :) Täällä nyt 8+5, olo on ollut käsittämättömän väsynyt ja pahoinvointiakin on ollut. Pahin pahoinvointi taisi kuitenkin olla siinä vkolla...
  3. M

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Onpa täällä ihanan paljon jo odottavia! MInä en uskaltanut heti plussaamisen jälkeen vielä tähän ryhmään ilmoittautua. Täällä 5+6, esikoista odotetaan syntyväksi 4.6. ihanaa! OIreina on ollut joitakin tuntemuksia mahassa, väsymystä ja tissit on turvonneet. ei oikeastaan muuta. Väsymyskin voi...
  4. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    eilen olin surullinen ja suuttunut kun pyyhittäessä oli verta ja mahassa kipristeli. olin varma että menkathan ne siellä. ...mutta kun ei ne nyt kuitenkaan vaikuttanu alkaneen niin tein testin, itseasiassa kaksi kun en voinut uskoa silmiäni.:ROFLMAO: Plussa! :love: ...että kyllä sunnuntain...
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    täällä on tänään itketty ja naurettu yhtäaikaa! plussa!! ..et ei ne menkat sit alkanutkaan:love: vaikka oon kirjotellut täällä vähän niin on ollut ihan saada täältä vertaistukea. Plussatuulia teille kaikille.
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    sunnuntaisen haamun(?!) jäljiltä rampattu vessassa tarkistelemassa et ei kai ne menkat ala. tän aamun testi ei toiminu... mitä kohtalan ivaa. NO iltapäivällä sitten pyyhkiessä verta :(. mahassa tuntuu menkoilta ja tissit kipeet...ei kyl viel tulva. mut kyl vahavasti menkoilta vaikuttaa...
  7. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    hei. yksi kovasti vauvakuumeinen ilmottautuu mukaan. seurannut olen jo jokusen hetken keskuteluja. olen 33v ja mies 30. yk 6 menossa... nyt kp 30/29-32. haasteena ollut mun välivuodot oviksen ja menkkojen välillä...teroja söin yhen kuukauden. tässä kuussa tuli selvä ovis ja kun puuhailuakin oli...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    voihan kääk! kp 30/29-32. tein testin ja katoin eka, että no negahan tuo. mutta sitten kun katsoin lähemmin niin mun mielstä siinä on haamu! tein testin perjantainakin enkä siinä kyllä haamua huomannu. mulla on siis noita one stepin testejä. Mä oon nyt ihan hämmennyksissä...voiko tää tarkoittaa...
  9. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei kaikille. olen seuraillut keskustelua ja nyt uskaltauduin mukaan. Täällä siis kovasti haaveillaan esikoista ja yk 6 menossa. Kävin kesällä gynellä runsaiden välivuotojen vuoksi, mutta gyne sanoi(kuten useat muut aiemmin, kun ei oo ollu vauvayritystä) että kohdunsuu vain vuotaa ja se on...

Yhteistyössä