Hakutulokset

  1. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Uusia on tullut, tervetuloa! (y) Seksihalut, vois kysyy että mitä ne on.. mua vaan enemmän innostaa nukkuminen kun tuo sekstailu.. jotenkin ihan halut pois. Oireet väsyttää ja etoo.. tissit kipeet ja mahaa juilii. Tää väsymys on kyl hirveää. Silmät painuu väkisin kii, oonkin nukkunut nyt kun...
  2. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Meillä ikäeroa on 2v 1kk, mutta en hankkinut sisarusrattaita, vaan ostin seisomalaudan ja sillä ollaan hyvin pärjätty!
  3. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    mulla on tänään ollut aamupahoinvointia, etovaa oloa ja oksennuskin tullut. plää. esikosta alko rv6+, tokasta rv5+ ja nytten neuvolan mukaan viikkoja 4+6. toivon tietysti että tää jää tähän, mutta kyllä se neuvolantäti eilen puhelimessa varoitti, että kun aikaisemmassakin on ollut, niin saa...
  4. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Niin tuttu tunne! Sitä joka vessareissulla jännittää että eihän verta tuu.. vaik kuinka yrittää olla ressaamatta! Yrityksistä mies on vitsaillu että hänellä on tuimia luoteja. Esikko tulo yk2, kuopus tuli vähän niinkuin yllätyksenä heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Ja tämä vika sitten tuli...
  5. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Seulontoihin kuuluu myös ne verikokeet, jotka yhdessä niskaturvoksen kanssa antaa sen riskiluvun (eikös ollut down-syndroomalle?) Me otetaan siis ultra, mutta ei mitata sitä niskaturvotusta, eikä myöskään sitten saada siten riskilukua. mutta ultrassa muuten tsekataan että kaikki on ok. Me ei...
  6. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täällä Seinäjoella on ainakin tapana, että ekassa neuvolla ultrata. Ollaan asuttu Keski-Suomessa kun ekat raskaudet, siellä eka ultra oli vasta nt-ultrassa. Oletteko ajatelleet osallistua seulontoihin? me mennään siihen nt-ultraan, mutta ei mitata sitä niskaturvotusta, eikä siten oteta sitä...
  7. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    uusille tervetuloa! :) pahoinvointi, eikös se tosiaan johdu korkesta hormoonittasosta ja jollakin korkeista arvoista. Mua yksi vanhempi kätilö aikaiseisemmissa raskauksissa lohdutti mun rajua pahoinvointia sillä, että yleensä se on merkki siitä, että vauva voi hyvin ja istukka toimii hyvin...
  8. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Oireet, täällä löytyy väsymystä ja tissit kipuilee, tai eritoten nännit, hieman on tummunutkin jo.. Mahakipuja ja selkäsärkyä löyytyy myös, oon hirveen kriittinen niistä Ku:n takia.. Ja pissalla saa hypätä, sekä päänsärkyä löytyy. Eli aikamoinen lista.. Kauhulla odotan, että alkaako...
  9. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mommy76, kiitos oikealta näyttää! :) Hanna_22_ensiyrittäjä, laita yksityisviestiä käyttäjälle "jammaillen" niin se lisää sut fb:ssä kaveriksi ja sitä kautta pääset ryhmään :)
  10. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mommy76, mut voi lisätä myös listaan. emmiliaa:_ / 11.5. / 24v / kolmas / Seks meniköhän ne nyt väärään järjestykseen..
  11. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Jemmaillen laitoin sulle yv:tä. :) Enste mietin että viittiikö liittyä fb-ryhmään, mutta.. turhaan sitä etukäteen murehtia että pysyykö mahassa vai. fb:ssä on mukavampi myös kirjoitella. Toivottavasti vain kukaan tuttu ei ole sinne jo ehtinyt, meillä oli tarkoituksena pitää tämä salaisuutena...
  12. E

    ** Toukotenavat 2017 **

    Heippa, minä uskallan lyödä jalkani tänne oven väliin, ainakin edes toisen tossun. :) Pitelin tänä aamuna rtestiä kädessäni, jossa luki "raskaana 1-2" eli siis olen raskaana! Tunteet ovat sekavat. Ei sen takia etteikö vauva olisi toivottu! lopetin pillerit noin. kuukausi sitten, ja meillä oli...

Yhteistyössä