Hakutulokset

  1. S

    Miten testamentti-jutut uusperheissä?

    Maistraatti on se taho johon joutuu vuosittain kertomaan mihin on lasten varoja käyttänyt. Neuvona antaisin että tehkää kiireen vilkkaa testamentti, myös isä jos ei halua exänsä hoitavan lastensa perintöä mahdollisen kuoleman jälkeen. Testamenttiin kun voi määrätä erikseen varainhoitajan...
  2. S

    hormonikierukka ja oireet

    Onkos kellään ollut hormonikierukasta kummallisia oireita: ei kunnollista päänsärkyä, mutta semmosta ihme jomotusta, väsymys, pahoinvointi..
  3. S

    ~KesäMassut 2007~

    En ole tälle palstalle ennen kirjoittanut, lukenut kyllä :) Olen myös kesäodottaja, toisen lapsen la 20.6, eli rv 17+1 menossa. Esikoinen (poika) syntyi 5/2004, eli ehtii täyttämään 3 vuotta ennen pikkusisaren syntymää.
  4. S

    rytmi hukassa

    Ongelmia on erityisesti iltaisin. Laitan poikaa just nukkumaan ja saattaa mennä joskus jopa yli puolen yön ennenku nukahtaa. Sitten on aamulla tosi väsyny ja kiukkunen. Ei kuitenkaan nukahda päiväunillekkaan välttämättä vaikka olis kuinka poikki. Monesti päivät onkin sitte pelkkää kitinää ja...
  5. S

    rytmi hukassa

    Mulla on 2v8kk ikänen poika jota oon hoitanut koko ajan kotona. Nyt on myös pikkuveli 3kk. Meillä on nukahtamisvaikeuksia isomman kanssa ja olis kiva kuulla miten muilla menee saman ikäisten kanssa. Minkälainen päivärytmi teillä muuten on?

Yhteistyössä