Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Hei! Löysin minäki viimein tieni tänne.. Laskettu aika 23.12, tosin tarkentunee vielä. Taidan myös laittaa viestiä jos vielä huolitte fb-ryhmään😌
  2. S

    Joulukuiset 2020

    Mut vois lisätä kans listalle. La 13.12 / suselii / 2. Lapsi / KSKS Kirjottelin tuonne aiemmin nimimerkillä serel, kun en muistanu, että on jo tunnus tänne Ihana kuulla hyvistä uutisista varhaisultrista!❤️❤️ Mua pelottaa tosi paljon, jatkuuko raskaus, mutta ainakin vielä ollu kaikki ok...
  3. S

    Syyskuun suloisuudet 2017

    millimolli86, mihin ootte lähössä? Ja noista mahakivuista, mullakin ne on ollu hetkellisiä ja aina sillon tällön. Useimmiten illasta. Menkkamaista polttelua. Me ollaan vähän miehen kaa haaveiltu, että jos tää ratkaus vaan jatkuu normaalisti, lähettäis käymään toukokuussa jossai ulkomailla. Joku...
  4. S

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mulla ei ollu ongelmaa neuvolaan soittamisen kaa, kun oon päivät kotona. Mutta en tiiä mitä sekoilin aikasemmin, mullahan on neuvola jo huomenna eikä ensviikolla. Mäkin saan ravata vessassa koko ajan. Ja menkkamaiset alamahakivut välillä pelottaa, mut kai ne on normaaleja? Ei edellisessä...
  5. S

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hei! Täällä olisi myös yksi myöhänen loppukuun ilmottautuja. Sain plussan raskaustestiin jo viikko sitten, nyt siis 5+0. Armoton väsymys, palelu ja rintakipu on ollu pääasialliset oireet. Kahvi aiheuttaa pahanolon, mutta muuten oon siltä vielä säästynyt. Mulla on takana 2 keskenmenoa, joten...
  6. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Piti vielä lisätä, huomasin tänään että mekkoa oli paljon kivempi pitää. Mua myös vähä hermostuttaa pääseekö mies mukaan eka ultraan töittesä takia. Neuvolaa en oo ees aatellu, sinne ehkä yksin..
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla oli tänää ekaa kertaa vähän pahemmin etova olo, mutta se meni nopeaa ohi. Turvotus on ihan kaameaa! Ja mielialan vaihtelut, tai tuntuu että tunnen kaikki tunteet jotenki voimakkaammin. Samoin kaikki hajut haistaa paljon herkemmin, oon koko ajan kyselemässä että mikä täällä haisee, ja muut...
  8. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Sama täällä eemiliah, keskenmeno kyllä vaikuttaa suuresti niihin pelkoihin mitä nyt on! Kkm:mää en oikeen osaa pelätä, mutta sitä että oireet loppuu ja vuoto alkaa.. Mulla oli vielä lisäks niin hirveät kivut keskenmenossa että jouduin lanssilla sairaalaan - sekin pelottaa jos käy samoin. En...
  9. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Heippa! Täälläkin yksi uusi odottaja liittyis mukaan. Nyt 4+2. Mulla on aikasemmin menny yks kesken, joten vähän varovaisin mielin vielä liikkeessä. Sillon oireet loppu ku seinään, nyt sitten pelokkaana kuulostelen että pysyyhän ne matkassa. Rinnat on turvonneet ja kipeät, alavatsaa juilii...

Yhteistyössä