Hakutulokset

1. N

Kolmannen kuumeilua <3

Mahtavaa että tähän ketjuun on tullut säpinää! Mulla alko eilen menkat eli yk3 nyt menossa.
  2. N

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Tänään alko menkat eli täällä siis yk 3.
  3. N

Haamulainen tuli siis pregcheck testiin ja sen jälkeen testattu nega sekä RFSU että pregcheck testillä. Joten raskaana täällä ei ilmeisestikään olla, mutta menkkoja ei näy. Nyt kp 34. Kahtellaan siis miten tää tästä kehittyy. Kyllä harmittaa. :unsure:
  4. N

Tänään aamupissasta nega herkällä testillä. Antaako nuo testit helposti väärän positiivisen? Kyllä tiputtiin kovaa ja korkealta alas tänään. :cry: Nää testit on tehty erilaisilla testeillä.
  5. N

Äsken hetken mielijohteesta tein testin, johon tuli haalea viiva. Katsellaan mitenkä tää kehittyy. :love:
  6. N

Tervehdys taas pitkästä aikaa! Täällä menty vähän meiningillä *tuleejosontullakseen*.. Mut nyt kp 26 ja tekis mieli jo testata, vaikkei menkat kai ole vielä edes myöhässä. Että siinä se mun stressitön suhtautuminen asiaan. :ROFLMAO: Onnea plussasta frankk! Pahoittelut uuteen kiertoon...
  7. N

Kolmannen kuumeilua <3

Miten kaikilla menee? Mulla on nyt kp 26 muistaakseni ja tekis mieli testata jo, vaikkei menkat ole edes myöhässä. Tai en mä tiedä edes mun kierron pituutta ku kierrot niin epäsäännöllisiä. :D Maria82: Toivottavasti pian tärppäis teillä! :love:
  8. N

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Iitata: raskaaksi tuleminen ei ole ollut ongelmana.. Noin puolessa vuodessa tärpännyt molemmat lapset. Mutta raskausajan on ollut haastavia ja se mietityttää. Elli_: Voi kurjuus! :( Tsemppiä uuteen kiertoon!
  9. N

Mä oon tarkoituksella ottanut vähän etäisyyttä tähän hommaan. Otti jotenkin tosi koville ku alkoi menkat. Meillä oli myös pitkä keskustelu siitä, että yritetäänkö edes enään ja jaksetaanko varmasti vielä kolmannen kerran. No ehkäisyä ei kuitenkaan olla käytetty. :ROFLMAO: Mulla ei mitään...
  10. N

Papurinsessa ja minttumar olen niin onnellinen teidän puolesta. Onnea! :love: Mulla alko eilen menkat. Eli kp 2/27-33 nyt menossa. Eilen piti vähän itkeä, mutta nyt on jo ihan ok olo. Olisihan se ollut melko uskomaton onnenpotku jos olis ekasta kierrosta tärpännyt. Nyt sitten innolla kohti yk...
  11. N

Papurinsessa näkyy haamu! Innolla odotan mitä digi sanoo. :love: Pahoittelut negasta Jennipä. Hyvä kuitenkin että miehellesi saadaan nyt lääkitys ja arvot kohdilleen! En osaa sanoa vaikuttaako siittiöiden tuotantoon tuo. Mulla nyt dpo 14 eikä oo menkat alkanut. Ei tietoa mitä tässä tapahtuu...
  12. N

Dpo 11: Tein tänä aamuna testin ja se oli nega. :( Mulla on kyllä tosi vahva tunne raskaudesta ja raskausoireita, mutta ilmeisesti tää on vaan kuvittelua. :cry:
  13. N

Dpo 9: Ärsyttää ärsyttää ärsyttää!! Tiuskin miehelle ihan pikku jutuista ja lapsien kanssa ei meinaa hermot riittää. (n):oops: Alamahassa semmonen jännä paineentunne ja väsyttää ihan hirveästi. Eilen ja tänään oon vaan sammunut sohvalle ku väsyttää niin paljon! :cautious: Ihanaa minttumar kun...
  14. N

Papurinsessa: Mä yritän sinnitellä viikonloppuun. Ei mulla oo ku yks testi enkä viiti käyä ostaan kaupasta ku mun tuurilla tulee joku tuttu vastaan. :ROFLMAO: Luotetaan siihen että raskaana tässä ollaan. Dpo 8 ja aivan armoton ärsytys päällä!! Ottaa niin päähän kaikki. :mad: Tänään sain myös...
  15. N

Papurinsessa: mukava ku saa jonku kanssa jännäillä! Teen paljon töitä itseni kanssa, etten ala vielä testaileen. :D
  16. N

Tänään on dpo 7 ja heräilin viime yönä monta kertaa siihen ku tuikki alamahaan. Tuli aina yhtäkkiä viiltävä kipu ja sit se meni ohi ja vähän ajan päästä uudestaan. Tänään ollut sitten alamaha aika hellä ja pari kertaa tullut samanlainen tuikkaus. Mua on myös pyörryttänyt, rinnat kipeet.. Saa...
  17. N

Tiedättekö. Ennen ku mä edes avasin tätä keskustelua mä tiesin, että täällä on minttumarilta viesti raskaudesta!! :love: Onnea! Kaikki menee varmasti hyvin! Dpo5 ja outoa paineentunnetta alamahassa. Kuviteltua? :ROFLMAO:
  18. N

Mä olen täällä lueskellut teidän juttuja, mutta en oo keksinyt mtn järkevää kommentoitavaa. Ainakin kovasti plussatuulia puhaltelen kaikille. (y) Itellä menossa nyt dpo 4 ja jännittää :whistle:
  19. N

Onnea lumirinsessa :love:
  20. N

oskama: ihanaa! Varovaiset onnittelut. :love: Tervetuloa Jennipä! En oo miehelle kertonut kirjottelevani täällä. Ei se mikään salaisuus oo, mutta ei oo tullut puheeksi. Enpä mä täällä tosin kovin kauan oo vielä ollutkaan. :) Omanapa: Kyllä mä nyt tulkitsen asian niin, että eilen oli ovis ja...

Yhteistyössä