Hakutulokset

  1. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Oikein hyvää tulevaa vuotta kaikille palstalaisille ja ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia täälläkin! Alkoholiton siideri on kylmässä ja vauva on ehkä noin viikon ajan möyrynnyt vatsassa niin että vihdoin olen itsekin liikkeitä tuntenut! Eli mikäs tässä on vuoden vaihdetta odotella <3 Ensi...
  2. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Ultrasta, meillä ainakin mies haluaa ihan itsestäänselvyytenä tulla mukaan. Oli molemmille tosi liikuttava hetki nähdä ekassa ultrassa pikkuinen ja todeta että siellä se ihan oikeasti on <3 Ja meilläpäin ohjeissa on, että ei lapsia mukaan ultraan, mutta saiskohan ainakin jossain esim...
  3. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Voi apua, hankintojako jo pitäisi olla tehtynä..! Ei todellakaan ole yhtään mitään, edes lähiaikoina vielä suunniteltukaan. Jotenkin on vähän taikauskoinen, ja en halua liikaa suunnitella ennen rakenneultraa. Vielä pari viikkoa pitää odottaa siihen.. Ei kyllä malttaisi odottaa taas pienen...
  4. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Voi apua, hankintojako jo pitäisi olla tehtynä..! Ei todellakaan ole yhtään mitään, edes lähiaikoina vielä suunniteltukaan. Jotenkin on vähän taikauskoinen, ja en halua liikaa suunnitella ennen rakenneultraa. Vielä pari viikkoa pitää odottaa siihen.. Ei kyllä malttaisi odottaa taas pienen...
  5. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Joko muut on kertonut töissä vauvasta? Yritän tässä päättää joko kertoisi kun pikkujoulut lähestyy ja tyhmää keksiä siellä huonoja tekosyitä jos joku ihmettelee kun ei ota juotavaa. Mieluummin kertoisi ensin itse esimiehelle.. Ja ultran jälkeen meinattiin myös vakuutus ottaa OP:sta kun siellä...
  6. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Toivottavasti Sulkavalla ja Spukalla on kaikki hyvin! Jännää kuulla kaikkien ultrakäynneistä, meillä pitäisi vielä torstaihin asti jaksaa odotella o_O Onko ultra muuten teillä tehty vatsan päältä vai sisäkautta? Etenkin jos olette Hatanpäällä olleet ultrassa? Tykkäisin vaan tietää mitä odottaa.
  7. Liinu_

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Minutkin voisi lisätä tälle uudelle listalle kun jäänyt pois: 25.5 / Liinu_ / 30v / 1. Lapsi. Tunnistan täysin Maya123n ajatukset siitä ettei vielä ihan täysillä uskalla iloita, kun pelottaa että mitä jos ultrassa selviää ettei siellä olekaan mitään.. Valeraskaus niinkuin Viivissa ja Wagnerissa...
  8. Liinu_

    ** Toukotenavat 2017 **

    Toivotaan Maya123 että ne tuosta helpottaisivat! Ei kanssa ihan ole oksentamiseen asti mennyt, mutta aamulla ja työpäivän aikana sellainen etova olo. Tämän päivänkin tuntuu että olen lähinnä nojaillut käsiini. Työkaverit varmaan alkaa kohta epäillä mua jostain alkoholismista, kun oon väsynyt...
  9. Liinu_

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mut voi siirtää plussanneisiin ❤️, näin myöhässä heräsin päivittämään tännekin.. ☺️Pari viikkoa sitten tuli plussa testiin, sitä ennen kuukautisten oletetusta alkamispäivästä alkaen oli jo rinnat niin turvonneet että vähän osasinkin odottaa, että jospa nyt. Nyt jännitetään miten tässä käy...
  10. Liinu_

    ** Toukotenavat 2017 **

    Ehkäpä nyt uskallan tännekin puolelle jo kirjoittaa, pari päivää sitten tein positiivisen testin, ja netin laskurit näyttäisivät meneillään olevan rv 5+0. Meillä tärppäsi 3:nnella yrityskerralla, ja superkärsimättömänä olen asiasta tietty tosi iloinen koska kaksi edellistä kuukautta olivat jo...
  11. Liinu_

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tänä aamuna vihdoin uskalsin testata (eilen oli niin aikainen aamuherätys etten ennättänyt) ja vahva viiva siellä oli . Miehen kanssa sitä sitten ihmeteltiin aikamme. Tosin tästä se jännittäminen sitten alkaakin, miten tulevina viikkoina / kuukausina käy. Mut voi siirtää plussanneisiin ja ikää 30v.
  12. Liinu_

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Keinuilija, voimia teille! Ei sille tietysti mitään mahda että olo on kurja epätietoisuudessa ja tilanteen edessä johon ei voi itse vaikuttaa. Mutta nykyisin hoidot ovat niin kehittyneitä, että haluaisin kanssa ajatella valtaosan saavan viimeistään niistä avun jollain aikavälillä. Toisilla vain...
  13. Liinu_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Milloinkohan uskaltaisi testailla, että testiin voisi jo luottaa..? Nyt kp 30 (normaalisti 28-29) ja kolmatta päivää rinnat aristavat mikä on ihan uutta. Toivon kovasti että tämä olisi nyt lupaava merkki .
  14. Liinu_

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pelottaa jo että mun pää ei todellakaan kestä vastaavaa, tsemppiä Hemmmpsu ja toivon sydämestäni että teillä tärppäisi ❤️. Alkoi juuri yk3 ja täällä en saa unta kun mieli maassa.. Pari päivää kavereiden kanssa juuri viettäneenä ajatukset eivät liian pitkään ehtineet jäädä hautumaan mutta kotiin...
  15. Liinu_

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Uni ei tullut, kun ahdistaa ja itkettää taas hukkaan mennyt kuukausi niin tulin tänne päivittelemään.. Sinikukkanen, onpa ikävästi tehty jos sut blokattu. Tai ehkä he jopa jotenkin ajattelivat että ei sitten sun tarvitse kiusata itseäsi heidän vauvajutuilla..? En todellakaan pysty kovin...
  16. Liinu_

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ei ainakaan vielä aamulla merkkiä menkkojen alkamisesta (olisi kp 31/ 28-29) . Reirei, päätin aiemmin että tänään (2 päivää myöhässä) ekan kerran saisin testata. Nyt olen vaan maalla, enkä tutulta kyläkauppiaalta kehtaa alkaa kysellä raskaustestiä..
  17. Liinu_

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Reirei, samassa veneessä täällä kaikki ollaan! Nyt kun lopulta päätettiin aloittaa yrittään, niin ei jaksais olla enää kärsivällinen yhtään pidempään :D. Hirveä jännitys päällä ollut koko kuun (nyt menossa kp 30/28-29, yk 1). Ei mitään oireita mihinkään suuntaan, ja tunnistan sun samat sekavat...
  18. Liinu_

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hirveää piinaa tämä odottelu onkin, ja nyt vasta yk 1 menossa..! Kaikki kunnia teille, jotka tätä olette pitempään kestäneet. En ole kovin kärsivällinen ihminen ja ensin piinailin 2 vkoa oletetusta ovulaatiosta menkkojen alkua odotellen. Nyt kp 30 (normaalisti joko 28:n tai 29:n päivän kierto)...
  19. Liinu_

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onpa ihanaa lukea kuinka monen toiveet ovat tässä ketjussa muuttuneet todeksi. Itsekin olen täällä pari kertaa näitä käynyt vilkuilemassa, mutta nyt tuntui, että olisi aika itsekin liittyä mukaan keskusteluun. Mulle iski vauvakuume ihan yllättäen tosi kovaa alkuvuodesta (30 vuotta tuli täyteen...

Yhteistyössä