Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2022

    Ovulaatiovuotoa itsekin olen miettinyt! Minulla herkästi limakalvot repeytyvät ja verta vuotaa monesti seksin jälkeen, mutta nyt ei olla hetkeen puuhasteltu. Voisikohan ovulaatiovuoto tulla vasta dpo 2? sen tiedän, että se voi jatkua parikin päivää
  2. T

    Haaveena vauva 2022

    ja nyt näköjään tulee taas pieni määrä kirkasta verta paperiin… mistäköhän tämä voisi johtua?
  3. T

    Haaveena vauva 2022

    Mulla tosiaan kp 21/32! Saa lisätä tuonne listaan ☺️ Onnea @Eimy ❤️ Täällä eilen dpo 2 vuosin jonkin verran veristä limaa, tänään rusehtavaa valkovuotoa eli eilistä kuivunutta verta selkeästi vuodon mukana. On kyllä outoa, koskaan en ole verta vuotanut tässä kohtaa kiertoa!
  4. T

    Haaveena vauva 2022

    Täytyy nyt kovasti toivoa, että olisi tärpännyt! Aikataulut menee niin ristiin miehen kanssa, ettei keretty/jaksettu seksiä sen enempää harrastaa, toivotaan, että siittiöt olisivat olleet sitkeitä tapauksia ☺️
  5. T

    Haaveena vauva 2022

    @Eimy Täällä tosiaan uusi palstalainen ja yrittäminen aloitettu 6/2021. Esikoinen haaveissa. Yk 2 meneillään, tällä hetkellä kp 19 ja dpo 1. Eli piinapäivät alkaneet! ☺
  6. T

    Haaveena vauva 2022

    Heippa! Täällä uusi tulokas tälle palstalle ☺️ Itsellä dpo 1 ja yk 2 siis menossa, esikoista yritetään. Ovisplussa tuli perjantaina, joten ovis luultavasti ollut eilen. Seksiä harrastettu torstaina. Mitä luulette, onko kuinka mahdollista, että siittiöt olisivat sinnitelleet elinvoimaisina...
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näyttää samalta kuin minunkin positiivisessa testissä :love: tsemppiä!
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos! Plussatuulia myös sinne päin!
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän nuo raskausoireilta kuulostaa :love: mielikin tosiaan voi kuitenkin tehdä kepposet niin kuin minulle monesti.. Nyt kuitenkin plussaa ja ensi viikolla neuvolaan :)
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On joo! en tiedä yhtään milloin ovis ollut, koska lopetin juuri edellisen kierron päätteeksi pillerit. Olen itsekin miettinyt, että miten noin myöhään plussaa näyttää, mutta kierto varmaan ollut vaan ihan sekasin
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No nyt on uusi testi tehty! Kyllä se vaan taitaa tummemmalta näyttää vai mitä te sanotte? :) En vaan millään malttanut aamuun asti oottaa niin kuin oli tarkotus :LOL:
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huihui! Itse kun olen tässä ollut aivan varma tuon olevan viivanpaikka tai jokin muu.. En vain osaa uskoa :rolleyes: noh seuraava testi vielä kehiin, eiköhän se vastauksen jo anna :)
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ajattelin itse huomenna tai ylihuomenna testata :sneaky: huomenna kun en kerkeä aamulla testaamaan.. Ai että kun on jännittävää! Hirveät menkkakipumaiset kipuilut jatkunut nyt kolmisen päivää ilman sitä vuotoa.. Saisi siellä kyllä nyt jotain olla :)
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ettei vaan olis viivanpaikka jota pahoin pelkään :unsure:
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Ekaa kertaa tänne kirjottelen :) itselläni kp 44/28-30 meneillään ja testi näytti eilen aamulla juuri ja juuri näkyvää (ehkä?) haamua. En jotenkin itse osaa uskoa että se haamu olisi mutta mitä te näette?(n)

Yhteistyössä