Hakutulokset

  1. A

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Heippahei kaikki! Vihdoin se kirje nipt-testin tuloksista tuli ja pieni on kunnossa tutkittujen kromosomien osalta, soitin vielä tänään lääkäriin ja varmistin asian :) Iloinen odotus siis jatkuu! <3 Onneksi! Tämän innoittamana mietin että josko uskaltaisin liittyä sinne teidän...
  2. A

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Heippa kaikille pitkästä aikaa, olen niin jännittänyt nt-ultraa että seurailin sivusta keskustelujanne :) Maanantaina siellä oltiin ja pikkuisella näytti kaikki olevan kunnossa. Eilen sain kuitenkin sen pelottavan puhelun, kun ultratulokset oli yhdistetty verikoetuloksiin - kohonnut down riski...
  3. A

    *Helmikuun helmet 2017*

    Niin ja muakin kiinnostaisi faceryhmä, kunhan ultrassa löytyisi ensin joku kenestä kirjoitella :P
  4. A

    *Helmikuun helmet 2017*

    Kesäyllätys, minkälaisia pahoinvointilääkkeitä syöt? Mulla on oireet vielä hyvin vähäiset, mutta parin viikon päästä on tiedossa työmatka, ja sitä silmälläpitäen olen kiinnostunut kaikista mahdollista pahaa oloa helpottavista vinkeistä..! :)
  5. A

    *Helmikuun helmet 2017*

    Hei kaikki! Olen jo hetken seurannut keskusteluanne, ehkä nyt rohkaistun minäkin ilmoittamaan itsestäni :) Vuoden vaihteessa koetun tuulimunaraskauden jälkeen nyt olisi uusi alku käsillä, mutta en uskalla oikein iloita tästä ennen kun saan tietää että tällä kertaa joku on todella matkassa...

Yhteistyössä