Hakutulokset

  1. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Olen siirtynyt jo tuonne facebookryhmän puolelle, mutta ajattelin tännekin käydä päivittämässä 😊 Eilen oli ensimmäinen neuvola ja ultrattiin, löytyi pieni ja hienosti sykkivä sydän! Hämmentävää! Ei tätä oikein vieläkään meinaa uskoa todeksi 😅 Nt-ultra sitten 2.5. onneksi siihenkään ei oo...
  2. E

    Marraskuiset 2022❄️

    @valkoinenpökkelö mulla on tämmöset normi räkätaudin oireet. Nokka vuotaa, välillä yskiny, viluttaa ja kolottaa. Lämpöä 36,8 (mulla normi lämpö 35,5). Ei siis vielä mitenkään kovat oireet ja toivottavasti nämä vähäisetkin katoais nopsaan. Mulla itselläni on kolme rokotetta alla, jospa niistä...
  3. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Siis sama! Kahden vuoden välttelyn jälkeen, NYT sitten tietenkin nasahti korona. Mulla viikot 6+4. Maanantaina viralliseen testiin ja sitten selviää omakin kohtalo verenohennuslääkityksen osalta...
  4. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Kovasti voimia 😭💔
  5. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Minä olisin jo kiinnostunut liittymään!
  6. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Minä kans mielelläni liityn fb ryhmään, mutta sitä ei vissiin oo vielä laitettu pystyyn.. Minkälainen fiilis porukalla on, odotellaanko ensimmäisiin neuvolakäynteihin/ultriin, että olisko huhti-toukokuun taitteessa hyvä aika laittaa ryhmä pystyyn vai jo aiemmin? 🙂
  7. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Olipa ihana juttu, että kaikki oli hyvin! ❤️ Ei kannattanu leikkiä kirveillä 🤭😄 Mulla on 6+0 ja neuvola/ultra kolmen viikon päästä, mitenhän tässä jaksaa sinne asti odotella? 😅
  8. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Elä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon!
  9. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Mites teillä muilla sujuu oireiden/oireettomuuden kanssa? Täällä 5+6 ja oireina vilu, väsy ja älytön nälkä! Ja toki iltaa kohden mun maha turpoaa jo sellaiseksi, että raskautta ei paljon piilottele, mutta kukapa 10kk ikäisen äidin mahamakkaroita uskaltais kommentoidakaan :D Ensimmäisessä...
  10. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Saako olla hämmentynyt? Tuota listausta kun katsoo, niin mehän ollaan kaikki.. aikuisia 😅 Siis hassua että melkein kaikki on jo yli 30, mutta selittyykö tämä sillä, että nuoremmat ei innostu keskustelufoorumeista. On kai tämä jo vähän tämmönen old school -systeemi 😂
  11. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Esva, 15.11., 31v, 3. lapsi
  12. E

    Marraskuiset 2022❄️

    @Sofiika Anna mennä vaan, jos himottaa! Tiedän ihan muutaman yksittäisen tapauksen, jossa yhdyntä on kielletty loppuraskaudessa ennenaikaisen syntymisen riskillä, mutta muuten voi peittoa heilutella niin paljon kuin sielu sietää 😂 Sen verran hyvin on muistissa tuo jälkimmäinen raskaus, että...
  13. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Ja kovasti voimia epävarmoille, vuotaville ja kesken menneille ❤️ Ihmettelinkin, kun jutut loppui 3.3. päivämäärään, kunnes tajusin, että täällähän on jo 9 sivun verran juttua 😅 ah, mombrains. Nyt siis suunnilleen kartalla, että mikä meno. Hei ja kiva että @Kerttu-Inkeri täällä on muitakin...
  14. E

    Marraskuiset 2022❄️

    Helou! @astianpesukone terveisiä, täällä myös edellinen vauva 10kk ja nyt odotellaan uutta ❤️ Löytyy myös 5v esikoinen. Jännittää kieltämättä pieni ikäero, mutta näillä näkymin lapsiluku olisi sitten tässä 😊 LA arviolta 15.11. Esikoisen odotuksen aikaan tehtiin täältä kaksplussan palstalta...
  15. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onnea kaikille uusille plussanneille! Erityisesti teille, joilla on yritystä ollut jo pidemmän aikaa :) Mulla on ensimmäinen neuvola vasta heinäkuun puolinvälin huudeilla, ja silloin oon viikoilla 9+1.. Kysyin puhelimessa, että onko mahdollista silloin ultrata nii pyh pah. Oonkin tässä alkanut...
  16. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Tuleva "isä" sai nyt lähes viikon sulatella asiaa, ja lupas ottaa yhteyttä. No ei ottanut. Kyselin sitten itse, että millä fiiliksellä. Kuulemma pitäisi olla sanomattakin selvää, että mikä hänen kantansa on. Selvä. Eli isyyttä ei tunnisteta. Voihan se olla että jossain vaiheessa "isällä"...
  17. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mulla tuli eilen ensimmäistä kertaa huono olo kesken siivouksen. Piti aina höllätä ja mennä lepäämään ja pienissä pätkissä jatkaa imurointia jne. Oksentaa ei tarvinnut, ja todellakin toivon, että siltä välttyisin! Mulla ei oo minkäänlaisia himoja mihinkään. Ei oikein tee mitään mieli, mutta...
  18. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Jospa tässä uskaltaisi nyt omatkin tietonsa laittaa, eli 14.2./esva/25/-/1.lapsi Oliko siellä facessa joku salainen ryhmä, mikä ei näy koko kansalle? Kuka sitä ylläpiti, että vieläkö siihen mahtuisi mukaan? :)
  19. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Kiitos! <3 Juu helppoa ei totta tosiaan tule olemaan. Huomenna olisi tarkoitus kertoa tälle miehelle asiasta ja saada juteltua, toivottavasti ilmaantuu paikalle.. Tässä sitten rauhassa puntaroidaan ja pähkäillään. Opinnot kesken, talous kuralla ja tukiverkko kaukana. Mutta kai käytännönasiat...
  20. E

    *Helmikuun helmet 2017*

    Hei kaikille, täältä varovainen ja arka käsi nousee pystyyn. Löysin tämän ryhmän ja osan viesteistä lueskelin, mutten kaikkia. Oma tilanteeni on hyvin sekava vielä, enkä tiedä uskaltaako tässä vielä mihinkään ryhmiin liittyä ennen varsinaista ja lopullista päätöstä... Taustalta löytyy yksi...

Yhteistyössä