Hakutulokset

  1. H

    Lassie tec kengät?

    Myynnissä nyt alle 30e lassien lenkkareita, joissa lukee vain, että' "pitää vettä". Onkohan laatu verrattavissa esim. viking goreen. Houkuttelis vaan tuo hinta kun kahdet lassiet sais yhtien viikingien hinnalla.
  2. H

    Muksu keräys

    Mikä järki tuossa muksu keräyksessä.. keräät sata etikettiä sen takia, että VOIT VOITTAA auton tain jonkun levyn.. huh huh, kuka tohon lähtee mukaan.. mä en ainakaan viitsisi jos ei saa mitään konkreettista.. huvikseni ala raaputella etikettejä SADASTA purkista!
  3. H

    Lenkkarit ja kevätkengät

    Suositelkaa.. onko vikingin lenkkareissa mitään erikoista, ei taida olla edes kosteussuojaa. Onko esim washit ihan tavan lenkkarit, mutta ne kestää paremmin pesua?
  4. H

    Kattokaas tämä pesutorni

    Yritetäänkö mua kusettaa vai miksi LG lähtee näin halvalla. Eihän tähän hintaan yleensä tuollaisia saanut. Kun tuota mallinumeroa ei tunne edes google. Kukaan muu ei myy kuin hobbari...
  5. H

    Synttärit lapselle?

    Ollaanko hulluja vai mikä tässä mättää.. miksi ei jakseta järjestää isoja kestejä jokaiselle lapselle ja ostaa lahjoja paljon. Mä en vaa tajua miks kaikki ei mitää muuta hoe ku isoja kutsuja ja kuinka paljon lapsi sai lahjoja. Suunnilleen kohautan olkia jos joku kysyy meiltä paljon meni...
  6. H

    Nyt hyvä pesutorni meille!

    Suosituksia tänne ja nimenomaan torni joka kestää isoa perhettä ja kovaa kulutusta. Käsittääkseni miele, aeg, electrolux johtaa markkinoita. Älkääkä ehdottako halvempia merkkejä edes, edellinen kone samsung eikä enää ikinä. Kone pyörii siis viikossa saman mitä sinkulla puolessa vuodessa joten...
  7. H

    Syömishäiriöisten vanhemmat

    Nykyäänhän tiedetään, että tätä on jo vauvoilla, aika uusi juttu kuitenkin taitaa olla. Meillä sai jo vauvana tämän diagnoosin. Onkohan muilla kokemuksia asiasta, paraneekohan tästä vai jatkuuko pitkään tulevaisuuteen.
  8. H

    Raskaudet ja peräpukamat.

    Mulla ei ekassa raskaudessa mitään ongelmia, toisen raskauden aikana tulivat pahana. Reseptilääkekään ei auta kuin hetkeksi. Onko enää vaihtoehtoa kuin leikkaus ja minkälainen toimenpide se on. Pelottaa mennä lääkäriin tämän asian tiimoilta kun puhuttiin vielä, että kolmannessa raskaudessa...
  9. H

    Kaikki lapset peräkkäin, pienet ikäerot. Onko muita?

    Alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Olenkohan hullu vai onko muita saman kokeneita. Voiko naisen kroppa kestää lähes 3 vuotta raskautta .. kun edellinen ulos, niin seuraava sisään.. Eli ikäero saattaa jäädä hyvinkin reilu vuoteen. Itsellä ei ole todettu mitään vakavampaa elimistössä kuin että...
  10. H

    Miten 3 lasta autoon?

    Millä muut monilapsiset perheet kulkevat, tila-autoa ei ole eikä tule. Joudummeko siis jättämään autoilun muille. Farmari löytyy, mutta miten keskipaikalle saa edes istuimen (pieni tila, 2 piste vyö).

Yhteistyössä