Hakutulokset

1. H

Mistä tukisukat / tukisukkahousut lentoa varten?

Kiitos vastauksista :)
  2. H

Mistä tukisukat / tukisukkahousut lentoa varten?

Mistä tämmösiä voi ostaa? Ja olisiko hyvä olla sukat vai sukkahousut (onko niitä edes sukkahousuina :D ) Nim. Naurettavan lyhyelle lennolle lähtevä möhömaha 17+rapiat
  3. H

Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

Maaliskuisille on olemassa facebookissa myös iso ryhmä https://www.facebook.com/groups/517902045069298/?fref=ts
  4. H

Ei kellään olisi kotidoppleria myydä Uusimaan alueella?

Voikohan tämmöstä edes täällä kysyä kun ei mikään kirpputoripalsta ole? :rolleyes:
  5. H

Ruskeaa vuotoa rv 9+3

Multa löytyi kohdunkaulakanavasta pieni hematooma, joka vuotaa juurikin tätä rusehtavaa vuotoa - toisinaan ihan runsaastikin. Kaikki silti hyvin eikä liity vauvaan kuinkaan <3 Ei ne kaikki siis tarkoita keskenmenoa.
  6. H

Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Hei ja pahoittelut jälleen kerran tästä listan päivittämättömyydestä. Joku tässä aktiivisempi voisi ottaa haltuun sitten Elokuun keskustelun listoineen :LOL: Yritän jälleen päivittää etusivun ajantasalle. Tervetuloa uudet ja valtavasti voimia keskenmenon kokeneille <3
  7. H

Hei, pahoittelut kun ketjun päivittäminen on kestänyt. Olen myöskin lomareissussa niin vähän niukasti käynyt täällä foorumin puolella. Tervetuloa uudet ja minttumar valtavasti voimia, jos epäilysi pitivät paikkansa. <3
  8. H

Vegaania vaihtoehtoa äidinmaidonkorvikkeelle?

Tiedän ja moni moni muu. Tämä on yksi minua nyt kiinnostava aihe ja siksi olen nostanut sen esiin. Haen tietoa ja siksi olen täällä. :)
  9. H

Maito on tänä päivänä niin prosessoitua, ettei siitä ole meidän suolistolle juurikaan hyötyä. Kuten olen jo tuonut ilmi, en ole mitenkään ehdoton - tiedustelen vaihtoehtoja :)
  10. H

Ei hätää, elän kyllä elämääni ihan täysillä ja oikein neutraalisti tätä asiaa mielelläni käsittelenkin. Kyselin vain vaihtoehtoja. En ole tehnyt mitään vakaata päätöstä, ettei lapseni saisi maitopohjaista korviketta syödä. Silti olen enemmän maidon, kuin soijan kannalla. Jos vastaus on ei -...
  11. H

Jään mielenkiinnolla kuuntelemaan perusteluita tähän. Johtuuko se kenties halustani katsastaa vaihtoehdot vauvani "maidottomaan ruokavalioon" vai kenties rintojeni puuttumisesta, jonka vuoksi imettäminen ei ole vaihtoehto? Sanaa "vegaani" käytän tässä yhteydessä, vaikka lihaa syönkin. Jotenkin...
  12. H

Pahoittelut - ylireagoin. Tämä imetysaihe jurnuttaa kun tilanne on mikä on. Kannatan itse vahvasti "maidotonta ruokavaliota" ja siksi haluaisin myös vauvalle vaihtoehtoisen ravinnon, mutta soija ja syöpä ovat liian lähellä toisiaan, enkä luota soijaankaan. Täytynee punnita vaihtoehtoja :) Aikaa on.
  13. H

Ei ole - linkkaisitko vielä mistä sivusta siis on kyse? Kiitos :)
  14. H

Kiitos valistuksesta imetykseen, mutta koska rintani on jouduttu poistamaan syövän vuoksi, en valitettavasti voi imettää. Soijaa en myöskään haluaisi vastasyntyneelle syöttää.
  15. H

Onko markkinoilla äidinmaidonkorvikkeita, jotka eivät ole maito- tai soijapohjaisia?
  16. H

Voi liila~ oon niin pahoillani, mutta ihanaa nähdä että asenteesi on kohdallaan. Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon <3
  17. H

Tervetuloa lämpimästi uudet odottajat! Liittykää ihmeessä meidän aktiivisempaan FB -ryhmään <3 Salaiseen FB-ryhmään pääsee mukaan laittamalla kaveripyynnön Iiris Lee -nimiselle profiilille (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja kirjoittamalla viestiin tämän ketjun nimimerkki. Itse olen...
  18. H

Onko sydämen syke näkynyt ultrassa 6+0?

Siellä se pienen pieni sydän sykki. Kiitos kaikille ❤️
  19. H

Oliko viikot oikeat? :) Olen menossa tänään ultraan 6+0 joten saa nähdä näkyykö sydän. Parasta toivoen <3
  20. H

Miten muilla - onko sydämensyke näkynyt näillä viikoilla jos kierto tarkka? :whistle:

Yhteistyössä