Hakutulokset

  1. J

    Jyväskylän mäkimatin puistossa kävijät ...

    Onkohan jollakin avain hävinnyt sinne ? löydetty sieltä Laita viestiä ja kerro tuntomerkit
  2. J

    Pesin rattaiden kuomun astianpesukoneessa!!

    Puhdasta tuli!Miksi en ennen ole tuotakaan keksinyt??
  3. J

    oisin

    antamassa peili-kirjotuspöytää jyväskylässä, mutta ei kelpaa kellekkään...
  4. J

    HUOMIO NUUTIN ALUE PALOKKA, MUSTA LABRADORI JA KULTAINEN NOUTAJA KADOKSISSA

    KARANNEET YÖLLÄ AITAUKSEN ALTA.TODELLA KILTTEJÄ , VANHOJA KOIRIA, HAVAINNOT YV:TÄ KIITOS!
  5. J

    sinikukkainen astiasto jyväskylä

    2 valaisinta ois, jotka olen heittämässä kirpparille....pttasko joku<?
  6. J

    annetaan sekalaista kodintavaraa

    katso lahjoitetaan palsta markkinoilta...jyväskylä
  7. J

    Äitikavereita Jyväskylästä

    olen suurperheen äiti Jyväskylästä,ja mieskin löytyy, jolle oisi myös kiva saada ystäviä.Nuorimmainen 5 v, muut jo isompia.Oisi kiva tutustua suunnilleen samanikäiseen pariskuntaan , jonka luona kyläillä voitais ja samoin te voisitte kyläillä meillä..Tällä hetkellä opiskelen, mutta kesällä...
  8. J

    .

    .
  9. J

    oisko kellään rämisevää vanhaa

    herätyskelloa!!?Laitan ostolilmoituksen markkinoille....
  10. J

    hae

    :flower:
  11. J

    .

    .
  12. J

    vanhanaikasta koulumuovia ..onko kellään?

    mistäs mulle saisi sitä?Myiskö joku Jyväskylästä sitä mulle??
  13. J

    jyväskylä!hu huu!

    kirjava painava plyyshimatto annetaan.ehjä ja pestykin mutta ei ole lähtenyt 100% puhtaaksi.
  14. J

    senkki

    kunnostettava,4 laatikkoa ja 2 kaapin puolta ...saa hakea pois...
  15. J

    maton kutojat!!!!

    140cm x 200 cm matto?eli paljonkohan kudetta tarttisi?tarkoitus olisi kutoa eronneelle ystävälle matto.jos jollakin oisi ylimääräseksi jäänyttä oranssia kangasta niin ottaisin vastaan (voisin kenties vaihtaa johonkin tms.
  16. J

    paljonko neliöissä

    140cm x 200 cm matto?eli paljonkohan kudetta tarttisi?tarkoitus olisi kutoa eronneelle ystävälle matto.jos jollakin oisi ylimääräseksi jäänyttä oranssia kangasta niin ottaisin vastaan (voisin kenties vaihtaa johonkin tms.
  17. J

    eiks nyt kellään oisi 92 cm siistiä tytön vk-haalaria,voisin vaiht 2-0s uuteen vedenpitävään 98 asuun....

    tuli kamalan iso vaikka luulin että 98 sopiva koko... :flower:
  18. J

    eiks kukaan haluais vaiht 2-os tyt 98 cm pukua pienempään ,92 cm haalariin ??

    nyt se ois mahdollista...mulla oisi siis pinkki-ruskea uusi asu mutta törkeen iso olikin...haalari ois meille parempi ja 92 riittäs...vaihto-osastolla ilmoitus
  19. J

    jyväskyläläinen äiti -ihminen...mulla olis

    yllätys..kuka kerkii ekana viestittää...ilmoitan sit..terkuin toinen äitsy!

Yhteistyössä