Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Tulin houkuttelee teitä loppujakin faceen jotka ette siellä vielä ole.Itekkin eka meinasin että en sinne mee mutta päädyin sittenkin menemään sinne mukaan ja kyllä kannatti.Paljon juttuja,kokemuksia,näkemyksiä ja paras se että voi jutella mistä vaan.Ihana vaihtaa kuulumisia neuvolan,ultran yms...
  2. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille ☺ täällä verinen vuoto pelästytti mutta on hiipunut jo ja enää tuli päivällä ihan hailakan rusehtavaa vessakäynnin yhteydessä, ei muuten vuoda.Tänään oli neuvola ja siellä pikkuisen sydän löi hienosti, toivottavasti ei enää pelästyttele. Voi ei,kaikkiko...
  3. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Huh, kiitos vastauksista! Ihana kuulla hyviä lopputuloksia vuodosta huolimatta, kaikki kauhujutut tyhmänä lukenut ja kauhee fiilis meneekö kaikki hybin vai ei
  4. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Heips. Pikainen katsaus tänne, tsemppiä kaikille joilla ultra vielä edessä, se on ikuisuudelta tuntuva aika kun sitä odottaa. Omaan napaan: tänään kerkesin olla töissä 3h kun menin vessaan ja paperi täynnä verta, kaamee paniikki että nyt se oli sit siinä.No ei niin ole enää vuotanut,pienen...
  5. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Pahoittelut huonoja uutisia saaneille ja voimia tulevaan.Ikävä lukea toisten pettymyksiä kun samaan aikaan itse onneissaan hyvistä ultrakuulumisista Toivottavasti ei enempää tule ryhmässä ikäviä uutisia, jokainen tapaus kun on liikaa.Tsemppiä paljon kaikille joilla ei kaikki ollutkaan hyvin...
  6. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    No voi ei Marsikka kamalan raastavaa aikaa ennen kuin saatte lisää tietoa.Tsemppiä tulevaan, toivotaan että väärä hälytys!
  7. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Nyt tulee eritekysymys onko kellään ollut limaista vuotoa raskauden aikana? Mulla pari päivää tullut vessakäynnillä reilusti sitkeää limaa, kuin ovislimaa mutta paksumpaa ja sakeempaa.Onkohan ihan normia vai pitääkö huolestua?
  8. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Marsikka: no olipa inhottava käynti toisaalta mittausvirheitä sattuu ja se pelkkä turvotus ei välttis mitään kerro vaan se verikoetulos siihen yhdistettynä.Tuli muuten parissa päivässä tulokset nettiin omakantaan ☺ toivottavasti siellä kaikki ok!
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    ON: pikainen omaan napaan katsaus ☺ nt ultra takana, kaikki ok ja siellä se vauva heilutteli käsiään ☺ niskaturvotusta 1.8 joten ihan ok.Istukka takaseinässä ja kuulemma kohtu eteenpäin kallellaan, ei ihme että on jo ihan mukava kumpu mulla ☺
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mites se 4d, näkyikö paljonkin selvemmin kuin 3d ultrassa? Jossain kerrottiin että oli jopa nt ultrassa sukupuolen nähnyt kun kävi 4d ultrassa. Mulla perjantaina ultra, jännittää kyllä kun on oireet kadonnut lähes kokonaan, toivottavasti ei merkkaa huonoa...
  11. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Oisit sanonut työnantajalle että kuuleppas se on 2kk ennen äippälomaa kerrottava esimiehelle joten olit hyvin ajoissa ☺
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Ultra ajasta: meillä kun soitin aikaa ekaan neuvolaan niin neuvottiin soittamaan ja varaamaan ultra aikaa itse että saa sitten haluamalleen päivälle, muutenhan se tulee kutsuna vaan jollekkin päivälle.Mulla se on 29.4 eli vajaa 2 vko vielä kärvisteltävää.Labrassa jo kävinkin kun piti mennä...
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla vitamiinit aiheuttaa huonon olon, ykäsin usein vitamiinit ulos.Varsinkin tyhjään vatsaan jos ottaa.Pahoinvointi loppui kun rupesin ottaa ne just ennen nukkumaan menoa iltapalan jälkeen.
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Okei eli melko todennäköistä että ovis on vaan viivästynyt ja siitä heitto.Toivotaan parasta!
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Aika iso ero siis...mutta saitko raskaustestiin heti kuukautisten poisjäädessä plussan? Tai kerkeskö kuukautiset olemaan myöhässä? Voishan siinä olla tietty myöhäinen ovis/kiinnittyminen ja plussakin varmaan näyttäytyy sillon myöhemmin vasta ja kuukautiset reilummin myöhässä.
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mä en tiedä miksi ei saa syödä lisärautaa, judt neuvolassa sanoi kun puhuttiin hemoglobiinin laskusta että ekaan 12 viikkoon ei saa syödä lisärautaa tietääkö joku syytä?
  17. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Varhaisultra siis joka tehtiin rv 7 oli sisäkautta, rv 12 ultrat mulla on ainakin edellisissä otettu mahan päältä.Ja rautaahan ei saa sitten alku kolmanneksella syödä lisänä...
  18. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Sirppuliina: paljonko ultran koko heitti sun omista laskuista? Toivottavasti kaikki ok ja olisikin vain hedelmöittynyt/kiinnittynyt myöhempään.Missä vaiheessa sait positiivisen raskaustestin? Onko kellään muulla oireet kadonnut? Mulla oli pahoinvointia n.1,5vko siinä 6-7 ja sit yhtäkkiä...
  19. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Eka neuvola takana, siellä kiekko antoi lasketuksi ajaksi 8.11 vaikka kaikki laskurit antaa 9.11.Ei ihmeempiä siellä,perusjuttuja.Reilu 3vko nt ultraan, sitä ennen olis käytävä labrassa antaa verta ja vietävä pissanäyte.Pahoinvointi on loppunut lähes kokonaan,joskus jos liian pitkä väli...
  20. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onnea hienoista kuulumisista varhaisultrasta ☺ montako päivää la muuttui? Mulla heitti 3pv ultrassa mutta sanoi että muutaman päivän virhemarginaali siinä on niin ei sitä muutettu sit.

Yhteistyössä