Hakutulokset

  1. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mää voisin nyt tulla sinne faceryhmään :) kellekäs sitä viestii pitikäö laittaa ?
  2. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tääll kans käyty np ultrassa :love: kaikki oli hienosti, pikkutyyppi veteli sikeitä komeesti ja sai kätilö vähä tuuppia liikkumaan :-) turvotus 0,6mm ja löyty kaikki raajat, sykkeet ja aivojen rakenne ok :love: la aikastu taas eli nyt tähä tietoon 19.11 :LOL: Onnee ultrakuulumisista myös...
  3. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    No nyt.. mulle tuli tänään np aika postissa, ja se on jo YLIHUOMENNA, jolloin viikoja "vasta" 10+2.. pystyykö nuilla viikoilla jo tekemään tarvittavat tutkimukset onko kokemusta (n)???
  4. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Pakko oli tulla kertomaan, et tänään saatiin jumpsutukset kuulumaan koti dopplerilla :love::love: eka ite kokeilin ja oikeen säikähin ko alkoki kuuluu nopeempaa ko oma syke, sit vielä mieskin sai kuunnella myöhemmin :p tänää rv 9+4. Onko muut kokeilleet?
  5. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Hiphei ! Täällä myös eka neuvola oli tänään, lappusten täyttöä, verikokeita ym perus settiähän se oli :ROFLMAO: kaikki arvot oli ok ja neukkutäti kysäs lopuks et voi koittaa ettii sydänääniä mitä tuskin vielä löytyy,eikä vielä kuuluviin saatu, mut näytölle löytyi kuitenki semmosta 140...
  6. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Siis oon vaihellu aikoja, ruokailun yhteydessä ja välil ko jättäny välii ni ollu ok olo.. mullon jo toiset vitamiinit menossa ja sama juttu.. iha jäätävät tärinät ja oksetus alkaa oton jälkeen :cry:
  7. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Onnea Ultra kuulumisista :love: Täällä koomailut jatkuu.. voi herrajee tätä väsymystä.. tulee välillä nukuttua n. 17h vrk jos mahdollisuus sallii.. loppuaika meneeki syödessä.. tajusinpa tässä senki, että aiheuttaa nuo vitskut huonoa oloa:unsure: onko täällä jollain kokemusta niistä...
  8. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Synnnytys ei pelota :) vaikka edellinen kesti 19h ja siinä oli kaikenlaista sählinkiä; nousi 39 kuume, vauvan sydänäänet laski, hätäsektio valmius ja sain 11 tikkiä.. eikä se ollut musta edes yhtään niin kauheeta ku olin kuvitellut :LOL: Onko muilla semmosta, et toisena päivänä pystyy syömään...
  9. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mullakin ollut alusta asti semmonen fiilinki, et mitä jos siellä onkin 2 :ROFLMAO: tosi aikanen vahva plussa, jonka jälkeen alko todella voimakkaat oireet, jatkuneet nyt 3 viikkoa yötä päivää..oon sängynpohjalla viettäny nyt viikon.. Mutta eipä se neukkulan täti löytäny ko yhen eilen että kai...
  10. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulle voi vaihtaa lasketuksiajaksi vaikkapa 20.11. Todnäk tarkentuu vielä myöhemmin mutta nyt näin :LOL: täälläkin eka neuvola varattu ja ajan sain 19.4. Tuntuu pitkältä ajalta odotella :sleep:
  11. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Huhh! Ultrassa käyty. Olipahan kokemus.. kävin siis neuvolassa jossa erittäin vanhat vehkeet ja hieman noh. Ei niin pätevä terkka... noo kyytiläinen ja syke kuitenkin löytyi lopulta :-) viikkoja ehkä 6+4?! Ei osannut tarkalleen sanoo, kuulemma takana oleva kohtu haittaa mittausta täs vaihees :p...
  12. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onnittelut ihanista ultrakuulumisista (y):LOL: itelläni on edessäpäin tuossa iltapäivällä, eikä hajuakaan miten selviydyn tän pahoinvoinnin, jännityksen ja paniikin kanssa paikalle (n) pakko ois yrittää syödäkin mutta ylläri, mikään ei maistu.. jotenkin semmonen pelko että kaikki ei oo ehkä...
  13. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tsemppiä kaikille tänään varhaisultraan menijöille ! Itellä edessä huomenna! Iik! (y):geek:
  14. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Kyllä tavallista teetä saapi juuva :) ainoo mikä siinä on "huonoo" ni kofeiini.. itelläki ollu tässä pari päivää flunssa :alien: apteekista olivat kuitenki antaneet luvan nenäsuihkeeseen ja panadol hottiin!
  15. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Multi-tabs raskaus ja imetys D-vitamiini10 µg E-vitamiini10 mg C-vitamiini85 mg B1-vitamiini 3,93 mg B2-vitamiini5 mg Niasiini 20 mg B6-vitamiini 4,11 mg Foolihappo 400 µg B12-vitamiini 3 µg Biotiini 30 µg Pantoteenihappo5 mg Magnesium90 mg Rauta20 mg Sinkki9 mg Mangaani2 mg Seleeni55 µg...
  16. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla on tuo multi-tabs raskaus & imetys.. oon koittanu sitäki ottaa eri aikaa päivästä, ruokailun yhteydessä mut ihan yhtä huono olo on ollut.. valivali (n):geek:
  17. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Joo tää pahoinvointi on kyllä niin hirveetä.. koko aika koittaa vaa pidätellä ykää.. ja vellova olo ollut jo viikon ja tää vaa pahenee jos jotakin tekee, eli lähes sängyn oma ollut.. pahinta on ko herää, oli se sit päivällä tai aamulla tai yöllä.. huh. Mikää ei maistu mut pakko syödä usein...
  18. T

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Heippa! Mä voisin hypätä mukaan :-) juttuja oon lueskellut jo reilut pari viikkoa :-) Täällä kirjottelee 29v mamma, yritystä takana 2,5 vuotta, eka yhteinen miehen kanssa tulossa, Vihdoin ! <3 Molemilla tollaset 5-vuotiaat edellisistä :-) LA laskurin mukaan 15.11 eli rv 6+3 olisi nyt...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos <3 joo pitääpä sinne tulla :-) ööh predictor early päiväpissasta vaan tunnin pidättämisel .. ja noi dpot ei oo ihan varmaa vielä, kun tuli aiemin ja myöh. Ovistesteihin plussan olosia viivoja.. aattelin hakea viel digin :-) oireita ollut kuitenkin jo viikon verran..
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hiphei :) oon uus täällä, 2,5 vuotta yritystä takana, viimekesänä päätettiin ottaa tauko hoidosta, kierrot muutaman kk aikana tasottunut ja eilen tein tämmösen dpo 10 :) ?? http://aijaa.com/xAZypE

Yhteistyössä