Hakutulokset

  1. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @khilde mäkin näen! Koska sun kuukautisten olisi pitänyt alkaa? Silloin kun aloitin odottaa esikoista niin testasin joskus kp 30-35 negan ja menetin ihan toivoni. Mulla oli silloin tosi epäsäännölliset menkat enkä tiennyt koska ne on ns myöhässä. Lopetin testaamisen siihen ja aloin...
  2. Adessaa

    Elokuiset 2019

    Viivat vahvistuneet tänään edellispäiväisestä :love: laitoin @Marlauri sulle sähköpostia! (y) @Tanya94 mulla ei oo omaa kokemusta tosta verisestä vuodosta oo tässä eikä edellisessäkään raskaudessa, mutta mun parhaalla kaverilla tuli varmaan rv 20 tosi paljon veristä vuotoa. Sitä tuli siis ihan...
  3. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä se näköjään pikkuhiljaa vahvistuu. Ylempi kp 25/30 ja alempi tänään kp 27/30. Aika aikaisin kyllä tuli plussat kun kuukautisten alkuun kuitenkin vielä aikaa o_O
  4. Adessaa

    Elokuiset 2019

    Moikka kaikki! Liityn varovasti teidän mukaan, eilen sain ensimmäisen plussan testiin. Liityn mielelläni myös fb ryhmään, mutta teen nyt vielä ainakin huomenna uuden testin ensin ja katson onko viivat vahvistuneet. En sitä kyllä epäile, mulla oli niin vahva tunne jo ennen eilistä testiä että oon...
  5. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksista @haaveilija92 ja @Camy :love: Sitä vaan itse aina epäilee itseään ja mietin jo että kuvittelenko siinä viivan tai onko liian heikko viiva tms. Täytyy huomenna testailla uudelleen onko vahvistunut :rolleyes:
  6. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haamu? Testi tehty eilen päiväpissasta, tänään piti tehdä uusi aamusta mutta mies käski odottaa vielä huomiseen:D
  7. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksista! Yritän malttaa muutaman päivän :D
  8. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Iltaa kaikki himotestailijat! Oon vähän aikaa seuraillut teidän viestiä ja testailuja, onnittelut plussan saaneille! Anteeksi suoraan omanapailu, mutta näättekö testissä jotain vai onko ihan tyylipuhdas nega? Dposta ei varmuutta, veikkasin 8-10 välillä.
  9. Adessaa

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Pupumama mä niin samaistun! Tuntuu että vessassa täytyy ravata ihan koko ajan! :D Inhottavinta on just toi, kun yöllä herää 1-2 kertaa hirveeseen pissahätään. Sitkun käy vessassa niin ei meinaa enää uni tulla :rolleyes: Adessaa 11+3
  10. Adessaa

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Heippa vaan kaikille! Jospa mäkin vihdoin uskaltaisin liittyä mukaan keskusteluun :D Eli 4.5. / Adessaa / 22v / 1.lapsi / TYKS Tänään siis viikkoja 11+2. Raskausoireet on nyt viikon sisään helpottaneet. Mulla oli muutaman viikon tossa niin voimakasta pahoinvointia että syöminen oli todella...
  11. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Catharinille ja Theranille hurjasti voimia! Mullakin oli mennyt jotenkin ihan ohi Theranin tapahtumat. Vaikea edes kuvitella millaista olla tuollaisissa tilanteissa :( Täällä dpo 10, nyt oon kolmena aamuna tehnyt pc:n raskaustestin eikä niissä näy kyllä yhtään mitään :unsure...
  12. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en malttanut vaan tein rtestin aamulla, tänään siis dpo 8 ja olihan se ihan puhdas nega :mad: okei oon aika aikaisessa, mut silti ärsyttää ja masentaa :LOL:
  13. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mikä dpo sulla on kattamarika?:) Toivotaan viivan vahvistuvan huomenna (y) Mä pohdin uskallanko testata tiistaina (dpo 9) vai vasta keskiviikkona vai pitkitänkö jopa perjantaihin :eek:
  14. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 28, dpo 7 ja täällä kans jo pari päivää ollut jotenkin hermot ihan kireellä :D kaikki ärsyttää, itkettää ja kiukuttaa, kaikki ihan naurettavan pienet asiatkin. Ei oo yhtään mun tapaista, normaalisti en jaksa kiukutella ikinä juuri mistään ja olen yleensä tosi positiivinen, mutta nyt oon ollut...
  15. Adessaa

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikille! Olen jonkun aikaa jo seuraillut teidän juttuja täällä ja kirjoitellut himotestaajiin, nyt päätin liittyä tänne teidänkin juttuihin :p Olen 21v täyttävä ja mies 24v. Pitkään ollaan haaveiltu vauvasta ja joulukuussa päätettiin jättää ehkäisy pois (yhdistelmäpillerit). Pillereiden...
  16. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään dpo 5, miten nää päivät menee näin hitaasti :mad::LOL: mietiskelin myös sitä, että koska mun menkkojen mahtaisi kuulua alkaa :eek: kun viime kierto oli 25 päivää ja itseasiassa tänään on kp 25, mutta oviksen pongasin vasta kp 20. Laskenko oviksen olevan puolessa välissä kiertoa? Kauhee...
  17. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No hitto tässähän alkaa ihan paniikki iskeä kun mun kaapit on täynnä vaan ovistestejä!! :LOL::LOL: Saankohan enää tähän keskusteluun osallistuakkaan! :D:ROFLMAO: eivaan, jos ei stressaisi niin paljoa jos jättäisi testaamisen vasta siihen jos menkkoja ei kuulu :cautious:Tosin eihän mun pitänyt...
  18. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos avusta :) Täytyy lukea tuo linkki illalla kun pääsen töistä! Miten tässä malttaisi odottaa siihen asti, että näkee tärppäsikö tässä kierrossa :geek: Malttaisikohan testailla vasta sitten, jos menkat on myöhässä :D Catharinille tsemppiä! Toivotaan, että kaikki olisi hyvin :) Jospa...
  19. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No hitsi, ei voi sitten tarkalleen tietää mikä dpo, koska mä en tikuttanut aiemmin kuin lauantaina :D ovis oireita tuntui jo perjantaina enkä muista vaikka olisi jo torstainakin tuntunut o_O Vasta lauantaina aloin ihmetellä oireita ja päätin tikuttaa jolloin pongasin oviksen :D
  20. Adessaa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huii miten paljon viestejä viikonloppuna :LOL: monella näkyi haamuja! :) Esittelyyn sen verran, että taidan olla nuorin tässä ketjussa :D Eli olen 21v, mies 24v. Aiempia lapsia ei ole kummallakaan ja nyt yk 2 menossa. Jos sain ovistikkuun vahvan viivan lauantaina ja sunnuntaina se...

Yhteistyössä