Hakutulokset

  1. O

    Toukokuiset 2021

    Ei mitään oloja, mutta pissalla pitää hypätä jatkuvasti ja haistan semmosetki hajut, mitä muut ei, vaikka nenä on tukossa. Ei mulla oo pahoinvointia ollu kyllä aiemmissakaan. Ja unta riittää. Ihmettelinkin, kun viikolla piti nukkua päikkäreitä.
  2. O

    Toukokuiset 2021

    la / nimimerkki / ikä / kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 14.5. / Sofianella / 30 / 1. 17.5. / ouzeii / 35 / 3. 20.5. / mim1 /...
  3. O

    Toukokuiset 2021

    Yli 4 vuoden yrittämisen, tutkimusten ja kymmenien negojen jälkeen tein tänään elämäni toisen positiivisen raskaustestin. Ekan tein vuonna -06 ja nyt taas. Esikoisesta en -01 testannu lainkaan. Uskomaton olo. Olin jo alkanu asennoituun siihen, että en enää saa kolmatta, enkä miehen kanssa yhtä...
  4. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heipsan. Oon pitäny hiljaiseloa, kun koulu vie kaiken ajan ja ajatuksetkin. Nyt kuitenki ihmettelen tätä kiertoo, tai oikeastaan kuukautisia. Eli viime kierto kesti 34pv ja ovis oli kp 20. En oo tikkuunkaan pissiny, mutta nyt 3kk aamlämpöjen mittailun pohjalta oon onnistunu bongaan oviksen...
  5. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 10/19-38 ja viiltävää kipua vasemmalla munasarjojen kohdalla useampaan otteeseen tän päivän aikana. Mitähän mahtaa olla? Enpä ole aiemmin moiseen kiinnittäny huomiota. Voisko olla ovis lähestymässä?
  6. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin, testasinhan minä torstaiaamuna, tyylipuhtaan negan. Mutta hyvin mä lämpöjen mukaan laskin oviksen, kun kierto jäi 34 pvään ja nyt kp2. Mä taidan mennä kuumemittarikauppaan ja ostaa ihan oman mittarin. Mä kun olen tähän asti mitannu aamulämmöt vaan kainalosta. En oo viittiny kaikkien...
  7. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tiiättekö, kun minä en oo tässä kierrossa tehny minkäänlaista testiä vielä. :eek: Huomenna ois päivällä lähtö reissuun ja mietin edelleen, että teenkö aamulla testin, vai en. Jotenki ihan varma, ettei nytkään mitään. Mutta kun sit taas se pallon tunne alamasussa, iltaisin iskevä huono olo...
  8. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 31/19-38. Tissit kipuilee, välillä oikein vihloo ja nipistelee, aamulämmöt lupaavasti koholla edelleen ja fibrokivut helpottanu. o_O Niin ja iltaisin iskee huono olo. Lämpökäyrän mukaan dpo vois olla 10. Torstaina lähdetään viikonlopuks reissuun, niin ajattelin silloin aamulla tehdä apteekin...
  9. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mistä lie johtuu julmettu alavatsakipu? Ihan ku menkkakipua, mutta kun ei mulla ole moisia ollu sit teini-iän, kivut loppu ekaan raskauteen. Kipu oli aamulla niin kamala, että heräsin siihen. Kp 25/19-38. Muuta hajua ei oviksesta ole, kunhan lämpöjä mittaillu, edellis vkl 35,8, viime viikolla...
  10. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En ole sit tässä kierrossa testaillu, eli oviksesta ei oo mitään hajua. Alkaa kuitenki tuntuun siltä, et tais mennä tilaisuus ohi. Kp 24/19-38 menossa. Noh, koulu alkaa 9.1. Josko sit sais muuta ajateltavaa.
  11. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Alkaa taas masentaa jokakuinen pettyminen ja muiden raskautuminen. Oon kyllä onnellinen sellasten raskautuvien puolesta, jotka oikeesti haluaa vielä lapsia ja pärjää niiden kanssa. Nyt on vaan alkanu tulla semmosia vauvauutisia, että mä en kestä. Miks sellaset raskautuu, jotka ei edes halua...
  12. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hopsan. Yk 12, kp 17/19-38. Oon kuulkaas malttanu olla testailematta. Olis CB digiin vielä kaks puikkoo, mut olkoon. :LOL: Itseasiassa on ollu niin kiiruita päiviä, etten oo muistanu koko pirhanan tikkuja vasta ku illalla sängyssä. Vähän kuitenki aavistellu oviksen olleen etuajassa, kun parina...
  13. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Teinpä vielänä tänä aamuna PC:n liuskan, kun ne menkat jäi siihen pariin päivään ja sehän oli niin puhdas nega kuin olla voi.
  14. O

    Syksyllä lapsettomuustutkimukset/hoidot aloittavat

    Niin alkoi yk 12 ja tutkimukset aluillaan. Mulle on siis tehty labrat ja seuraava askel on miehen tutkiminen. Alkuvuodesta olis edessä lähete lapsettomuuspolille. Lueskelin sairaalan sivuja ja alotti pelottaan ja itkettään. Näinkö se nyt sitten menee? Kaks ensimmäistä saanu alkunsa helposti...
  15. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jokohan se plussa meille nyt tässä kierrossa tulis? Tätiä tänne huusholliin ei kaivata, kun kuukuppi meni rikki. :confused: Eipä sillä kupilla nytkään käyttöä ole, kun ei vuoda. 2pv kesti ja sen jälkeen vaan kahdesti tuhrua, eilen punertavaa, tänä aamuna ruskehtavaa. Ja olis kp 5
  16. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Lueskelin just oman keskussairaalan lapsettomuuspolin sivuja ja potilasohjeita. Mua alko pelottaa ja melkein itkettääki. Onko pakko olla näin vaikeeta? :(
  17. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon tässä miettiny, että meenkö vaan eteenpäin vai soitanko neuvolaan ja kysyn, että pitäskö selvittää asiaa. Tänään kun ei oo vuotoo ollu ku hyvin vähä aamupäivästä. Vaikka mulla kiertojen pituudet on vaihdellu 19-38, niin kuukautiset menny aina ennen samalla kaavalla. Nyt on jotain ihmeellistä...
  18. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei se täti sit tullukkaa ku pikaseen pyörähtään. :confused: Mutta koska testi puhdas nega, niin kai se on uskottava, ettei se tärppi tähän kiertoon osunu. En oo saanu tänään aikaseks kuin yhden oman villasukan loppuun ja yhden pienen miehen (11kk) sukkaparista toiseen sukkaan 2cm lisämittaa.
  19. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Puhdas nega ja täti palannu. :( Se siitä sitte. Yk 12, kp 4/19-38. Nyt jätän testit piiloon kaapin perälle ja jään odotteleen lapsettomuuspolin suunnitelmia.
  20. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Miehelle ois eka oma. ;)

Yhteistyössä